Κατ αρχήν γραφω «βασικό κορμό» το ΠΑΣΟΚ , αρα δέν θα είναι μόνο ΠΑΣΟΚ . Το ΠΑΣΟΚ ψηφίστηκε τον Οκτώβριο για να εφαρμόσει μία αλλη πολιτική απο αυτή που τώρα χρειάζεται ο τόπος .Το ΠΑΣΟΚ δέν διαθέτει δημοκρατική νομιμοποίηση για τα μέτρα που θα ανακοινωθούν τα επόμενα 24ωρα .Να κάνουμε εκλογές;Δέν είμαστε αυτόχειρες .Αρα τι μένει; Μία κυβέρνηση σαν και εκείνη του Κωνσταντίνου Καραμανλή τον Ιούλιο του 1974 , απο όλους τους πολιτκούς χώρους .Η κυβέρνηση αυτή πρέπει να εχει εκτακτες εξουσίες ,για να το πώ πιο απλά η χώρα είναι σε κατάσταση εκτακτης ανάγκης χωρίς δικτατορία αλλά ορισμένα αρθρα του συνταγματος πρέπει να βγούν «εκτός» η να ερμηνευτούν ανάλογα. Εκδηλώσεις σαν κι εκείνες του ΠΑΜΕ στον Πειραιά πρέπει να δίνεται η δυνατότητα κηρύσσονται αμέσως παράνομες με διαδικασίες αυτοφώρου , πρέπει να περιοριστεί το δικαίωμα της απεργίας αλλά και της διαμαρτυρίας σε ευαίσθητους τομείς(πχ πιλότοι της πολεμικής αεροπορίας ,απεργία εκπαιδευτικών μέσα στις εξετάσεις ).Στο Βέλγιο πρίν μερικά χρόνια μία τετοια κυβέρνηση συναπισμού προχώρησε σε αναστολή ορισμένων συνταγματικών διατάξεων για ενα διάστημα . Ο κ Παπανδρέου είναι ακατάλληλος για να ηγηθεί μιας τετοιας κυβέρνησης «εθνικής ανάγκης» ,μπορεί να είναι αντιπρόεδρος της και υπουργός των Εξωτερικών αλλά επικεφαλής πρέπει να είναι κάποιος που να μην διστάζει μπροστά σε οποιο κόστος . Η μόνη προυπόθεση που θέτει η κοινωνία είναι να μοιραστεί το βάρος δίκαια.
Ο Γ. Παπανδρέου εξουσιοδότησε υπουργούς και νομάρχες να επιτάξουν τόσο τα οχήματα όσο και τους ιδιοκτήτες τους, αφού, όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση η παρατεταμένη απεργία τους: «έχει προκαλέσει σοβαρή διαταραχή στην κοινωνική και οικονομική ζωή της χώρας, ενέχει σοβαρούς κινδύνους για τη δημόσια υγεία από την έλλειψη επαρκούς εφοδιασμού των πολιτών σε καύσιμα, τρόφιμα και φάρμακα**, απειλεί τη διακοπή της ομαλής λειτουργίας των μονάδων παροχής υπηρεσιών υγείας και πρόνοιας*** και απειλεί επίσης κατ΄ επέκταση τη δημόσια τάξη****».
Ρε μήπως η κυβερνητική πολιτική χαράσσεται από τους τηλεαστέρες; Μήπως ο Γιώργος παίρνει γραμμή από τον Τάσο;
==========================
Καμία διάθεση δεν έχω να υπερασπιστώ την απεργία των φορτηγατζήδων, γιατί το μόνο αίτημά τους που γνωρίζω είναι καθαρά συντεχνιακό και, νομίζω τοποθετημένο με λάθος λογική.
Από την άλλη, η επιστράτευση έχει μέσα της τη λέξη «στρατός».
Αδυνατώ δε να κατανοήσω την «έκτακτη ανάγκη» που επiβάλλει μια επιστράτευση. Έκτακτες ανάγκες και «παράλυση της χώρας» σε καιρό διακοπών;!
Σήμερα επιστρατεύονται οι φορτηγατζήδες, αύριο θα επιστρατευτούν οι εκπαιδευτικοί (στάνταρ αυτοί) και πάει λέγοντας.
————————————————
footnotes
*copyright
**παραλίγο να δακρύσω…
***Όπερ δεν είδαμε να απασχολεί και πολύ την πολιτική ηγεσία του τόπου, όσο οι φαρμακοβιομηχανίες κάνανε τις κόνξες τους.
****Λογικό άλμα ή εγώ έχασα τεύχη;
tsalapeteinos said:
Κι εγώ έχω την εντύπωση πως οι διεκδικήσεις των φορτηγατζήδων είναι συντεχνιακές και όχι ταξικές και επιπλέον δεν είναι από τις συμπαθέστερες επαγγελματικές τάξεις, ούτε τις πιο αδικημένες. Αυτό διευκολύνει την κυβέρνηση να τους επιστρατεύσει χωρίς μεγάλο πολιτικό κόστος, ενώ σε αντίστοιχες περιπτώσεις με τον μπαμπά του νυν πρωθυπουργό βουούσε ο τόπος. Και προφανώς το ίδιο θα γίνει και σε άλλες απεργίες στο εγγύς μέλλον. Εγώ παραμένω υποστηρικτής της Γενικής Απεργίας, που κατά τον Λένιν δεν είναι μόνο εργαλείο κατάκτησης μεμονωμένων εργατικών δικαιωμάτων (μεταβατικές διεκδικήσεις) αλλά και ισχυρό όπλο κλώνισης του συστήματος, μέχρι την ανατροπή του.
Μια και επαγγελματικός κλάδος των ημερών όμως είναι οι φορτηγατζήδες, ας θυμηθούμε τον εδώ και χρόνια εξαφανισμένο (μάλλον τσιμεντωμένο) «teamster» Jimmy Hoffa:
καλώδιο said:
Έτσι!
Σε θέματα αρχής δεν έχει σημασία ποιος έχει το δίκιο και ποιος άδικο. Έννοιες ασαφείς που σπάνια «γέρνουν» αποκλειστικά προς τη μια μεριά.
Ας μην ξεχνάμε πως σχεδόν μια ολόκληρη ήπειρος κατακτήθηκε ζώντας την ομαδική ύπνωση: «και τι με νοιάζει εμένα για τους Εβραίους και τους κομμουνιστές;». Κάποτε αυτοί τελειώνουν και έρχεται και οι σειρά μας…
ΥΓ Εξήγησες και στους νεότερους το «ενόπλων» -:)
Γιώργος Κατσαμάκης said:
Καλά για να δικαιολογήσουν επίταξη και επιστράτευση θα μπορούσαν να πηδάνε λογικά συνέχεια. Βέβαια έπρεπε να φτάσουν με ένα τρόπο στις προϋποθέσεις του Συντάγματος για να δικαιολογήσουν τέτοια μέτρα, δηλαδή λόγους κινδύνου της δημόσιας υγείας. Αυτό το Σύνταγμα φταίει που περιπλέκει τα πράγματα… Αφού πάψαμε να είμαστε πολίτες και γίναμε καταναλωτές, δεν είναι πιο εύλογο κυρίαρχο να είναι όχι το συμβόλαιο πολιτείας-λαού, αλλά κυβέρνησης-Αγορών;
[ο Μπαμπάκης: καταπληκτικός]
[ο λευκός θόρυβος: διαπεραστικός]
koulpa said:
xaxa ουσιαστικά δε χρηάζονται πιά εμβατηρια.. εχουμε το ιμφοτειτμεντ και το λαιφσταιλ για κινητρο.. :):)
κατα τη γνωμη μου οι μεταφορες και οι συγκινωνιες θα επρεπε να εξορθολογιστουν και να ανατεθουν σε πιο μαζικα μεσα.. πχ τραινα και πλοια.. δε το καταλαβαινω το φορτηγο στην εθνικη οδο.. ουτε οικονομικα ουτε πρακτικα.. αλλα ποιος ειμαι εγω για να ξερω;.. :):)
την καλημερα μου :):)
imwrong said:
Δυστυχώς, κροτ, ο ΓΑΠ δεν παίρνει γραμμή από τον Τάσο αλλά κι οι δυο τους από αλλού. Τα media παίζουν ρόλο λαγού. Δες πχ τοποθέτηση της Τάνιας Γεωργιοπούλου από την Καθημερινή:
Ούτε ο πιο αμετανόητος κεϊνσιανός δε λέει ότι εργοδότης κι εργαζόμενος ωφελούνται αν η επιχείρηση πάει καλύτερα!
Αλλά τα παραδείγματα λαγών είναι πολλά. Τις τελευταίες βδομάδες ο στόχος είναι οι δημόσιες συγκοινωνίες. Πέρα από όσα γράφονται περί χρεών κλπ., υπάρχει και η άποψη της «καθημερινότητας»: δες πχ εδώ ή εδώ. Γενική τακτική, να σιχτιρίσει ο κόσμος και να γυρίσει να δαγκώσει τα λαρύγγια των διπλανών του.
Από αυτή την άποψη, όλοι αυτοί οι κύριοι είναι τρομερά πετυχημένοι.
renata said:
Πρωί στην εθνική έξω απ΄το Πρακτικερ μαι ομάδα ιδιοκτητών φορτηγών-βυτιοφόρων που έχουν παρκάρει εκατέρωθεν τα οχήματα τους ακούν ειδήσεις, που τους αφορούν κι κάνουν μαι πασίγνωστη χειρονομία προς τη φορητή τιβούλα! 😉
Εμάς το συζητούσαν το 2006, αλλά δεν το επιχείρησαν τελικά. Φέτος όμως που έχει φτάσει η ανοχή μας σε μηδενικά σημεία και αυτοί όλο και πιο αυταρχικοί γίνονται, θα δούμε. Αν πάντως το κάνουν θα γίνει της πτάνας!
HappyHour said:
Θα σου «κλέψω» λίγο απο το ποστ γιατί το άρθρο του Τελλογλου έχει αλλαξει στην σελιδα των πρωταγωνιστών. Αν είναι δυνατόν ε; Έχει αφαιρεθεί το κομμάτι που λέει για αναστολή των άρθρων του συνταγματος…
partizana said:
Το πρόβλημα με τους φορτηγατζήδες- αλλά και όχι μόνο με αυτούς- είναι ότι δεν εξηγούν (ίσως να μην έχουν καταλάβει οι ιδιοι;) ποιό είναι το ουσιαστικό πρόβλημα. Με την απελευθέρωση των κλειστών επαγγελμάτων, απελευθερώνεται η αγορά τους, συγκεντρώνονται τα πάντα σε χέρια λίγων και όσοι ήταν ιδιοκτήτες, μετατρέπονται σε υπαλλήλους.Δηλαδή ανοίγουν νέοι τομείς για δραστηριοποίηση και κερδοφορία στο ΜΕΓΑΛΟ κεφάλαιο. Όπως θα γίνει και με τους δικηγόρους, τα φαρμακεία κτλ. Δηλαδή θα έχουμε μεγάλες δικηγορικές φίρμες, με τους δικηγόρους να δουλεέυουν ως υπάλληλοι- καταλαβαίνουμε τι συνέπειες έχει αυτό. Ομοίως καταλαβαινουμε τι σημαίνει στις μεταφορές, αυτόν τον τόσο σημαντικό κλάδο, να κυριαρχούν δυο τρεις μεγάλες εταιρίες. Προφανώς η εξήγηση των φορτηγατζήδων ότι δώσανε τόσα λεφτά και τώρα τα χάνουν, δε με συγκινεί αλλά η ουσία παραμένει, όπως εξήγησα παραπάνω.
Όπως και να χει, δεν είναι δυνατόν οποιος απεργεί- άσχετα με το αίτημα ή το πόσο συντεχνιακό είναι- δεν μπορούμε να ανεχτούμε επιστρατεύσεις, να βγάζουν παράνομες απεργίες κτλ κτλ. Είναι έτοιμοι από καιρό και ξέρουν ότι του χρόνου θα γίνει χαμός και ήδη έχουν δείξει πώς θα αντιμετωπίζουν όποιον κουνιεται. Στη λογική του όλοι έχουμε ευθύνη για την κατάσταση, έτσι και όσοι αγωνίζονται θέτουν σε κίνδυνο τον τουρισμό (αυτός έχει καταντήσει μαϊντανός πια!) και όλη την κοινωνία. Όλοι μα όλοι έχουν άδικο!!!!!!!! Τελικά ποιός μένει να έχει δίκιο? Η κυβέρνηση που πασχίζει να μας σώσει από την χρεωκοπεία. και ο Τέλογλου, που δεν μπορεί να μας βλέπει να οδηγούμαστε στο γκρεμό, επειδή αρνούμαστε να πέσουμε στο γκρεμό! Δε μας χέζουν λέω εγώ?!
Παράθεμα: Tweets that mention Μην ανοίξεις το ραδιόφωνο! Μπορεί να παίζει εμβατήρια στο Ενόπλων. « Кроткая -- Topsy.com
Кроткая said:
Καλημέρες!
Λοιπόν, το ποστ το έγραψα λίγο βιαστικά χτες το βράδυ που διάβασα την είδηση και είδα το τέλειο τουήτ του Παπιού, εξού και δε λέει και πολλά. Σήμερα έγινε και αυτό.
Όπως και νά’χει, το θέμα είναι πως δεν υπάρχει λογική: απεργούν εδώ και 4 μόνο μέρες, δεν είναι δυνατόν να τελείωσαν (ή να τελειώνουν σύντομα) όλες οι προμήθειες και υπάρχει άμεση ανάγκη επιστράτευσης. Αν τυχόν συνέβαινε αυτό, σημαίνει πως γενικά δεν είμαστε καθόλου καλά προετοιμασμένοι για περιπτώσεις αληθινά εκτάκτων συνθηκών, όπως πχ ακραίες καιρικές συνθήκες κλπ, πράγμα που δυσκολεύομαι να πιστέψω.
Ο Τσάλ έχει δίκιο όταν λέει πως αξιοποιούν το γεγονός ότι οι φορτηγατζήδες είναι μια γενικά όχι και πολύ συμπαθής κοινωνική ομάδα (άρα ο κόσμος δε χαλιέται και πολύ που τους επιβάλλουν τέτοιο μέτρο), όπως και το γεγονος ότι το αίτημά τους είναι διατυπωμένο με εντελώς συντεχνιακό τρόπο (άρα ο κόσμος δεν νιώθει να ταυτίζεται μαζί τους), ενώ η απεργία τους γενικά ξεβολεύει όλο τον κόσμο, και ως γνωστόν η βολή είναι μια σπουδαία κατάκτηση των ελληναράδων.
Από την άλλη, η επιστράτευση συνιστά ένα πολύ καλό προηγούμενο. Αν μεθαύριο χρειαστεί να επιστρατευτούν άλλοι, έχεις ήδη νομιμοποιήσει στις συνειδήσεις το μέτρο. Μ’ένα σμπάρο πολλά τρυγώνια.
Καλώδιο, ακριβώς, «και τι με νοιάζει εμένα»?
Μα, υπάρχει κόσμος που δεν έχει δει ελληνικές ταινίες της εποχής; Ποιος δεν ξέρει το «ενόπλων»? Να σηκώσει το χέρι!
Γιώργο, ναι βρε παιδί μου, είδες αυτό το Σύνταγμα, όλο προβλήματα δημιουργεί…
Είναι γενικώς τρεντ πάντως αυτή αντικατάσταση του όρου «πολίτης» από τον όρο «καταναλωτής».
Κι όπως λες, Κούλπα, βοηθάει και το λάιφστάιλ. Καλός ο εξορθολογισμός, προς όφελος τίνος, είναι το θέμα.
imwrong, λες πως «Ούτε ο πιο αμετανόητος κεϊνσιανός δε λέει ότι εργοδότης κι εργαζόμενος ωφελούνται αν η επιχείρηση πάει καλύτερα!»
Το λέει όμως η φιλελεύθερη λογική και είναι ένα ιδεολόγημα που μετρά τρελή επιτυχία στις Ηνωμένες πολιτείες και τη Βρετανία.
Τώρα, τα λινκάκια σου είναι ψιλοεμετικά ως προς τη γλώσσα. Για’δεν πάνε να γράψουν κάνα σενάριο για το Χόλυγουντ αυτοί οι γραφιάδες? Τό’χουν!
Και δλδ συγγνώμη, τι θέλει να μας πει για τον ΗΣΑΠ ειδικά; Κάνουν έργα αφού! Αν δεν τα κάνουν τώρα που οι περισσότεροι λείπουν για διακοπές, πότε να τα κάνουν; Τον Οκτώβριο? Μήπως άμα ήταν ιδιωτικός, δεν θα χρειάζονταν τα έργα; Δεν πάνε να δούν στη Βρετανία πώς χαντακώθηκαν οι σιδηρόδρομοι από την ιδιωτικοποίηση και μετά;
Ρενάτα, έτσι, να σας επιστρατεύσουν, να σας στείλουν σε κάνα κάτεργο καλύτερα να σπάτε πέτρες! Που μου θέλετε και απεργίες! Ράους!
Χάππι, για να μην είμαστε άδικοι, το απόσπασμα είναι από σχόλιο και όχι από το κυρίως άρθρο. Δυστυχώς δεν υπάρχει απευθείας λινκ στο σχόλιο, αλλά μπορείς να το βρεις κάνοντας κλικ στα σχόλια και αναζητώντας το σχόλιο με ημερομηνία «28/4/2010 10:20:31 πμ». Έπρεπε να το είχα βάλει στο ποστ, μπαρδόν.
Παρτιζάνα, πολύ σωστή η εξήγησή σου, συμφωνώ απόλυτα. Έκανα και μια διόρθωση στο ποστ, γιατι δεν θεωρώ συνολικά λάθος το αίτημα, αλλά τον τρόπο με τον οποίο μπαίνει, που κοιτάει μόνο το συντεχνιακό τους μικρό συμφέρον και όχι τη συνολική κατάσταση. Οι δικηγορικές εταιρίες πχ είναι κανόνας εδώ και δεν υπάρχουν δικηγορικά γραφεία. Για τα φαρμακεία επίσης δεν υπάρχουν περιορισμοί, με αποτέλεσμα αυτά να είναι μικρά σούπερ μάρκετ: ο ρόλος του φαρμακοποιού είναι απλά ρόλος πωλητή, αν κάνεις ερωτήσεις σχετικά με το φάρμακο κλπ, δεν ξέρουν να σου πουν τίποτα πέρα από όσα μπορείς να διαβάσεις στην οδηγία. Αντιθέτως τα πάνε πολύ καλά στο να πουλάνε κρέμες, καλλυτνικά και άλλα προΐόντα τάχα μου φαρμακευτικά, που όμοιά τους βρίσκεις στα καλλυντικάδικα (ζήτω η Βισύ!).
Όσο για τον τουρισμό, έλεος πλεον με αυτή την παραμύθα. Σύμφωνα με τα στοιχεία της CIA (!) και του OECD, ο τουρισμός είναι το 15% της ελληνικής οικονομίας, άρα δε μιλάμε και για καμιά τρελή ζημιά. όλοι νομίζουν πως είναι το 50% και βάλε, με αυτή την καραμέλα που πιπιλιέται στα μέσα!!!
faros said:
Καλημέρα σ΄όλους !
Η απόφαση του πρωθυπουργού (GAP) και της κυβέρνησής του, να ΕΠΙΤΑΞΟΥΝ τα φορτηγά Δ.Χ. και να ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΟΥΝ τους οδηγούς τους, στην ουσία αποτελεί φυσιολογική συνέχεια της εφαρμοζόμενης μέχρι σήμερα πολιτικής του.
Δείχνει (σε όλον τον κόσμο, σε όλον τον πλανήτη και κυρίως στην τρόϊκα και στο ΔΝΤ) ότι είναι μια ΑΔΙΣΤΑΧΤΗ κυβέρνηση που στόχος της είναι να ΤΣΑΚΙΣΕΙ κάθε είδους απεργίας, ακόμα και ισχυρών κοινωνικών ομάδων όπως είναι οι φορτηγατζήδες.
Θα πει π.χ. ο εργαζόμενος στο … Τζάμπο, εδώ αυτοί χτυπάνε αδίσταχτα τους φορτηγατζήδες που έχουν δύναμη, σε μας θα κολώσουν ;;;
Δηλαδή η «πράσινη χούντα» προσπαθεί να δείξει ΠΥΓΜΗ στην ουσία απένταντι στα λαϊκά στρώματα !
Η κατάπτυστη αυτή απόφαση δείχνει και κάτι άλλο !
Ότι το επόμενο μέτρο της θα είναι να «ανοίξει» ξανά τα ξερονήσια … θα δούμε νέα Μακρονήσια … νέους Αϊ Στράτηδες !!!
Στο «κόλπο» και τα φασιστοκάναλά μας, δυο μέρες τώρα, πρωί βράδυ, προσπαθούν στα τηλεπαράθυρα να προκαλέσουν καυγάδες ανάμεσα σε διάφορες κοινωνικές ομάδες … προσκαλώντας και βάζοντας ζιζάνια ανάμεσα σ΄αυτούς που καλούνε !
Φυσικά από γνωστούς κολοπασόκους τύπου Καψή στο μέγκα, δεν λείπουν και οι διαστρεβλώσεις, οι προβοκάτσιες, οι χυδαιότητες !
Πριν λίγο βλέπω ότι απεργοί επιτέθηκαν σε τηλεοπτικά συνεργεία !
Πράγματι είναι πολύ προκλητικοί όλοι τους …
Κροτ μας, είσαι μακρυά, εμείς εδώ, δεν τα βλέπουμε καλά τα πράγματα …
Ας μην πω άλλα και κατηγορηθώ …
Σιγά σιγά γινόμαστε … Αργεντινή !
Speculoos said:
Τι είχε γίνει στο Βέλγιο;
Кроткая said:
Φάρε, δε νομίζω να χρειαστούν ξερονήσια. Έχουμε εκσυγχρονιστεί πλέον…
Σπέκυ, αυτό είναι και η δική μου απορία. Και ο Τάσος δε μας το εξηγεί.
Αυτό που γνωρίζω είναι πως στη Γερμανία κάποιοι κλάδοι απαγορεύεται να απεργήσουν (!). Ξέρουμε αν υπάρχει πχ κάτι τέτοιο στο Βέλγιο;
Και γιατί για όλα τα κακά επικαλούνται το Βέλγιο?!
maria-maria said:
Γιαπωνεζοι παιδι μου, θα απεργουμε δουλευοντας σε λιγα χρονια. Αυτα ειναι συστηματα!
Παντως απο την εξωτικη Χαλκιδικη, το χαιρομαι που δεν εχω βενζινη….
– «μαμα θα παμε στα πετραλωνα»?
– » δεν εχουμε βενζινη παιδι μου».
– » μαμα ,θα παμε στην waterland «?
-» μα σου ειπα, δεν εχουμε βενζινη, οταν θα εχουμε ,τοτε θα κανουμε βολτες »
…(…αυτη ειναι ζωη ….)
Кроткая said:
πάλι καλά που δεν ζητάνε να πάτε με το λεωφορείο!!!
partizana said:
Γιατι στο Βέλγιο δεν είχαν κυβέρνηση για κανά μηνα!!Είχαν χάος και πανικό!Κόντεψαν να διαλυθουν…Αυτά θες να παθεις και συ?!Πώς θα ζήσεις χωρίς τον τουρισμό?! Εντωμεταξει αν ακούσω αλλη φορά για αυτόν τον τουρισμό θα τα κάνω όλα πτνα!!! Εχω πήξει στη Σαλονίκη καλοκαιρίατικα και κάθε βουτιά μου στοιχίζει από 80 ευρώ και πάνω, α σιχτίρ πια!!!Μας έγιναν ξαφνικά χουβαρντάδες οι γερμανοί, που μια ζωή τους κοροϊδεύαμε για τη μια σαλάτα που χωρίζαν στα 4, που παίρναν μια φέτα από το καρπούζι και βγάζαν φωτογραφίες τις κατσίκες, έλεος πια!!!
partizana said:
Α! και που λένε για τα φάρμακα!! που θα μου πουν εμενα για την έλλειψη φαρμάκων!! Όταν τρέχω εγώ μέσα στην πόλη επί δυο μέρες για να μαζέψω όλη τη χαρτουρα που απαιτείται πλέον για να πάρω το φάρμακό μου, λες και έχω την υγειά μου και μπορώ να κάνω βόλτες στην πόλη κουβαλώντας ένα πανάκριβο φάρμακο , τότε δεν υπάρχει πρόβλημα ε, ατελείωτη ΠΑΣΟΚαρα?!!! Όταν μου λέει η λουλού στο νοσοκομείο πάνε σε καμιά ιδιωτική κλινική να πάρεις το φάρμακο, εδώ το περιβάλλον δεν είναι καλό, θα με πειράξει που θα πάω με τα πόδια επειδή δεν έχει βενζίνη το λεωφορειο ‘η επειδή θα πρέπει να ξεκουβαληθώ- κουβαλώντας πάλι ενα πανάκριβο φάρμακο μέσα στην πόλη- γιατί σε ένα θάλαμο με 20 ασθενείς υπάρχει μόνο ένας νοσηλευτής?!
Ευτυχώς βγήκε η ερευνα με το αλκοολ που κάνει καλό στις αρθρίτιδες και θα πίνω μέχρι να γινω καλά!!!
tsalapeteinos said:
Μια και αναφέρθηκε η Αργεντινή, να εκφράσω την αλληλεγγύη μου στον εξοστρακισμένο προπονητή της αλμπισελέστε, δον Ντιέγκο (βλ. MARADONA CONTRA BILARDO Y GRONDONA )
Όσο αφορά τους φορτηγατζήδες, εκτιμώ πως ένας λόγος που δεν είναι συμπαθείς στο λαό είναι και οι περίφημες επιδοτούμενες από το State Department απεργίες τους επί Αλιέντε! Ο λαός δεν ξεχνά, τι σημαίνουν… φορτηγά!
Και σε τελική ανάλυση, οι ελεύθεροι επαγγελματίες (δικηγόροι, φαρμακοποιοί, φορτηγατζήδες, έμποροι κλπ) δεν είναι προλετάριοι αφού δεν πουλάνε την εργατική τους δύναμη έναντι μισθού! Είναι συνήθως μικροαστοί (ή και μεσοαστοί) οι οποίοι ανταγωνίζονται τους μεγαλοαστούς, αλλά παράλληλα κάνουν το παν για να μην «εκπέσουν» στην (μισθωτή) εργατική τάξη. Ανάλογα βέβαια με τις ιστορικές και οικονομικές συγκυρίες, μπορεί να συμμαχούν με την εργατική τάξη, αλλά το ίδιο εύκολα και με το κεφάλαιο, ακόμα και απολυταρχικά καθεστώτα τύπου Μουσολίνι και Χίτλερ! Δεν είναι τυχαίο πως οι πιο ένθερμοι οπαδοί του φασισμού στην Ιταλία ήταν οι συντεχνίες μικρεμπόρων και επαγγελματιών (fascio – fascism). ;Aνθρωποι δηλαδή που δουλεύουν σκληρά, έχουν απαιτήσεις για καλύτερα εισοδήματα, ασφάλεια, κοινωνικές παροχές αλλά ταυτόχρονα δεν είναι διατεθημένοι να παραχωρήσουν προνόμια σε λιγότερο ευνοούμενες τάξεις, βλέπουν επιφυλακτικά καινοτομίες και νέα επαγγέλματα, μισούν τους ξένους και τους ριζοσπάστες- μη γίνουμε και κομμουνιστές!
«Τι να κάνουμε»; Στα πλαίσια μιας ευρύτερης επαναστικής δυναμικής και συγκρότησης ενός ισχυρού μετώπου, συμμαχούμε με όλους όσους μπορεί να συμφωνούμε σε ένα «μίνιμουμ» έστω πρόγραμμα (ακόμα και με το… διάολο έλεγε ο σ. Λένιν!) αλλά με επιφύλαξη και προσοχή ώστε να μην χάσουμε την «ηγεμονία» (κατά Γκράμσι) του εργατικού μετώπου και να μην ξεφεύγουμε από τον απώτερο στόχο μας, δλδ τον σοσιαλιστικό μετασχηματισμό της κοινωνίας!
(κατεβαίνω από το πόντιουμ καταχειροκροτούμενος :-p)
partizana said:
κλαπ- κλαπ-κλαπ!!!
Кроткая said:
Πάντως, για το Βέλγιο, το μόνο που βρήκα στο γουγλ ήταν αυτό:
http://survey07.ituc-csi.org/getcountry.php?IDCountry=BEL&IDLang=EN
που δνε επιβεβαιώνει ακριβώς τις θεωρίες του Τέλλογλου.
faros said:
Πιο πιθανό είναι η συγκυβέρνηση ΠΑ»ΣΟ»Κ – ΛΑ.Ο.Σ. να ανοίξει ξερονήσια, από το να ακουστούν … εμβατήρια στο ραδιόφωνο !!!!!!!!!!!
πατ πατ (χειροκροτήματα) στον τσαλ …
harisheiz said:
point 1: Διαβάζω και ακούω για «απεργία των φορτηγατζήδων», άκυρο… είναι πιο συγκεκριμένο, είναι ιδιοκτήτες αδειών φορτηγών, όχι απλά οδηγοί φορτηγών… Είναι εντελώς διαφορετικό… Μιλάμε για ελεύθερους επαγγελματίες οι οποίοι αυτή τη στιγμή (και επί πολλά χρόνια) λειτουργούν μονοπωλιακά κάνοντας χρήση κάποιων αδειών που τους παραχωρήθηκαν επί χούντας ή που αγόρασαν από παλαιότερους κατόχους… Αυτός ο αριθμός αδειών είναι σταθερός και πεπερασμένος… Μιλάμε λοιπόν για ένα μονοπώλιο (ολιγοπώλιο αν προτιμάτε)… Όποιος υπερασπίζεται αυτήν την απεργία υπερασπίζεται το υπάρχον μονοπώλιο
point 2: Οι άδειες όπως είπα ήδη χαρίστηκαν επί χούντας (δεν ξέρω με τι κριτήρια και δεν αλλάζει την ουσία του επιχειρήματος) και αρχικά ήταν μη μεταβιβάσιμες. Στην πορεία αυτό άλλαξε, σήμερα κατέληξαν να πωλούνται με 100.000 – 150.000 ευρώ (αυτό λέγεται κεφάλαιο). Η όλη ιστορία γίνεται γιατί με το άνοιγμα του επαγγέλματος χάνουν την δυνατότητα μεταπώλησης της άδειας, ουσιαστικά δηλαδή χάνουν το κεφάλαιο τους. Όσοι λοιπόν τάσσονται υπέρ των ιδιοκτητών φορτηγών υποστηρίζουν την δυνατότητα κάποιων που έχουν λεφτά να αγοράζουν από το κράτος το δικαίωμα να κάνουν μια δουλειά που εγώ που δεν έχω λεφτά δεν μπορώ να κάνω… Αυτό, με την υπάρχον σύστημα, είναι κοινωνικά ανήθικο (κάτι παρόμοιο ίσχυε στην Καμπότζη του Πολ Ποτ όπου κανείς πλήρωνε λεφτά στο κράτος για να γίνει αστυνομικός).
point 3: Το κύριο αίτημα των απεργών ουσιαστικά είναι 3 διαφορετικά αιτήματα σε ένα, ανάλογα με το πότε απέκτησαν την άδεια και πώς. Α) Αυτοί που τους χαρίστηκε από τη χούντα απεργούν γιατί επιθυμούν να καρπωθούν την υπεραξία της άδειάς τους, Β) Αυτοί που αγόρασαν τις άδειες και έχουν αποσβέσει το αρχικό κεφάλαιο απεργούν και ουσιαστικά διεκδικούν την επιστροφή του αρχικού τους κεφαλαίου, Γ) αυτοί που αγόρασαν τις άδειες πιο πρόσφατα και δεν έχουν αποσβέσει το αρχικό τους κεφάλαιο διεκδικούν να μην το χάσουν εντελώς. Από όλους αυτούς μόνο οι τελευταίοι χρήζουν μέριμνας (αν και δεν είμαι εντελώς βέβαιος αν το κράτος οφείλει να αποζημιώνει αυτούς που επενδύουν λάθος, γιατί μόνο λάθος μπορεί να χαρακτηριστεί μια επένδυση όταν το άνοιγμα των κλειστών επαγγελμάτων είναι υπό διαρκή συζήτηση τόσα χρόνια), όλοι οι άλλοι θέλουν να πάρουν λεφτά τα οποία τα πληρώνουμε όλοι οι υπόλοιποι…
point 4: Το ΠΑΣΟΚ είναι το τελευταίο που δικαιούται να μιλάει αυστηρά για την απεργία και να κάνει επιτάξεις για τον πολύ απλό λόγο ότι αυτό το καθεστώς που ισχύει μέχρι σήμερα είναι μια τερατογένεση της χούντας που οι κυβερνήσεις τους ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ συντήρησαν για χρόνια φοβούμενες το πολιτικό κόστος, αφήνοντας κάποιους να κερδίζουν πουλώντας κι αγοράζοντας μια επαγγελματική άδεια, δηλαδή ένα δικαίωμα που το παραχωρεί το κράτος σε κάποιους, επί πληρωμή…
Кроткая said:
Χάρη, για δες κι εδώ http://bit.ly/aY1Erx .
tsalapeteinos said:
Το πριγκιπάτο των ευρωκάνθαρων στις Βρυξέλλες
Τ’ ακους κροτ; Για σένα και το συνάφι σου λέει! Να μην επαναλάβω για 1000στή φορά τις θέσεις του Απρίλη, έτσι;
faros said:
Μερικές διευκρινήσεις (νομίζω απαραίτητες)
1. Οι άδειες δόθηκαν μνε επί χούντας, μετά όμως πληρώθηκαν και μάλιστα αδρά … όπως και των ταξιτζήδων … μην τους ξεχνάμε αυτούς !
2. Οι άδειες σήμερα είναι περί τις 33.000 … αυτό φυσικά ΔΕΝ είναι μονοπώλιο … φυσικά ο καθένας δεν μπορεί να αγοράσει μια άδεια ή να αγοράσει ένα φορτηγό … χρειάζονται λεφτά πολλά … όπως και για τα ταξί, τα κτελ, ένα εργοστάσιο, μια βιομηχανία και πάει λέγοντας …
3. Η κυβέρνηση του πασόκ και οι παρατρεχάμενοί της Ντόρα, ΛΑ.Ο.Σ., Δ.Α, κλπ. δεν έχουν σκοπό να παραίμβουν με γνώμονα το συμφέρον του λαού, αλλά να δημιουργηθεί η προϋπόθεση ώστε να γίνουν δυο τρεις μεγάλες εταιρείες, χωρίς μάλιστα να δώσουν φράγκο τσακιστό !
Θα έρθει δηλαδή ο γερμανός, θα κάνει μια μεγάλη εταιρεία μεταφορών με οδηγούς – εργαζόμενους σε συνθήκες τύπου γουίντ ή βόνταφον, θα μονοπωλήσουν την αγορά και όλοι οι άλλοι θα πάνε να πνιγούν !
Φυσικά τα κόμιστρα θα αυξηθούν σταδιακά – ας δει κανείς να θέλει τι έγινε με την αγορά των τηλεπικοινωνιών, που έχουν φτάσει οι τιμές (οι πραγματικέ τιμές) !
Καλημέρα σας !
harisheiz said:
1. Πόσο πληρώθηκαν δηλαδή; 100.000 δρχ; 200.000; Εγώ δεν γνωρίζω… Υποθέτω όμως ότι όσο κι αν πληρώθηκαν αρχικά υπάρχει υπεραξία και το ουσιαστικό αίτημα τους είναι να μην χάσουν αυτή την υπεραξία, αν εσύ συμφωνείς με αυτό το αίτημα εγώ πάω πάσο…
2. Το μονοπώλιο (ή ολιγοπώλιο όπως έγραψα πιο πάνω για να προλάβω αυτό ακριβώς το σχόλιο) δεν συνίσταται από τον αριθμό των αδειών αλλά από το γεγονός ότι αυτός είναι σταθερός και υπάρχει αρχικά ένα κλειστό σύστημα διανομής και εν συνεχεία αγοράς της άδειας = του δικαιώματος του επιχειρείν στον συγκεκριμένο κλάδο… Από εκεί και πέρα το κόστος του ταξί ή της βιομηχανίας είναι κάτι άλλο, είναι το κόστος του μέσου, εγώ αναφέρομαι αποκλειστικά στην άδεια, στο δικαίωμα δηλαδή να κάνεις χρήση του μέσου…
3. Φάρε μου, δεν υπέρ ούτε των τραστ ούτε των μεγάλων εταιριών κι έτσι όπως το θέτεις μοιάζει σαν να έχουμε να διαλέξουμε ανάμεσα στο υπάρχουν άδικο καθεστώς ή σε έναν εργασιακό μεσαίωνα με μονοπώλια και εκμετάλλευση των εργαζομένων… Δεν νομίζω ότι είναι έτσι ούτε θα ήθελα να υπερασπιστώ τα συμφέροντα μιας συντεχνίας εξαιτίας του γεγονότος ότι τα πράγματα μπορεί να γίνουν χειρότερα αν αλλάξει το σύστημα. Αντιλαμβάνομαι τον κίνδυνο και κατανοώ απολύτως το γιατί θέτεις το ζήτημα σε αυτή τη βάση, από την άλλη όμως κι εγώ μπορώ να σου αντιπαραθέσω ένα σορό ζητήματα που προκύπτουν από το υπάρχον καθεστώς των αδειών και γεννούν προβλήματα σε όλους μας. Το ερώτημα λοιπόν είναι απλό, αν θέλουμε να αλλάξει αυτό το καθεστώς ή όχι. Εγώ θέλω να αλλάξει…
Που έχουν φτάσει οι τιμές των τηλεπικοινωνιών; Όλοι είναι με ένα κινητό στο χέρι και όλη μέρα στο ίντερνετ με συνδέσεις που ούτε θα φανταζόμασταν σήμερα αν ο ΟΤΕ είχε διατηρήσει το μονοπώλιο του… Θα ήταν κάτι σαν τον ΟΣΕ…
Кроткая said:
Τσαλ, δεν καταλαβαίνω τι σχέση έχω εγώ με αυτούς τους χρυσοκάνθαρους!
Φάρε, και όμως, το «κλειστό επάγγελμα» δεν δημιουργεί μονοπώλιο? Εφόσον οι άδειες έχουν συγκεκριμένο περιορισμένο αριθμό, μπορεί να υπάρχουν άνθρωποι που έχουν τα λεφτά και θέλουν, αλλά δεν έχουν προσβαση (θεωρητικά μιλάω). Κι σε τέτοιες φάσεις προφανώς οι τιμές (της άδειας) ανεβαίνουν πολύ και χωρίς πραγματικό λόγο.
PinG said:
Οι καθε λογής απεργοί-κινηματίες χάνουν το οποιοδήποτε «δίκαιο» δικαίωμά τους, όταν δεν σέβονται και καταπατούν τα δικαιώματα των άλλων.
Ουτε «εργαζόμενοι» ειναι, ουτε «μεροκαματιάρηδες», ουτε λαουτζικος, ουτε τίποτα σεβαστό δεν είναι.
Ενας πόλεμος συμφερόντων ειναι.
Ναι, κυριε φορτηγατζή (αγρότη, ταξιτζή, ΔΥ, ναυτη, κλπ), να απεργήσεις, κατσε σπίτι σου, κανεις δεν μπορει να σε αναγκάσει να δουλέψεις.
Οταν ομως, κλεινεις το δρόμο στους πάντες, κλεινεις την προβλήτα (στα ξενα πλοια/πληρώματα), , σαμποτάρεις/καυθυστερείς τα ιδιωτικά βυτια που δεν απεργούν, βιαιοπραγείς εναντίον οποιουδήποτε συναδέλφου σου δεν συμφωνει με την απεργία, …
με την δικαιολογία του «ιερου» αγώνα σου, ε, τότε και να σε επιτάξουν , και να σε επιστρατευσουν, και να σε πανε αυτόφωρο, και να σε πηδήξουνε χωρίς σάλιο. Στα παπάρια μας παρτάκια.
Η λογική τους δεν διαφέρει σε τίποτα απο το αμερικάνικο «παράπλευρες απώλειες». Ε, εντάξ, αφου εχουμε ιερο σκοπο τώρα … να διωξουμε τον στυγνό δικτάτορα και να αποκαταστήσουμε την δημοκρατία (του φτηνου πετρελαιου). Μπροστα σε αυτα τι αξία έχουν 10, 100 ή 1000 παιδάκια που μπορει να μακελεψει μια απο τις χαζες μας βόμβες;
ε, ντάξ, αφου μας αδικούνε, εχουμε κεκτημένα.. πρεπει να τα διαφυλάξουμε ΜΕ ΚΑΘΕ ΚΟΣΤΟΣ. Τι να μας πει τώρα ο «βολεμενος» υπαλληλάκος που δεν μπορει να φυγει διακοπές (οπως και δεν μπορει να αποφύγει την πληρωμή φορων και εισφορών, αντιθετα με σενα φανταστηκέ μου ταξιτζή/φορτηγατζή), ο αλλος που ταξιδεψε χιλιαδες χλμ (και δεν θα το ξανακανει) αλλα δεν θα δει την Ακρόπολη, και ο βλάκας που δεν καταλαβαινει το συμφέρον ΤΟΥ (μας), και επιμένει να εργαστεί; χεσμένους τους έχουμε.
faros said:
harisheiz, krot:: Δυο ακόμα παρατηρήσεις – θέσεις.
1. Ο καπιταλισμός ζει με ολιγοπώλια και συντεχνίες … Το θέμα είναι να δούμε που το πάει η κυβέρνηση και όχι να αναλωνόμαστε στους «κοινωνικούς αυτοματισμούς» !
2. Η τελική μου άποψη είναι ότι μόνο με την κοινωνικοποίηση των μέσω παραγωγής ΚΑΙ του εμπορίου και της διακίνησης των αγαθών θα λυθούν τα προβλήματα, αλλά τώρα μιλάμε σε άλλη βάση. Άλλο πράγμα το ολιγοπώλιο των δύο ή τριών ίσως και ξένων εταιρειών μεταφορών κι άλλο το … «ολιγοπώλιο» των 33.000 αδειών που υπάρχει σήμερα ! Ότι αυτό το «ολιγοπώλιο» πρέπει να «σπάσει» είναι ένα θέμα … όπως και των φαρμακείων και των φούρνων και των ταξί και των δικαστών και των δημοσιογράφων και των δεσποτάδων κλπ κλπ κλπ. … το θέμα είναι αυτό να γίνει προς όφελος των λαϊκών στρωμάτων και ο νόμος που φέρνει το πασοκ δεν είναι προς αυτή τη κατεύθυνση.
Και για να σκεφτούμε λίγο … Εσείς … εγώ … δεν κάναμε «κλειστά» επαγγέλματα ;;; Μπορεί ο καθένας να το κάνει ;;; Αν ναι πέστε μου πως μπορεί να κάνει τη δουλειά σας ο γυιός μου ο άνεργος … γιατί την δική μου δεν τον αφήνουν να την κάνει … δεν τον προσλαμβάνουν … γενικώς προσλαμβάνουν μόνο κάτω από ειδικές περιπτώσεις που για μένα και αυτές αποτελούν προϋποθέσεις δημιουργίας «κλειστών επαγγελμάτων» !!!
υ.γ. ας μην περιμένουμε να «χτυπηθούμε» οι ίδιοι για να καταλάβουμε τι γίνεται … μόλις αρχίσει να «καίγεται» και το δικό μας το σπίτι, δεν θα έχει μείνει κανένας να μας βοηθήσει !
Θερμή Καλημέρα και Καλό Σαββατοκύριακο !
partizana said:
Αν προσθέσω όλους αυτούς που διαμαρτύρονται, βγάζω σύνολο την πλειοψηφία του ελληνικού λαού. Τελικά μήπως η συντεχνία και αυτοι που κρατάν ομήρους είναι το 0,5% του πληθυσμού και ανάμεσά του βρίσκονται κάτι τύποι που λέγονται Βγενόπουλοι και Μίχαλοι?!Μόνο αυτοί χαίρονται με τα μέτρα, μόνο αυτοί λένε πάρτε κι άλλα.
Darthiir the Abban said:
Ε όταν ακούω «κατάσταση έκτακτης ανάγκης» με λόγους την αγορά και τις διακοπές, με πιάνει ένα κάτι τοίς…
Και σε τελευταία ανάλυση, ακόμα και αν μια συντεχνεία έχει άδικο, ένας θεσμός δεν δικαιούται να χρησιμοποιεί «άδικα» μέσα. Ο σκοπός δεν τα αγιάζει. Ήμαρτον… 😦
Кроткая said:
δεν έπαιζα λόττο καλύτερα? (και το Παπί επίσης).
Οπωσδήποτε να διαβάσετε αυτό. Εγώ δεν θα μπορούσα να τα πω καλύτερα. Νομίζω πως πρέπει να ξανασκεφτούμε όλοι μας ποιος είναι ο πραγματικός αντίπαλος και ποιος έχει συμφέρον από το να πλακώνονται οι κοινωνικές ομάδες μεταξύ τους.
kanali said:
Κάνε μια βόλτα από το βλογ μου να δεις τι έλεγε το 2006 ο συνταγματολόγος Λοβέρδος όταν η ΝΔ ήθελε να εφαρμόσει πολιτική επιστράτευση στους ναυτεργάτες!!!
Μα πόσο καιρό θα ανεχόμαστε να μας δουλεύουν ακόμη;;;
faros said:
Πράγματι, καιρός να αντιληφθούμε ποιος είναι ο εχθρός …
Ίσως και λιγότερο από το 0,5 % …
Αλλά το θέμα είναι ότι αυτό το 0,5 % είναι ενωμένο και έχουν καταφέρει με διάφορα τερτίπια και τεχνητές διαχωριστικές γραμμές να έχουν χωρίσει το … υπόλοιπο 9,5 % !
Που λέτε, προχθές, βρέθηκε επιτέλους κι ένας να πει στους «δημοσιογράφους» μας … «Εσείς, όλες τις απεργίες τις βρίσκετε απαράδεχτες, εχτός από την δική σας» … και τους τάπωσε …
Καλημέρα και προ πάντων Καλό Μήνα !