Ετικέτες

Πράγματι:
- «η κυρία Παπαρήγα και η ανεύθυνη τυχοδιωκτική ομάδα γύρω από την ηγεσία του ΚΚΕ θέλουν έναν νεκρό»
=> Η αλήθεια είναι, βέβαια, πως ειδικά το ΚΚΕ δεν φέρει σε καμία περίπτωση την ευθύνη για τους ήδη 3 υπάρχοντες νεκρούς. - «Εχουμε ένα εξωφρενικό κόμμα στην Ελλάδα, που ψηφίζει ακόμη κόσμος. Το πρόγραμμά του είναι να ξαναφτιάξουνε Σοβιετική Ενωση στην Ελλάδα, αυτό δεν είναι εξωφρενικό; Οι άνθρωποι αυτοί είναι τρελοί!»
=> Σύμφωνα, λοιπόν, με τον κ. Πάγκαλο, το 7,54% των ψηφισάντων στις εκλογές του Οκτωβρίου 2009 είναι τρελοί. - «Αν ασχολούμαι με το ΚΚΕ, είναι γιατί είμαι βαθύτατα προβληματισμένος επειδή η κοινωνία μας ανέχεται σε τέτοια έκταση ένα τέτοιο φαινόμενο. Είναι δείγμα καθυστέρησης, πνευματικής και πολιτιστικής, το γεγονός ότι ένα μέρος του κόσμου ψηφίζει αυτό το ολοκληρωτικό κόμμα».
=> Το ίδιο ποσοστό Ελλήνων πολιτών είναι πνευματικά και πολιτιστικά καθυστερημένοι.
=> Το ΚΚΕ, σύμφωνα με τον κ. Πάγκαλο είναι ένα «μη ανεκτό φαινόμενο». Πόσο ανεκτό είναι ένας βουλευτής και υπουργός να καταφέρεται με αυτό τον τρόπο έναντι ενός νόμιμου κόμματος που εκπροσωπεί περίπου το 10% των πολιτών αυτής της χώρας; Το δημοκρατικό πολίτευμα πλήττεται από την ύπαρξη του ΚΚΕ ή από τους πολιτευτές που το χλευάζουν; - «Αν ήταν το κόμμα της κ. Παπαρήγα στην εξουσία, δεν θα είχα το δικαίωμα να κρίνω ελεύθερα το ιστορικό παρελθόν της χώρας στην οποία ζω (…). Η κυρία Παπαρήγα θα μπορούσε να με απολύσει από τη δουλειά μου, να με βάλει φυλακή, να με βάλει στο ψυχιατρείο και ενδεχομένως να με εκτελέσει»
=> Απολύσεις, φυλακίσεις, παράνομες κρατήσεις προφανώς δεν συμβαίνουν στην Ελλάδα σήμερα. Ούτε εγκλεισμοί σε θεραπευτικά ιδρύματα, των οποίων η κατάσταση είναι ζηλευτή, όπως και των σωφρονιστικών καταστημάτων εξάλλου.
[Bonus και σχετικό-άσχετο εδώ και εδώ].
[πηγή]
============================
Η πρωτοβουλία ξεκίνησε από τις Ακυβέρνητες πολιτείες (και εδώ), την πληροφορήθηκα μέσω του Βιβλιοθηκάριου, και συμμετέχουν και τα εξής ιστολόγια:
Happy Hour
Antidrasex
Κουπέπκια
Βυτίο
Κόκκινο Μπαλόνι
Καλώδια
Kanali
Ροΐδη εμμονές
e-Cynical
Πεντανόστιμη
Ροδιά
Everything you know is wrong
Ιστολόγιον
Ημερολόγιο.taspanb
Ακανόνιστη
Γατουλέας
Busy bee
χώρα του ποτέ-ποτέ
ιστορίες συνομωσίας
ΑΝεμος
ngeor
ο κ. ΑΜ
Θέατρο δρόμου
Μετα την εφημεριδα
ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Can’t hear yaaaa!
τίποτα το σημαντικό
Ψυχραιμία (η επιστροφή)
Αναπαράσταση προϊστορικού τοπίου
και στο twitter: #PankalosDay
Το περίεργο πάντως είναι απο που αντλεί την «νομιμότητα» ο Πάγκαλος να λέει ότι λέει χωρις συνέπειες. Να υποθέσω απο όλους αυτούς που τον ψηφίζουν ε;
θες να πεις ότι δεν είναι πολιτικά καθυστερημένο το ΚΚΕ;! και τι είναι, προοδευτικό;!!
αντε με έβαλες να σχολιάσω πολιτικά θέματα γκρ γκρ
(πόσο μάλλον να υποστηρίξω έστω εμμέσως το βόδι)
Οκ, το ΚΚΕ είναι πολιτικά καθυστερημένο. Αυτό δικαιολογεί τον γκεμπελισμό; «Το ΚΚΕ θέλει ένα νεκρό»; «Οι νεκροί ήταν από τη λάθος πλευρά»;
Θέλω να πω, Γιωρίκα μου, ότι είναι απαράδεκτο ένας βουλευτής και υπουργός να αποκαλεί «πνευματικά καθυστερημένους» το 8% των ελλήνων ψηφοφόρων.
Γιατί κι εγώ μπορώ να πω πως είναι βλαμμένοι το 80% που ψήφισαν ΠαΣοΚ και ΝΔ και εντελώς λοβοτομημένη το 5% που ψήφισαν ΛΑΟΣ, αλλά το βάρος του Πάγκαλου και το δικό μου (κυριολεκτικά και μεταφορικά) δεν είναι το ίδιο -κι αν μίλαγα στην τηλεόραση θα έλεγα το ίδιο αλλά πιο κομψά ( 🙂 ).
Σε κάθε περίπτωση, αυτή τη στιγμή το ΚΚΕ συμβάλλει στο να μην περάσουν τα μέτρα ενώ ο Πάγκαλος στο να περάσουν -και μάλιστα με δακρυβρεχτα συμπονετικό ύφος μας διαβεβαιώνει πως ξέρει πόσο σκληρά είναι.
Λιγότερο με απασχολεί το γεγονός ότι ο ως άνω κύριος κατέχει πολιτική εξουσία και περισσότερο με απασχολούν, η αδιαφορία των πολιτών για την ανθρώπινη ζωή των συνανθρώπων τους και η αδιαφορία τους για τη μόρφωση και καλλιέργεια των ιδίων. Το πρώτο, άλλωστε, είναι αποτέλεσμα των δεύτερων.
Συνήθως η πολιτική εξουσία είναι που αδιαφορεί για ζωές.
Γρηγορόπουλος, Τόντι, Σάμινα, Ρικομεξ και άλλα και άλλα.
Παράθεμα: τι μου θυμίζει ο Πάγκαλος | Gatouleas
Παράθεμα: Πάγκαλος « Ροΐδη Εμμονές
Common sence, ακριβώς επειδή το η σχέση του πρώτου με το δεύτερο είναι φαύλος κύκλος (όσο διαιωνίζεται το ένα θα διαιωνίζει αναπόφευκτα και το άλλο) βρίσκω χρήσιμο να καταδεικνύεται η κενότητα, η φαυλότητα και οι κίνδυνοι που ελλωχεύουν στα λόγια πολιτικών όπως ο Πάγκαλος.
Κάποιοι πολίτες στέλνουν τον Πάγκαλο εδώ και 30 χρόνια στο Κοινοβούλιο. Κάποιοι πολίτες (πολλοί) εκπαιδεύτηκαν να ψηφίζουν «Παγκάλους».
Δες, αν έχεις όρεξη, το ποστ του γατουλέα και το σχόλιο του Επ-αναστάσιου στο ποστ του Ροΐδη, εκφράζουν καλύτερα από μένα αυτό που εννοώ.
Κι εμένα πάντως αυτό που λες, με ανησυχεί περισσότερο.
Χάππι, αν δεν το είδες, διάβασε το άρθρο του Καρτερού που φιλοξενείται στο βλογ του busy bee: εχει μια ενδιαφέρουσα απάντηση στην ερώτη που βάζεις.
Γενικά: όταν επιτίθεσαι στο «κακό» επιφέρεις, άθελά σου, δύο δυσμενή αποτελέσματα: το κάνεις δυνατότερο και τρομοκρατείς τον απλό κόσμο δίνοντάς του την εντύπωση ότι το «κακό» έχει θηριώδεις δυνατότητες. Το «κακό» κατανικιέται περιφρονώντας το «κακό» και ταυτόχρονα φροντίζοντας και μεγεθύνοντας το «καλό».
Ειδικότερα: Ο φαύλος κύκλος της αμορφωσιάς-αναξιοκρατίας επιλύεται με την εξωθεσμική μόρφωση και καλλιέργεια των πολιτών και την άρση των εμποδίων που υπάρχουν για αυτή τη μόρφωση. Ελάχιστοι, εργαζόμαστε προς αυτή την κατεύθυνση. Γιατί να μη βάλεις και ‘συ το χεράκι σου;
Νομίζω πως χρειάζονται και τα δύο:
αφενός -όχι επίθεση προς το «κακό»- αλλά ανάλυσή του και ερμηνεία του γιατί είναι «κακό»
αφετέρου παρουσίαση του «καλού» και ανάλυσή του επίσης.
«Γιατί να μη βάλεις και ‘συ το χεράκι σου;»
Αν απευθύνεσαι σε μένα προσωπικά, προσπαθώ να κάνω και τα δύο, γιατί πιστεύω στη χρησιμότητα και των δύο.
<>
Ένα από τα ισχυρότερα ανθρώπινα πάθη (δηλ. αρρωστημένη απόλαυση) είναι και η τάση για επίκριση. Η ‘ανάλυση’ των «κακών» είναι απείρως πιό επιθυμητή για τον μέσο πολίτη από την ‘ανάλυση’ των «καλών». Επίσης, η χωρητικότητα των διαύλων επικοινωνίας (δημοσίων και ιδιωτικών) είναι ένα αγαθό σε ανεπάρκεια. Στην ίδια ανεπάρκεια βρίσκονται και ο προσωπικός χρόνος και η φαιά ουσία των πολιτών.
Κάθε φορά που η ‘εξουσία’ θέλει να αποτρέψει τους πολίτες να ασχοληθούν με τα ουσιώδη (μόρφωση, καλλιέργεια, δικαιοσύνη, κ.λπ.) ‘πετά’ (όπως πετούν ωμό κρέας στους κροκοδείλους στα ζωολογικά πάρκα) κάποιο εξυλαστήριο «κακό» θύμα στη δημοσιότητα προς ‘ανάλυση’. Έτσι, η εξουσία διαιωνίζει την εξουσία τη δική της και τη δουλεία των πολιτών. Το κόλπο αυτό εφαρμόζεται από την αρχαιότητα μέχρι και σήμερα.
Αξίζει να στηρίζουμε αυτό το παίγνιο;
Παρεμπιπτόντως, σε κάποια μικρή επαρχειακή εφημερίδα που είχα υποβάλλει αίτηση για εργασία, «θα μπορούσε» να μου είχαν θέσει ως όρο συνεργασίας ότι, όταν ένας ‘χτυπάει’ κάποιο δημόσιο πρόσωπο, τότε και όλοι οι υπόλοιποι (τοπικοί δημοσιογράφοι, τοπικές εφημερίδες κ.λπ.) θα πρέπει να ‘χτυπούν’ το ίδιο δημόσιο πρόσωπο (προφανώς για να του επαυξήσουν το συμβολικό κεφάλαιο στην τοπική κοινωνία). Τέτοια αλητεία δηλαδή. Φυσικά, απέφυγα να εργαστώ σε αυτή την εφημερίδα.
στην αρχή του προηγούμενου μηνύματος πρόσθεσε την αναφορά:
αφενός -όχι επίθεση προς το “κακό”- αλλά ανάλυσή του και ερμηνεία του γιατί είναι “κακό”
Ναι, αλλά η δική μας επίκριση προς τον κ.Πάγκαλο ξεκινάει από τα «κάτω» και όχι από τα «πάνω» κ’ επίσης την πλειάδα τον ποστ, διακρίνει χιούμορ.
Ακόμα, και αυτού του τύπου η επίκριση, θεωρείς ότι δεν συμβάλλει στην καλυτέρευση της οπτικής γωνίας όσων θα διαβάσουν τα ποστ και μέχρι τώρα θεωρούσαν τον Πάγκαλο, «καλό που τα λέει χύμα»?
Ούτε μπορώ ούτε χρειάζεται να κάνω δίκη προθέσεων αφού στο τέλος τέλος, ο καθένας μας εισπράττει την δίκαιη ανταμοιβή των δικών του προθέσεων.
Θα ήθελα όμως, και ‘συ και οι υπόλοιποι να δείτε την συνολική εικόνα: Τα τελευταία τριάντα χρόνια, η πλουτοκρατία ‘διδάσκει’ (βλέπε υποκινεί), μέσω των Μ.Μ.Ε., τους πολίτες να ζουν παίζοντας παίγνια εξουσίας με μέσω τον ανταγωνισμό (να βγάζουν ο ένας τα μάτια του άλλου, δηλαδή). Επίσης, μέσω επικοινωνιακών παιγνίων αποδίδει όλο το (θετικό ή αρνητικό) κύρος στους δικούς της διεφθαρμένους ανθρώπους (τους ανθρώπους της εξουσίας) με αποτέλεσμα οι άξιοι και εν δυνάμει μη ελεγχόμενοι πολίτες να παραμένουν στην αφάνεια. Το αποτέλεσμα είναι 300 δις χρέος, οικονομική και ηθική πτώχευση, ανεργία, εξαθλίωση των πολλών.
Ε, λοιπόν, με δεδομένη την παραπάνω συνολική εικόνα της πατρίδας μας, το καλύτερο που έχεις να συνεισφέρεις είναι να ισχυροποιήσεις το συμβολικό κεφάλαιο (το κύρος δηλαδή) του Πάγκαλου με την αρνητική σου διαφήμιση; Αν ναι, τότε καλώς έχειν. Το δέχομαι.
Δεν νομίζω ότι ισχυροποιείται ο Πάγκαλος με την «αρνητική», όπως λες «διαφήμιση». Άλλωστε δεν νομίζω ότι χρειάζεται καν διαφήμιση όλοι ξέρουν/με τον Πάγκαλο σαν όνομα. Το θέμα είναι να υπάρχουν αντιδράσεις έστω και μέσω διαδικτύου σε τέτοια πρόσωπα και σε τέτοιου είδους τακτικές και πρακτικές. Είναι το λιγότερο που μπορούμε να κάνουμε εννοείται αλλά φαντάζομαι αν οργανώναμε ας πούμε μια πορεία διαμαρτυρίας κατά του Παγκάλου θα ήταν αν μη τι άλλο γελοίο. Μάλιστα αν για κάθε τι (τρόπος του..γράφειν κάθε τι) που λέγεται και δεν δίνεται η ευκαρία του αντίλογου απο τα ΜΜΕ θα ήταν καλό να οργανώνεται κάτι αντίστοιχο ώστε να υπάρχει μαζική αντίδραση.
@HappyHour
Η καλύτερη χαρά των μαφιόζων που λεηλατούν τον πλούτο της πολιτείας μας και εξαθλιώνουν του πολίτες είναι η σύγχυση της πλειοψηφίας των πολιτών αναφορικά με τις έννοιες: εικασία, δοξασία, επιστημονική γνώμη.
Οι μαφιόζοι γνωρίζουν να εκμεταλλεύονται άριστα, την άγνοια της άγνοιας των πολιτών και τους έχουν ‘χαρίσει’ τη σημερινή Ελλάδα.
Αυτά που σου ανέφερα είναι επιστημονική γνώση την οποία έχω διδαχθεί σε τουλάχιστον δύο σεμινάρια. Η απάντησή σου είναι κάτι περισσότερο από μια ρηχή εικασία;
Τούτη εδώ η ταλαιπωρημένη πατρίδα, δεν αξίζει λίγη περισσότερη φροντίδα;
@ common sence
Εμ μα πέστο μου ότι έχεις πάει σε δύο(2) σεμινάρια. Θέλεις να μου εξηγήσεις τι είναι ρηχή εικασία, ότι ο Πάγκαλος δεν χρειάζεται διαφήμιση ή ότι η αρνητική διαφήμιση δεν του κάνει καλό;
Επίσης έχω παρακολουθήσει σεμινάρια μαγειρικής πιάνουν ; Ξέρω τι είναι το τουρλού τουρλού! 😆
HappyHour, thumps up!
Δηλαδή μας Common Sense μας λες οτι για να μην του κάνουμε έστω και αρνητική διαφήμιση, να μην ασχολούμαστε μαζί του. Δηλαδή, δεν θα πρέπει να γίνεται αντίλογος γιατί είναι αρνητική διαφήμιση. Οκ, ψάχνω να βρω το Common Sense σε αυτό…
@HappyHour
Εικασία: σημαίνει ότι δεν γνωρίζω σοβαρά το ζήτημα και εκφράζω άποψη χωρίς να αναλαμβάνω ευθύνη για την εγκυρότητα αυτού που λέω.
Δοξασία: σημαίνει ότι ενώ γνωρίζω μία ή περισσότερες πλευρές του ζητήματος (πάντως όχι όλες) εκφράζω άποψη αναλαμβάνοντας (κακώς) την πλήρη ευθύνη για την εγκυρότητα αυτού που ισχυρίζομαι.
Επιστημονική Γνώση: σημαίνει ότι γνωρίζω πλήρως, όλες τις πλευρές του ζητήματος και μάλιστα σε βάθος και για το λόγο αυτό αναλαμβάνω την πλήρη ευθύνη για την εγκυρότητα αυτού που ισχυρίζομαι.
Στην πατρίδα μας έχοντας ισοπεδώσει κάθε έννοια αξιοκρατίας καμωνόμαστε ότι συζητάμε ‘ισότιμα’ όλοι με όλους, ενώ φανταζόμαστε ότι οι δοξασίες μας (καθώς αρνούμαστε πεισματικά να απαρνηθούμε τη δοκησισοφία μας, αρνούμαστε να κοπιάσουμε ερευνώντας σε βάθος τα ζητήματα που ταλανίζουν τη πατρίδα μας και εμάς τους πολίτες) αποτελούν αδιάσειστη επιστημονική γνώση.
@HappyHour και @antidrasex
Οι τύποι που λεηλάτησαν την Ελλάδα, δεν το κατάφεραν αυτό, ούτε με κουτοπονηριές, ούτε με το σταυρό στο χέρι. Το κατάφεραν εφαρμόζοντας υψηλότατη τεχνογνωσία τέλεσης απάτης και χωρίς να έχουν ούτε και την παραμικρή αναστολή να πράξουν το οποιοδήποτε έγκλημα για να πετύχουν τους σκοπούς τους και για να αποφύγουν να συλληφθούν, να χάσουν τα κλοπιμαία και να περάσουν την υπόλοιπη ζωή τους στη φυλακή.
Τι ποιο προφανές, λοιπόν, από το γεγονός ότι για να τους σταματήσεις και να βοηθήσεις την πατρίδα σου, χρειάζεται να γνωρίζεις αυτή την τεχνογνωσία και να εφαρμόσεις αντίμετρα ίδιας «τάξης» με αυτήν;
Η πρακτική των αδαών πολιτών να ‘χτυπούν’ το κάθε ‘σαμάρι’ που προβάλλουν τα Μ.Μ.Ε. προκειμένου οι ‘γάιδαροι’ να συνεχίζουν ανενόχλητοι τη λεηλασία είναι παλαιά. Αν παίζετε σε αυτό το παιχνίδι τους, τότε, θα συνεχίζουν και αυτοί να κλέβουν ανενόχλητοι. Αυτό θέλετε;
Η λύση δεν είναι να σας πω κάντε αυτό, ή, μη κάνετε εκείνο, επειδή η μαφιόζοι διαθέτουν αμέτρητες τεχνικές λαμογιάς να χρησιμοποιήσουν.
Η ριζική λύση είναι, καθένας μας, για χάρη της πατρίδας, να τρίψει τη μούρη του και να παραδεχτεί ότι δεν είναι παντογνώστης και να ξεκινήσει να εργάζεται για την απόκτηση ευθυκρισίας, μόρφωσης και καλλιέργειας. Μόνο έτσι, θα μπορεί μόνος του να βλέπει αμέσως, τι πρέπει να κάνει και τι να αποφύγει, προκειμένου να υπηρετήσει την πατρίδα και να προκόψει ο ίδιος, μαζί της. Μόνο έτσι, θα κάτσει και η μαφία, επιτέλους, στον πάγκο της.
«Τι ποιο προφανές» ;
μμμμ μάλλον δεν είναι τόσο ΠΙΟ προφανές ! Αλλά δεν πειράζει μικρή είμαι ακόμα θα μάθω, θα κάνω και κανά σεμινάριο…
@HappyHour
όλοι εκείνοι που έχουν καθήκον να προφυλάσουν την πολιτεία αποδείχτηκαν προδότες. Ποιός άλλος έμεινε για να αμυνθεί; Μπορεί να αμυνθεί χωρίς γνώση των ‘πραγμάτων’; Εκτός αν πιστεύεις ότι κουβεντιάζωντας μόνο, τα προβλήματα θα λυθούν.
@HappyHour
και επίσης, να διευκρινίσω ότι το αν και το πώς θα αυξήσει τις γνώσεις του ο καθένας, αυτό είναι αποκλειστική δουλειά δική του.
Πάντως, νομίζω ότι αυτό το ομαδικό ξεφώνημα του Πάγκαλου, μάλλον δε συνέβαλε καθόλου στην επίλυση των μεγάλων προβλημάτων, δημόσιου χρέους, παιδείας, διαφθοράς, έλλειψης παραγωγής νέου πλούτου, αναποτελεσματικότητα κράτους, δικαιοσύνης, δημόσιας υγείας κ.λπ. Μόνο, μπορεί να έδωσε, σε πολλούς άκριτους πολίτες, την εσφαλμένη εντύπωση – αφού τόσοι άνθρωποι ασχολήθηκαν μαζί του – ότι αυτός είναι ένας πολύ σημαντικός. Αυτά τα ολίγα.
Φιλαράκο, άκου να δεις γιατί πολλά λες αλλά τίποτα δε λες.
Θεωρείς δηλαδή ότι στα μάτια του κόσμου μπορεί η αλυσίδα των ποστ μας να έκανε σημαντικό τον Πάγκαλο και όχι το γεγονός ότι είναι Αντιπρόεδρος της κυβέρνησης; Θεέ μου, είμαι τόσο μεγάλος opinion maker και δεν το ξέρω; Σκατά, θα έπρεπε να βγάζω τρελά φράγκα από αυτό!
Και άντε, εμείς είμαστε μαλάκες και ασχοληθήκαμε μαζί του.
Εσύ που ασχολείσαι τόσες μέρες μαζί μας τι είσαι;
Μπαίνεις και χαλάς τόση ώρα και φαιά ουσία, κουνώντας μας το δάχτυλο ότι βάζουμε νερό στο μύλο του συστήματος.
Αν έχεις την λύση για την άμεση επανάσταση, βάλτην μπροστά και μόλις το κάνεις, φωτεινέ ηγέτη, θα σε ακολουθήσουμε. Αν έχει τανκς βέβαια, δεν μας χρειάζεσαι.
Αν δεν την έχεις, αντί να μας κουνάς το δάχτυλο, πιπίλα το μέχρι να την βρεις.
Μάθαν ότι γ****μαστε πλακώσαν και οι φιλελεύθεροι να μας κάνουν κήρυγμα για το πως…
@antidrasex
Εσύ κι εγώ, προφανώς, έχουμε την άνεση και την πολυτέλεια να καθόμαστε και να τα λέμε, έχουμε και πρόσβαση στο διαδίκτυο και υπολογιστές και άλλα ίσως αγαθά. Όμως, την ίδια ώρα, χιλιάδες συμπολίτες μας βρίσκονται σε απόγνωση επειδή τους απέλυσαν, είτε επειδή έβαλαν λουκέτο στα μαγαζιά τους, είτε επειδή έχουν μεγάλες οικογενειακές υποχρεώσεις και η απειλή της ανεργίας επικρέμεται πάνω από τα κεφάλια τους. Όλοι τους βρίσκονται σε απελπιστική κατάσταση.
ΣΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ;
Αν όχι, τότε, μπορείς να μου κάνεις μούτρα όσο θες επειδή κατέδειξα ότι η όλη προσπάθεια ομαδικού ξεφωνήματος του Πάγκαλου ήταν μια τρύπα στο νερό.
Αν σε νοιάζει, τότε, γιατί να μη βάλεις το μυαλουδάκι σου να δουλέψει για να συμβάλεις και συ μαζί με τους υπόλοιπους, στην εκπόνηση ενός, όσο γίνεται περισσότερο αποτελεσματικού σχεδίου δράσης;
Δεν κατέδειξες τίποτα παρά μόνο στο μυαλό σου, μικρέ ηλίθιε.
Για άλλη μια φορά, έρχεσαι να μου κουνήσεις το δάχτυλο χωρίς ΚΑΝ να ξέρεις ποιος κρύβεται πίσω από το πληκτρολόγιο, σε τι κατάσταση βρίσκεται αυτός και η οικογένεια του, αν είμαι άνεργος ή εργαζόμενος ή με υποχρεώσεις ή χρεοκοπημένος και θεωρείς -κρίνοντας από εσένα;- ότι έχω την άνεση μου και για αυτό κάνω ότι κάνω.
Προφανώς θεωρείς -πάλι από εσένα;- ότι όποιος γράφει ποστ για τον Πάγκαλο δεν κάνει και τίποτα άλλο στη ζωή του, ε;
Κάνε μου τη χάρη λοιπόν και αυτό το δάχτυλο βάλτο στο στόμα σου και πιπίλα το αντί να το κουνάς -ή αν γουστάρεις βάλτο και στον κώλο σου, αδιάφορο μου είναι.
Εγώ δεν ασχολούμαι άλλο μαζί σου γιατί αποδεικνύεις περίτρανα ότι είσαι ένα ηλίθιος που έχει γράψει 15 σχόλια αναμασώντας τα ίδια λόγια και μην ακούγοντας τι του λένε οι άλλοι θεωρεί μάλιστα ότι «καταδεικνύει» πράγματα.
@antidrasex
Τα προηγούμενα 30 χρόνια, οι κομματικοί στρατοί με τα κομματόσκυλά τους έφεραν την Ελλάδα εδώ που τη έφεραν. Αποστολή τους; Η αναπαραγωγή του συστήματος και η εκκαθάριση του πολιτικού τοπίου από κάθε παράγοντα αλλαγής. Αμοιβή τους; Το βόλεμα σε κάποια θεσούλα. Μπράβο σου νέε μου! Έτσι νομίζεις θα πας μπροστά στη ζωή σου; Σαν κομματικό ενεργούμενο;
@common sence
Λες «Πάντως, νομίζω ότι αυτό το ομαδικό ξεφώνημα του Πάγκαλου, μάλλον δε συνέβαλε καθόλου στην επίλυση των μεγάλων προβλημάτων, δημόσιου χρέους, παιδείας, διαφθοράς, έλλειψης παραγωγής νέου πλούτου, αναποτελεσματικότητα κράτους, δικαιοσύνης, δημόσιας υγείας κ.λπ. »
Πολύ σώστα! Είπε κανείς ότι το να πούμε πόσο γελοίος είναι ο Πάγκαλος θα ξοφλήσει το δημόσιο χρέος ή θα φέρει διαφάνεια και δικαιοσύνη ή μήπως θα φύγουν τα ράντζα απο τα νοσοκομεία;;;; Θα ήταν κουτούτσικος όποιος περίμενε κάτι τέτοιο.
Αλλά φαντάζομαι μετάξυ πορειών και μολότοφ, μυστικών οργανώσεων(σσσ μεταξύ μας) και αφισοκολλήσεων, μπορούμε να πούμε και για τον Πάγκαλο. Διότι όταν όλα τα ΜΜΕ προβάλουν τον Αντιπρόεδρο ως πολιτικό με κύρος και συνέπεια(χα χα) το να λέγεται/γράφεται που και που η αντίθετη άποψη μαλλον καλό είναι. Μα δεν είναι αυτονόητο αυτό; ε common sense;
@αντιδρασεξ
Μάθαν ότι γ****μαστε πλακώσαν και οι φιλελεύθεροι να μας κάνουν κήρυγμα για το πως…
😆 😆
common sence, ξεκίνησα χτες να γράφω μια απάντηση, που έκανα κάποιο λάθος και σβήστηκε. Επειδή ήταν πολύ μακροσκελής, βαρέθηκα να την ξαναγράψω.
Ειλικρινά δε με ενδιαφέρει να μπω σε ένα διάλογο όπου αναμασώνται τα ίδια πράγματα. Δεν βλέπω να βγάζει κάπου αυτή η συζήτηση, κι έχω καλύτερα πράγματα να κάνω στη ζωή μου, όπως πχ, να γράψω ποστ για το Loveρδο.
Απλά θα σου πω δυο πράματα.
1. Προσπαθείς να μας πείσεις ότι κάναμε μια τρυπα στο νερό. Άποψή σου, φίλε μου. Εκτός από τη δική σου την αποψάρα, υπάρχουν κι άλλες.
2. Αν όντως αυτό πιστεύεις, τότε για ποιο σκοτεινό λόγο έχεις συμβάλει τα μάλα στο να φτάσει αισίως ένα ποστ που θεωρείς άχρηστο στα κοντά 80 σχόλια (και δνε έχω καν ιδέα πόσα χίτς)?
3. Επειδή είπες κάπου ότι μας ενδιαφέρει να σώσουμε την πατρίδα μας, να σου πω ότι εμένα προσωπικά δε με ενδιαφέρει να σώσω καμία πατρίδα, μιας και δηλώνω άπατρις. Δεν αγωνίζομαι για καμιά Ελλάδα ως ιδέα και ιδανικό. Με ενδιαφέρουν οι άνθρωποι που αδικούνται, που χάνουν τις δουλειές τους και δεν έχουν λεφτά για να βγάλουν το μήνα, αν και δουλεύουν σαν τα σκυλιά. Με ενδιαφέρει η ασφαλιστική κάλυψη και συνταξιοδότηση για όλους. Δε με ενδιαφέρει η «πατρίδα» που χωάρει μέσα της το Ζαγορίτη, τη Τζούλια, τον ΓΑΠ, τον Πάν-καλο, το Loveρδο, το Χρυσοχοΐδη, τον Κωνσταντόπουλο (που είναι και τρέντι βάζελος) και όλους αυτούς.
4. (και σημαντικότερο). Απευθύνθηκες στον Αντιδρασέξ αποκαλώντας τον βολεμένο και κομματικό ενεργούμενο. Με ποιο δικαίωμα; Τον ξέρεις προσωπικά και γνωρίζεις αν είναι βολεμένος ή αν είναι άνεργος, ή αν δουλεύει 15 ώρες την ημέρα για 500 ευρώ;
Είναι η δεύτερη φορά που το κάνεις: σου θυμίζω λοιπόν πως εδώ μέσα, δεν είναι ανεκτό να προσβάλονται οι άλλοι σχολιαστές. Είναι το μαγαζί μου και δεν επιτρέπω τέτοιες συμπεριφορές. Αυτή τη φορά, το σχόλιό σου θα παραμείνει εκεί (για να σε χαρακτηρίζει κιόλας). Την επομενη φορά σχόλια και ΙΡ θα πάνε στα σπαμ. end of story.
@HappyHour
Λες “Πάντως, νομίζω ότι αυτό το ομαδικό ξεφώνημα του Πάγκαλου, μάλλον δε συνέβαλε καθόλου στην επίλυση των μεγάλων προβλημάτων, δημόσιου χρέους, παιδείας, διαφθοράς, έλλειψης παραγωγής νέου πλούτου, αναποτελεσματικότητα κράτους, δικαιοσύνης, δημόσιας υγείας κ.λπ. ”
Πολύ σώστα! Είπε κανείς ότι το να πούμε πόσο γελοίος είναι ο Πάγκαλος θα ξοφλήσει το δημόσιο χρέος ή θα φέρει διαφάνεια και δικαιοσύνη ή μήπως θα φύγουν τα ράντζα απο τα νοσοκομεία;;;; Θα ήταν κουτούτσικος όποιος περίμενε κάτι τέτοιο.
– Όχι, δεν είπα αυτό. Είπα το χειρότερο, ότι συνέβαλε να αναβαθμίσει ο Πάγκαλος το κύρος του και τις πολιτικές «μετοχές» του, πράγμα το οποίο θεωρώ τραγικό, τέτοιες ώρες.
Αλλά φαντάζομαι μετάξυ πορειών και μολότοφ, μυστικών οργανώσεων(σσσ μεταξύ μας) και αφισοκολλήσεων, μπορούμε να πούμε και για τον Πάγκαλο.
– Δεν ανήκω στην οποιαδήποτε μυστική οργάνωση. Απεχθάνομαι ότι είναι «κλειστό» ή «μυστικό». Επιδιώκω την εγκαθίδρυση μιας ανοικτής κοινωνίας σχέσεων. Μπορείς να λες και να κάνεις ό,τι θέλεις, είναι αναφαίρετο δικαίωμά σου. Θα προτιμούσα, όμως, την ίδια ώρα να συνειδητοποιείς ποιους ωφελείς και ποιους βλάπτεις.
Διότι όταν όλα τα ΜΜΕ προβάλουν τον Αντιπρόεδρο ως πολιτικό με κύρος και συνέπεια (χα χα) το να λέγεται/γράφεται που και που η αντίθετη άποψη μάλλον καλό είναι. Μα δεν είναι αυτονόητο αυτό; ε common sense;
– Σε επίπεδο χρηστικού ορθολογισμού πρώτης τάξης, ναι είναι αυτονόητο. Όμως, σε επίπεδο χ.ο. δεύτερης τάξης, η ίδια αντίδραση είναι η χειρότερη δυνατή, με κριτήριο την προκοπή της πατρίδας μας. Από άποψη τακτικής, νομίζω ότι αντί να παίζουμε το επικοινωνιακό παιχνίδι των αλητήριων ΜΜΕ, θα έπρεπε π.χ. να κάνουμε το αυτονόητο, να φτιάξουμε δικά μας ΜΜΕ που να υπηρετούν μόνο τα θεμιτά συμφέροντα της πατρίδας και του συνόλου των πολιτών. Ενδεχομένως, υπάρχουν και άλλες τακτικές. Αν όμως χάνουμε το χρόνο μας ξεφωνίζοντας το ο,τιδήποτε ξεβράζουν με υστεροβουλία τα Μ.Μ.Ε. και εξυβρίζουμε το οποιονδήποτε ξεφεύγει από τη βοσκηματώδη κομματική γραμμή, τότε, κανένα πρόβλημα δεν λύνεται και τα λαμόγια συνεχίζουν να λεηλατούν ανενόχλητα την πατρίδα μας.
Εντάξει λοιπόν 2 πράγματα θα πω/γράψω μια παροιμία κι ένα ρητό:
1. Αλλού βαρούν τα τύμπανα κι αλλού χορεύει η νύφη
2. Βρε καλά μου τα ΄λεγε εμένα η Φλώρα, σκατά!
(δεν ξέρω πραγματικά γιατί το κάνω αυτό στον εαυτό μου κι απαντάω… γιατρέ μήπως θέλω φαρμακευτική αγωγή;;;; )
@ HappyHour
Αλλού βαρούν τα τύμπανα κι αλλού χορεύει η νύφη
– Σεβαστή η άποψή σου.
Βρε καλά μου τα ΄λεγε εμένα η Φλώρα, σκατά!
– Η Φλώρα δεν έχει το θάρρος της γνώμης της και την λέει κρυφά;
(δεν ξέρω πραγματικά γιατί το κάνω αυτό στον εαυτό μου κι απαντάω… γιατρέ μήπως θέλω φαρμακευτική αγωγή;;;; )
– Τα φάρμακα προκαλούν σοβαρές παρενέργειες, εν δυνάμει, μη αναστρέψιμες. Υπάρχουν και άλλοι τρόποι, μη φαρμακευτικοί να δεις το όποιο πρόβλημά σου.
Παιδιά, σ΄αυτό το συγκεκριμένο του Πάγκαλου:
«Αν ήταν το κόμμα της κ. Παπαρήγα στην εξουσία, δεν θα είχα το δικαίωμα να κρίνω ελεύθερα το ιστορικό παρελθόν της χώρας στην οποία ζω (…). Η κυρία Παπαρήγα θα μπορούσε να με απολύσει από τη δουλειά μου, να με βάλει φυλακή, να με βάλει στο ψυχιατρείο και ενδεχομένως να με εκτελέσει»
διαφωνεί κανείς;
Μπορεί να λέει άλλες μαλακίες ο Πάγκαλος (και δε λέει λίγες) αλλά εδώ έχει δίκιο: έτσι ακριβώς δε γινότανε σε ΟΛΕΣ ανεξαιρέτως τις χώρες του υπαρκτού σοσιαλισμού;
Ο αγώνας ενάντια στα μέτρα του ΔΝΤ και την κυβέρνηση στην οποία μετέχει ο Πάγκαλος δεν θα πρέπει με κανένα τρόπο ν΄ αποβεί προς όφελος του ΚΚΕ, του σταλινισμού και των γκουλάγκ.
Ναι αλλά δεν είπε μόνο αυτό. Το ότι που και που λέει κάτι στο οποίο έχει δίκιο δεν του δίνει το δικαίωμα να λέει και ότι άλλο θέλει.
Και το «να με απολύσει από τη δουλειά μου» είναι ένα θέμα στο οποίο δε θα έπρεπε να μιλάει, όταν οι κυβέρνηση του απελευθερώνει τις απολύσεις, ε;
Το πρόβλημα δεν είναι ο Πάγκαλος και οι ατυχείς (πολλές φορές) δηλώσεις του. Ούτως ή άλλως, έχει πει και σωστά πράγματα στο παρελθόν,όταν σκεφτόταν λίγο παραπάνω πριν μιλήσει. Όπως και αρκετοί πολιτικοί,από όλα τα κόμματα,ακόμα και του ΛΑΟΣ.Το θέμα είναι να μην έχουμε ένα χρώμα μπροστά στα μάτια μας,όταν μιλάμε για τα καλά και τα άσχημα μιας χώρας.Αρνούμαι να πιστέψω ότι το ΚΚΕ θα έφερνε θετική αλλαγή στην Ελλάδα, αν υποτεθεί ότι το 7 ή 8% γινόταν 51%. Και πιστεύω ότι αυτό, το γνωρίζει και το ίδιο το κόμμα,για αυτό και οι ανακοινώσεις που βγάζει κατά καιρούς,γίνονται μόνο για να προκαλέσουν αντιπαραθέσεις και συζητήσεις επί συζητήσεων..Σε αυτή τη φάση που είμαστε, δε νομίζω ότι υπάρχει κόμμα ή χρώμα,που θα μας βγάλει από το βούρκο.Ίσως επειδή δε θέλουμε να βγούμε από ‘κει,για να μη χρειαστεί να πληρώσουμε το κόστος αυτής της αλλαγής
@ όλους:
Το θέμα του ποστ και της διαδικτυακής πρωτοβουλίας είναι ο Θεόδωρος Πάγκαλος και ο τρόπος με τον οποίο πολιτεύεται. Εφόσον μιλάμε για το δημοκρατικό πολίτευμα, φαίνομενα τέτοιου τύπου προφανώς και αποτελούν ζήτημα και πρέπει να περιθωριοποιούνται.
Δεν ανήκω στο ΚΚΕ, δεν το έχω ψηφίσει ποτέ, εξού και δεν πρόκειται να απαντήσω σε αιχμές ή σχόλια που αφορούν στο κόμμα αυτό. Εξάλλου, εν προκειμένω δεν είναι το ΚΚΕ το θέμα μου, ούτε με ενδιαφέρει να το υπερασπιστώ [είμαι σίγουρη εξάλλου πως τα μέλη του ΚΚΕ που διαβάζουν το βλογ, μπορούν να το κάνουν πολύ καλύτερα από μένα].
Πλην όμως, έχω να πω μια μόνο κουβέντα επί αυτού: στην παρούσα συγκυρία, το ΚΚΕ είναι από τις ελάχιστες φωνές στην Ελλάδα που αρθρώνουν έναν αντίλογο προς την κυβερνητική (ΠαΣοΚ-ΝΔ-ΛΑΟΣ) πολιτική η οποία απονευρώνει τον κοινωνικό ιστό και το κοινωνικό κράτος και παρουσιάζεται σνα λύση-μονόδρομος.
Όσο ξύλινος ή και ελλιπής κι αν είναι ο λόγος του ΚΚΕ, παρά ταύτα αποτελεί μια από τις λίγες φωνές που λένε και πράττουν κάτι διαφορετικό. Και νομίζω πως αυτός είναι ο λόγος που ο κάθε Πάγκαλος έχει πάθει αμόκ με το συγκεκριμένο κόμμα τον τελευταίο καιρό.
Παράθεμα: Πάγκαλος… « Κανάλι
Common Sence, σωστά.
Οι άνθρωποι εκπαιδεύονται στο να κριτικάρουν και να απολαμβάνουν την άσκηση κριτικής, δεν τό’χουν στο dna τους. Ομοίως μπορούν και να εκπαιδευτούν στο να ασχολούνται μόνο με τα θετικά και ουσιώδη, αγνοώντας τα αρνητικά.
Υπό την προϋπόθεση πως, όσο εκείνοι ασχολούνται με τα θετικά, κάποιοι άλλοι δεν θα απεργάζονται ανενόχλητοι σχέδια που υπονομεύουν το μέλλον της κοινωνίας.
Επειδή αυτή η προϋπόθεση, μάλλον δεν ισχύει, δεν βλάπτει να στηλιτεύονται τα αρνητικά, παράλληλα με την επιβράβευση των θετικών και ουσιωδών.
αντε μωρέ, κρυφο…παπαρήγα! :Ρ :Ρ :Ρ (στο ύψος ίδιες είστε πάντως χα χα χα χα χα )
τι λες?! εγώ είμαι
α. ψηλότερη
β. νεώτερη
γ. μελαχροινότερη!
Και τώρα, δε μου λες, πρέπει να ψηφίσουμε και το καλύτερο παγκαλοπόστ; Από το μεσημέρι για τον Πάγκαλο διαβάζω… τι ιδέα κι αυτή. 😉
Κάποτε , εμείς οι λίγο παλιότεροι , είχαμε να αντιμετωπίσουμε την «αυριανή» . Αυτή έδινε την γραμμή . Μετά , σχετικά γρήγορα , την σκυτάλη πήρε , το θρυλικό «μωρό» της πράσινης επανάστασης , ο κώστας ο το 2000 θα είμαι «σαραντάρης» . Αλλά κι αυτός , μας τέλειωσε νωρίς .
Ομως , η άποψη , η περιρρέουσα αντίληψη , που έντεχνα καλλιέργησε το Πα.»Σο.» Κ. τόσα χρόνια και «υπέθαλψε» με περισσό ζήλο κάθε ηγεσία αυτού του κόμματος , παρέμεινε .
Τώρα τον ρόλο αυτό , έχει αναλάβει ο Θόδωρας , ο πάγκαλος !
Πάντα παρών , σε κάθε κατρακύλα , λες και το σχήμα του είναι αυτό που τον κάνει να είναι πρώτος μεταξύ ίσων . Γιατί μην μου πείτε , ότι αν εξέλειπε ο Θόδωρας ο πάγκαλος , το «κίνημα» δεν θα έβρισκε άλλον να τον αντικαταστήσει . Από δαύτους σαν κι αυτόν , το μοναστήρι νάναι καλά …
Ομως , επειδή δημοτικές έρχονται κι όλοι ψάχνονται από κάπου να πιαστούν . Μην τολμήσει καμιά κουφάλα μετανιωμένη Πα.»Σο.»Κ.α , να έρθει ακόμα και γονατιστή και να μου ζητήσει συγγνώμη γιατί θα γίνει του πάγκαλου .
Οτι θάψατε , θάψατε εσείς οι πράσινοι νεκροθάφτες , νεκροί πλέον δεν υπάρχουν , αναζητήστε τους αλλού , ξέρετε εσείς που …
Θα μπορούσε να είναι ένα βαθειά πολιτικό ποστ (αυτό και όλα τα άλλα της μέρας) γραμμένο για κάποιο από τα ζέοντα πολιτικά γεγονότα της εποχής. Δεν είναι.
Είναι όμως – κατά τη γνώμη μου – μια παρέα που βγήκε για ούζο Ιούλιο μήνα και μιλάει για το τίποτα. Για τον πληθωρισμό του τίποτα, το Θεόδωρο Πάγκαλο.
Και αυτό είναι σημαντικό, όταν το τίποτα μας βομβαρδίζει με λάσπες… καθημερινάαπό τα ΜΜΕ
Παράθεμα: καλημέρα σας κύριε πάγκαλε… « ακυβέρνητες πολιτείες
΄Να υπενθυμίσω σε όλους ότι σε στιγμές κρίσης- όχι απαραίτητα οικονομικής- πρώτοι που στοχοποιούνταν από τους έχοντες την εξουσία ήταν οι κομμουνιστές. Απ΄τον καιρό του Μανιφέστου μέχρι σήμερα, από την πιο μεγάλη και ισχυρή μέχρι την πιο μιρκή και πιο ασήμαντη χώρα, πάντα πρώτοι στο μάτι του κυκλώνα βρίσκονταν οι κομμουνιστές. Να θυμίσω επίσης και πόσα αντιλαϊκά μέτρα – και όχι μόνο-πάρθηκαν με πρόσχημα την «προστασία από τον κομμουνιστικό κίνδυνο», άσχετα αν αυτός ήταν υπαρκτός ή όχι. Επομένως και για να μην παραθέσω το γνωστό ποιηματάκι που στο τέλος δεν έμεινε να φωνάξει κανένας για τον ποιητή, ας μην αφήνουμε να περνάνε έτσι τέτοιες δηλώσεις, τέτοια βόδια σαν τον Πάγκαλο..Μπορεί να φαίνεται γραφικός, μπορεί να είναι γελοίος, μπορεί να είναι ένα βήμα πριν το έμφραγμα, αυτά που λέει όμως δεν τα λέει τυχαία…
Άσχετα με το πιστεύει ο καθένας για το πώς θα βγούμε από αυτή την κρίση και από αυτήν την κατάσταση, άσχετα με το πώς πιστεύουμε ότι λύνονται τα προβλήματα, άσχετα με το πώς ονειρευόμαστε την ιδανική μας κοινωνία, έχουμε όλοι να δώσουμε έναν αγώνα, ο καθένας με τον τρόπο του, ο καθένας από τη θέση του και το μετερίζι του…Ας φροντίσουμε αυτός ο αγώνας να δοθεί με τους καλύτερους δυνατούς όρους για εμάς. Δε νομίζω να ήθελε κανείς από εμάς να βρίσκεται στη Μακρόνησο, ούτε να βρίσκεται φοβισμένος σπίτι του, κυρίως κανείς δε θα ήθελε ο κόσμος να φοβάται..
Για αυτόυς τους λόγους μαλακίες στυλ Πάγκαλου, Πρετεντέρη, Καρατζαφέρη και δεν ξέρω γω να τις κόβει ο κόσμος με τη συνέχιση του αγώνα του..
Ούτε βήμα πίσω ακόμα κι αν άπειλεί ο Πάγκαλος να πέσει να σε πλακώσει!!!!
Για την αντιγραφή: Μια Τρελή, βλαμμένη, σχιζοφρενής που δεν έχει δουλειά, ασφάλιση, προσβαση στα φάρμακα και της φαίνεται ο κόσμος το 2010 βγαλμένος από τα βιβλία του Ντίκενς, εξαιτίας των μέτρων που ψήφισε και ο Πάγκαλος, που υπεραμύνεται ο Πρετεντέρης, ο Σαμαράς και όλο του το σόι..
Παράθεμα: Πάγκαλος…ακούει; « Το κόκκινο μπαλόνι
Δύτη, όχι, δεν κάνουμε καλλιστεία, ένα απάνθισμα κάνουμε!
(δεν ήταν καλή ιδέα?)
κύριε ΑΜ, κάθε καθεστώς έχει και τον «υπουργό (μηχανισμό) προπαγάνδας» του -από αρχαιοτάτων…
Γιώργο, επέλεξα επίτηδες να βάλω τα αποσπάσματα που ειδικά αφορούν στο ΚΚΕ, όχι γιατί έχω καμία αδυναμία στο Κόμμα, αλλά διότι το θεωρώ βαθειά αντιδημοκρατικό αυτό που συμβαίνει. Και επειδή καταλαβαίνω γιατι συμβαίνει, θλίβομαι ακόμα περισσότερο, και θυμώνω.
Αν πρόσεξες, ακόμα και εδώ, τα σχόλια δεν επικεντρώθηκαν τόσο στις αρλούμπες του Πάγκαλου, ούτε καν στα σοβαρότατα λινκς (τα οποία λίγοι κλίκαραν παρεμπιπτόντως), αλλά στο ότι «εντάξει τώρα για το ΚΚΕ έχει ένα δίκιο ο Πάγκαλος». Δεν είδα βέβαια τον Πάγκαλο (και τον κάθε παρόμοιο) να λέει ότι το ΛΑΟΣ είναι ένα παράλογο φαινόμενο, ότι είναι εξωφρενική η ρητορική του. Μάλλον γιατί το ΛΑΟΣ και οι ομοϊδεάτες του κάνουν τη dirty-job-someone-has-to-it τους. Όπως πριν από λίγες ώρες για παράδειγμα.
Όπως φαίνεται, η λάσπη του κάθε Πάγκαλου πιάνει τόπο. Άλλο πράμα το τι είναι το ΚΚΕ και τι πρεσβεύει και εντελώς άλλο το γεγονός ότι αμφισβητέιται το αυτονόητο δικαίωμα του ΚΚΕ να υπάρχει και να πολιτεύεται -και το αυτονόητο δικαίωμα των συμπολιτών μας να ο ψηφίζουν.
Πράγμα που έχει μεγάλη διαφορά αν μιλάμε για το ΛΑΟΣ πχ (το λέω όχι επειδή εγώ πιστεύω στην αναγωγή, αλλά γιατί συχνά γίνεται και μπαίνουν στο ίδιο τσουβάλι!), το οποίο έχει μια εντελώς μισαλλόδοξη ρητορική και εμπλοκές με χώρους που νοσταλγούν εκτροπές και εμπνέονται από τον αντισημιτισμό. [Λέω τα αυτονόητα δλδ].
Παρτιζάνα, πες τα ρε παιδάκι μου! Όλα αυτά που λέει ο Πάγκαλος και οι φίλοι του στόχο προφανή έχουν να σπείρουν διχόνοια μεταξύ αυτών που έχουν κοινά συμφέροντα, ασχέτως αν αναλύουν την πραγματικότητα με διαφορετικό τρόπο και προκρίνουν διαφορετικές λύσεις και μεθόδους.
Λογικά κατόπιν, εκθειάζεται η Σακοράφα που ρητορεύει από κοινοβουλευτικού βήματος υπέρ του σοσιαλισμού -και ρίχνεται λάσπη στο ΚΚΕ. Οι ρητορείεςτης Σακοράφα είναι εντελώς ακίνδυνες και ρομαντικές δεν ενοχλούν. Οι απεργίες και τα μπλόκα μάλλον προκαλούν πρόβλημα εξού και λοιδορούνται.
Καλή ιδέα τα συλλογικά ποστ, βρε Κροτ μου, αλλά… τον Πάγκαλο; Σα να πω εγώ, να γράψουμε όλοι για τις κατσαρίδες ξέρω γω… 😉 Το είπε και ο Τάλως, ο μεγάλως: Don’t feed the troll.
Κάλεσέ με σε συλλογικό ποστ για τις κατσαρίδες και γράφω μετά χαράς και γι’αυτές! Πιο εύχαρες θέμα από τον Πάγκαλο είναι! 🙂
Δε νομίζεις δλδ κι εσύ πως πρέπει να απαντάται η προπαγάνδα του; Έστω και μέσα από ταπεινά ιστολόγια που έχουν μικρή πρόσβαση στο ευρύ κοινό σε σχέση με το δελτίο της Τρέμη;
Μμμμ… εντάξει, ίσως (αν και συνήθως, σ’ αυτά τα θέματα, ό,τι λέμε είναι σχεδόν αυτονόητο για το κοινό μας -τέλος πάντων, η αλήθεια είναι ότι σκέφτηκα κι εγώ να συμμετάσχω, αλλά δεν κατέβασα καμιά καλή ιδέα). Αλλά και πάλι…
Εμένα ο φίλος μου ο visk, όταν έγραψα για τις κατσαρίδες, μου είπε κάτι παρόμοιο μ’ αυτό που έγραψα πριν: μα… ποστ για τον Πάγκαλο;;;
Παράθεμα: Πάγκαλος « Έφηβος
Μπορεί να μην πρόλαβα να υποβάλλω εγκαίρως τη συμμετοχή μου στην Παγκαλιάδα, την απόλαυσα πάντως στο ακέραιο. Ευχαριστώ για την πρόσκληση. Και του χρόνου 🙂
Άξιος συνεχιστής του… διχτάτορα παππού του!
@ Παρτιζάνα
Είσαι θεά!
Για όλους τους άλλους, το ότι ο Πάγκαλος, που δεν έχει προσφέρει το παραμικρό θετικό στην πολιτική ζωή της χώρας, συνεχίζει να θεωρείται έγκριτος και έντιμος πολιτικός και να ψηφίζεται κιόλας ανελλιπώς τόσα χρόνια είναι κατάντια μας! Και αυτό το «πες πες κάτι θα μείνει» ισχύει στο ακέραιο, για ρωτήστε κάποιον να σας πει τι του έχει μείνει για το ΚΚΕ από αυτά που έχει πει ο Πάγκαλος. Αμέσως θα σου πει ότι κι αυτοί τα παίρνουν όπως όλοι. Δεν έχει αποδειχτεί όμως το παραμικρό έτσι δεν είναι;
Κανονικά ο Πάγκαλος θα έπρεπε να έχει παραιτηθεί διότι είχε πει ανάμεσα στα άλλα, τότε που έλεγε για το Γερμανό, ότι αν τελικά το ΚΚΕ δεν έχει σχέση με το γερμανό, τότε θα υποβάλλει παραίτηση!! Αλλά φυσικά δεν το έκανε- τσίπα δεν υπάρχει, μόνο λίπος! (μα πόσο χοντρός είναι?!)
Παράθεμα: Hμέρα Πάγκαλου « Θέατρο Δρόμου
«Το αντι-ΚΚΕ παραλήρημα του Πάγκιλου- Πάγκοιλου-Πάγκωλου-Πάγκενου-Πάγκακου-Πάγκαλου είναι το ίδιο αναμενόμενο με τα αντι-ΚΚΕ φληναφήματα του Καρατζαφύρερ.
Από το στόμα κοράκου , κρα θα ακούσεις αγαπητή μου.
Αλλά αλήθεια σε τι διαφέρουν από τις αντι-ΚΚΕ εμμονές κάποιων αριστερών ή «αριστερών»;
Επί της ουσίας; Σε τίποτε.»
To παραπάνω είναι σχόλιο που άφησα στο blog της Πεντανόστιμης. Αλλά η Αναστασία δεν κάνει διεθνή καριέρα όπως εσύ, οπότε το αντιγράφω κι εδώ.
Η Πεντανόστιμη μου απάντησε: «μην είσαι δογματικός. Διαφέρουν τα κρα…»
χαχαχαχαχαχα
http://rigasili.blogspot.com/2010/07/aids.html
Γεια σας !
Δεν θα αναφερθώ στο ΚΚΕ, αν και υπάρχουν σχόλια που δίνουν τροφή !
Προφανώς δεν είναι εκεί το πρόβλημα.
Αγαπητοί φίλοι, παίρνονται μέτρα (το επόμενο διάστημα θα παρθούν κι άλλα) που οδηγούν στην εξαθλίωση μεγάλα τμήματα της εργατικής τάξης (και όχι μόνο) !
Τα μέτρα έχουν να κάνουν καθαρά με τον ρεβανσισμό που διακρίνει την αστική τάξη – μετά την πτώση (ή όπως θέλει κανείς ας την χαραχτηρίσει) του Σοσιαλιστικού Μπλοκ !
Θέλουν να πάρουν πίσω κάθε κατάχτηση της εργατιάς που πραγματοποιήθηκε ΚΑΙ εξ αιτίας της ύπαρξης δυνατού Κομμουνστικού Κινήματος και φυσικά της Σ.Ε. !
Ξέρουν πολύ καλά ότι ο κόσμος θα αντιδράσει !
Και το πρόβλημά τους είναι :
1. Η αντίδραση αυτή να εκτονωθεί γρήγορα
2. Η αντίδραση αυτή να ΜΗΝ οργανωθεί
3. Να μην οδηγήσει μεγάλες μάζες (δεν είναι η καλύτερη έκφραση, αλλά … ) πληθυσμού στο να περάσουν στην αντίπερη όχθη !
Αυτό γίνεται και σε ευρωπαϊκό, αλλά και σε παγκόσμιο επίπεδο.
Η τεχνητή κρίση του καπιταλισμού, θέλουν να γίνει το όχημα να χτυπήσουν το Λαϊκό Κίνημα σε όλες του τις εκφάνσεις.
Γνωρίζουν ότι αν καταφέρουν και αποδυναμώσουν, αφοπλίσουν το Κομμουνιστικό Κίνημα, πιο εύκολα (το τονίζω, πιο εύκολα) θα περάσουν τα μέτρα τους !
Έτσι, ο Θ.Π. δεν κάνει παρά αυτό που του έχουν πει τα αφεντικά του να κάνει !
Να βοηθήσει την κυβέρνηση του να περάσει πιο εύκολα αυτά τα μέτρα !
Θα μου πεις γιατί ο Θ.Π.;
Προφανώς δεν είναι ο μόνος, κι άλλοι … χορεύουν σ΄αυτόν τον ρυθμό !
Απλά ο Θ.Π. έχει … παρελθόν στον παχυδερμισμό, στην αμετροέπεια, στην χυδαιότητα, έδωσε εξετάσει και … πέρασε ως δοσίλογος με την παράδοση του Οτσαλάν στους τούρκους, και άλλα πολλά !
Είναι ο Θ.Π. αυτό που λέμε: Ο κατάλληλος άνθρωπος, στην … κατάλληλη θέση !
υ.γ. ότι συμβαίνει αυτό και για το ότι έχει πολλά λεφτά, ελέγχεται …
Γεια χαρά σας !
Έχω χάσει λίγο τη μπάλα με όλα αυτά τα σχόλια και σε μερικά δεν βρίσκω κάτι να προσθέσω.
Γενικά νομίζω αν απλά αγνοείς τα κακώς κείμενα, τότε απλά κάποια στιγμή αυτά θα γιγαντωθούν και θα σε καταπιούν. Αν για παράδειγμα αφήνεις μονίμως τον κόσμο να σου τρώει τη θέση στις ουρές, απλά όταν φτάσει η σειρά σου, το γκισέ θα έχει κλείσει και όλοι αυτοί θα συνεχίσουν να συμπεριφέρονται σαν αγροίκοι. Διαφωνώ με τη λογική, ότι δεν βλέπω, δεν υπάρχει. Υπάρχει, απλά εγώ εθελοτυφλώ, κι όταν ξυπνήσω μια μέρα και το σύνταγμα πχ θα έχει καταλυθεί, θα είναι ήδη αρκετά αργά.
Δύτη, πάνω σε αυτό το σκεπτικό νομίζω πως μια σειρά ποστ για τον Πάγκαλο, έχει την αξία της. Αυτά βέβαια δνε θα παίξουν στα ΜΜΕ όπως της Αμαλίας πχ, κι όχι επειδή είναι λιγότερα, αλλά επειδή δνε συμβάλλουν στην προώθηση της επίσημης γραμμής.
Silent, του χρόνου ελπίζω να μη χρειαζόμαστε μια Παγκαλιάδα νούμερο 2!
Τσαλ, έλα μου ντε!
Χάππι, θες να σου πω πρόχειρα 15 ονόματα άχρηστων που είναι βουλευτές εδώ και χρόνια και επανεκλέγονται συστηματικά ή έχουν/είχαν υπουργεία;
Παρτιζάνα, ναι καλά, είδες ποτέ κανέναν να παραιτείται στην Ελλάδα; Α, καλό, ε?!
[Προσφατως τον άκουσα να δηλώνει πως έχει περάσει τα 150 κιλά, αλλά δεν είναι αυτό το πρόβλημα].
ΑΦΜ, διαφέρουν. Και δεν είναι όλα κρα. Γιατί υπάρχουν κι αυτοί που κάνουν κριτική στο ΚΚΕ καλοπροαίρετα επειδή θα το ήθελαν αλλιώς, επειδή βλέπουν πως κάνει λάθη. Ήθελες-δεν ήθελες, εγώ σου απάντησα σοβαρά. Αλλά η Πεντανόστιμη έχει δίκιο: μην είσαι δογματικός -αλλά ΚΚΕ είσαια φού, τι περιμένεις; 😆 😆 😆 😆
[και αυτό δεν ήταν εποικοδομητική κριτική, ήταν πλάκα!] 🙂
Ρήγα, σας προσθέσαμε, ευχαριστούμε! 🙂
Φάρε, ουπς, μαζί γράφαμε. Όντως η ουσία είναι τα μέτρα και όντως ο Πάγκαλος και ένα σωρό άλλοι κάνουν ακριβώς τη βρομοδουλίτσα που τους ζητήθηκε να κάνουν.
Ο Πάγκαλος, γνωστός για την αμετροέπεια και το θράσσος του είναι πραγματικά ο κατάλληλος άνθρωπος στην κατάλληλη θέση!
Κροτ, θέλω να πω: ο Πάγκαλος ΔΕΝ είναι το πρόβλημα. Αν θες, μακάρι να ήταν όλοι αυτοί σαν τον Πάγκαλο, να ξεμπερδεύαμε με ένα «τι αμόλησε πάλι ο κωλοτούμπας» και να προχωράγαμε παραπέρα. Πιο επικίνδυνους θεωρώ αυτούς που κατά γενική αποδοχή θεωρούνται σοβαροί, ας πούμε, κάτι αρθρογράφους, κάτι τέτοιους. Ιδίως τώρα που η γενική τάση είναι «όλοι (οι πολιτικοί) ίδιοι είναι» και που κινδυνεύει να γεννήσει περίεργα φαινόμενα, ο Πάγκαλος απαξιώνεται αυτόματα. Κάτι Μάνοι, κάτι Ξαφά, κάτι Κασιμάτηδες, κάτι Τέλλογλου, κάτι φρι-πρες -εκεί θέλει αποδόμηση. Πόσο μάλλον που ο ιντερνετόκοσμος τους έχει εικόνισμα, παραδοσιακά.
Προτείνεις κάτι δηλαδή Δύτη;
Αν ναι, νομίζω πως οι Αποδομιστές είμαστε έτοιμοι!
Βασικά φοβάμαι να βάλω το κεφάλι μου στον τορβά: δεν είμαι καλός στις παραγγελίες, ιδίως αυτές τις μέρες. Εντελώς υποκειμενικά, εννοώ. 😦
@ Δυτη
Τι θα λέγες για θέμα Μάνος-κατσαρίδες ; 😛
Και να ξαναεμφανιστεί κάνας Ζωόφιλος ή -θου Κύριε- μανόφιλος; Άσε καλύτερα. 🙂
Δύτη, αν εμφανιστεί μανό-φιλος, θα τον στείλουμε με συνοπτικές διαδικασίες σε ένα γιατρό να κοιταχτεί. 😉
Κατά τα άλλα, εγώ είμαι μέσα (δες και το μέηλ που έστειλα προ ολίγου),
Αν εννοείς τόστειλες σε μένα, δεν έχω πάρει τίποτε.
Τώρα το πήρα. Ωραία ιδέα, μέσα (πάλι προθεσμίες… 😦 [μα δεν είμαι ποτέ ευχαριστημένος;])
δεχόμεθα τα σχόλια και τις παρατηρήσεις σας στο μέηλ μας. Θα τα εξετάσει αρμόδια επιτροπή και θα σας απαντήσουμε το συντομότερο. μην ξεχάσετε το χαρτόσημο.
-εκ της Διευθύνσεως
😛
ήμαρτον θε μου, τι τύπος αυτός ο ζωόφιλος!!!!
http://punk-alos.blogspot.com/
Στο υποσχέθηκα
Θα σουλουπωθεί και θα συμπληρωθεί εν καιρώ
το προσθέτω στο ποστ και στο βλόγρολ και το τουΐτ πάραυτα! σούπερ, τέλειο! 🙂
Σαν μεγάλος για … τέτοια, τι ακριβώς εννοείς με τις … προσθέσεις ;;;;;;;;;;;;;;
Εγώ, π.χ. έχω γράψει κατά καιρούς 14 άρθρα για το … «φαινόμενο» … δεν είδα να … ιδρώνει κανένα αυτί !!!
να βάλω λινκ για το τελευταίο ;;;
http://faros.wordpress.com/2010/07/05/%cf%83%cf%8d%ce%bd%cf%84%cf%81%ce%bf%cf%86%ce%bf%ce%b9-%cf%80%cf%81%ce%bf%cf%83%ce%ad%ce%be%cf%84%ce%b5/
(σιγά μην περίμενα να μου απαντήσεις πρώτα )
υ.γ. χρειάζεται λίγο το όλο … «ζήτημα» να το πάρουμε … χαλαρά και αστεία !
Δεν αξίζει για περισσότερα το άτομο …
Την Καλησπέρα μου σε όλους !
Φάρε, δεν καταλαβαίνω, σε μένα απαντάς?! 😳
Δεν απαντάω ακριβώς … ρωτάω !
δεν καταλαβαίνω την ερώτηση, συγγνώμη.
Λέτε «πρόσθεσε» και μένα … που θα το προσθέσετε;;; … τι «παίζει»;;;; …
Επίσης πειράζει που έβαλα κι εγώ ένα λινκ ;;;;;;;;;;
Αμάν ρε κροτ, η … ζέστη φταίει ;;;;;;;;;
Τι δεν καταλαβαίνεις !
ααααα!!! οκ, τό’χω!
επειδή φτιάξαμε λίστα με τα βλογ που συμμετείχαν, προσθέτουμε όσα καινούρια βρίσκουμε!
Να τα βάλεις κι εσυ βεβαίως, όσο περισσότεροι τόσο το καλύτερο!
[ζέστη και υγρασία εδώ, άστα να πάνε!]
Γεια χαρά…
Αν θες πρόσθεσε κι αυτό στη λίστα από το «Εξεγερμένο το 2009»
http://exegermenoto2009.blogspot.com/2010/07/blog-post_12.html
Καλέ Ρήγα…πάνω πάνω είναι η Happy Hour, που είναι το «Εξεγερμένο το 2009»
Μαρή Χαρουμενόπαιδο…στέλνεις κόσμο να σε διαφημίσει;; Ρε μπας και είσαι πλούσια τελικά;
υ.γ. Ρήγα, πλάκα κάνω στην Happy Hour 😉
@Krot
😆 😆 😆 (είμαι πλούσια αλλά τα λεφτά μου τα δίνω στην επανάσταση χαχα!)
Ρήγα παιδί μου σου είπα να το κάνεις πιο κομψά το promotion χαχαχα!
ε οχι και ΚΡΟΤ!!!!
πόσα να αντέξω η γυναίκα;;;
Αχαχαχαχαχα! Μα πως το έκανα αυτό;
Ζητώ ταπεινά συγγνώμη !!!! Μπαλούν συγχώρεσε με, στα πόδια σου πέφτω…θα με συγχωρέσεις ποτέ;;;;
Μιας και αναφέρθηκε το νικ μου, παίρνω το θάρρος να πω δυο λόγια.
θεωρώ σίγουρο πως η πλειοψηφία των σχολιαστών στο ποστ αυτό έχει παρόμοιες απόψεις με το δύτη.
Δλδ τείνει να συμφωνήσει πως οντολογικά το βόδι (όχι ο Πάγκαλος) δεν είναι κατώτερο από τον Πάγκαλο και φυσικά από την Κροτκαγια. Από την παραδοχή τούτη ξεκινούν τα δύσκολα!
Ασυμφωνία ιδεών και πράξεων…
Τα είπαμε με το δύτη αναλυτικά στο ποστ του για τις κατσαρίδες αλλά ας πούμε κι εδώ μια κουβέντα.
Όταν εξισώνω οντολογικά τον άνθρωπο με το βόδι ή το έντομο δε στέκει με τίποτα η μετά μανίας υποστήριξη της ζωής και γενικά της άνετης και απρόσκοπτης διαβίωσης του ανθρώπου σε συνδυασμό μάλιστα με τη λοιδορία και επίθεση εναντίων ανθρώπων (καπιταλιστών) οι οποίοι αδιαφορούν συνειδητά ή όχι για το αν κάποιοι άνθρωποι πεθαίνουν κτλ. Και μάλιστα η πίστη πως αυτή η στάση είναι κάτι το ανώτερο και υπεράνω όλων. Αναφαίρετο ανθρώπινο δικαίωμα κι άλλα τέτοια …
Αυτή η ασυμφωνία ιδεών και πράξεων δεν οδηγεί στην σχιζοφρένεια! Μπορώ να πω πως είναι ολοφάνερα συμπτώματα μιας ομαδικής σχιζοφρένειας!! (κι εκεί που λένε πως παγκοσμίως κυκλοφορούν 1% σχιζιφρενείς αμέσως αμέσως τα ποσοστά, μετά από αυτή τη διάγνωση, σπάνε κάθε ρεκόρ)
Ως σχιζοφρενείς λοιπόν κάποιος θα πρέπει να σας αντιμετωπίζει!
Αν δε κάποιος είναι τόσο προσεκτικός και μπορέσει να ανιχνεύσει και τις έντονες παραληρηματικές εκδηλώσεις που συνοδεύονται από αποδιοργανωμένη σκέψη τότε έρχεται σε δύσκολη θέση για το πώς μπορεί να έρθει σε επικοινωνία μαζί σας!
Γι’αυτό αφήστε τον Πάγκαλο στην ησυχία του!
Δύο τρόποι υπάρχουν για να μη μπαίνει θέμα σχιζοφρένειας!
Ή όπως κάνουν οι ακραίοι επαναστάτες, να αρχίσετε να κυνηγάτε όποιον θεωρείτε ‘βόδι’ με μια τεράστια παντόφλα για να τον εξοντώσετε(όχι βεβαίως οτι τότε δε θα πάψετε να έχετε κάποια ψυχοπαθολογία)
Ή θα πρέπει να αλλάξετε τον τρόπο που βλέπετε τον κόσμο από οντολογικής απόψεως!
Τυχόν αντιρρήσεις σας θα πρέπει να έχουν ειρμό, να μη είναι αφηρημένες!
Ιδού πεδίον μέγα και λαμπρό..
Ζωόφιλος,
Λες: «Αν δε κάποιος είναι τόσο προσεκτικός και μπορέσει να ανιχνεύσει και τις έντονες παραληρηματικές εκδηλώσεις που συνοδεύονται από αποδιοργανωμένη σκέψη τότε έρχεται σε δύσκολη θέση για το πώς μπορεί να έρθει σε επικοινωνία μαζί σας!»
Εκφράζω την απορία: η ψύχραιμη και υπομονετική ορθολογική επιχειρηματολογία, νομίζεις, είναι δυνατό, συν τω χρόνω, να κεντρίσει δημιουργικά την περιέργεια συνομιλητών οι οποίοι, ενδεχομένως, έχουν ‘στρατεύσει’ την επικοινωνία τους σε παίγνια εξουσίας;
Ο πολιτικός και κοινωνικός «παχυδερμισμός», δεν οφείλεται ΜΟΝΟ στα παραπανήσια … κιλά !
Έχει να κάνει και με το είδος μυαλού που έχει ο καθένας (ο συγκεκριμένος «πολιτικός» σ΄ότι αφορά το μυαλό, την … ψάχνει ακόμα)!
Ο λαός λέει: Όταν ο θεός μοίραζε μυαλά, ο Πάγκαλος κράταγε … ομπρέλα !!! 😆
Γεια σας !
Αγαπητέ common sense, όπως θα έλεγε κι ο δύτης:
‘Αναλόγως σε ποιο στρατόπεδο βρίσκεσαι’.
Αν πχ. ήμουν στο ίδιο στρατόπεδο με το δύτη αυθωρεί θα έπαιρνα τη παντόφλα μου και ….
Αν πχ. ήμουν σε άλλο στρατόπεδο και θα είχα σοβαρούς λόγους να θεωρώ πως ο συνομιλητής-αντίπαλος θα πρέπει να ζήσει ελεύθερα και να μη είμαι η αιτία της εξαφάνισής του τότε αν είχα χρόνο να σπαταλήσω και με υπομονετική ορθολογική επιχειρηματολογία να κεντρίσω το ενδιαφέρον του συνομιλητή μου, ναι, θα το έκανα.
Ίσως όμως προτιμούσα την άμεση, έντονη και επώδυνη πλην όμως ορθολογική επιχειρηματολογία.
Δε μπορώ λοιπόν να σου απαντήσω, αν εκ των προτέρων δε μου είναι γνωστά τα υποκείμενα.
Θα ήθελα να προσθέσω και το εξής. Δεν είναι στις προθέσεις μου να προσβάλλω τον οιονδήποτε λέγοντας οτι κατά τη γνώμη μου παρουσιάζει συμπτώματα σχιζοφρένειας.
Ευχαριστώ τον common sense, που όπως φάνηκε, δε με παρεξήγησε!
Παρακαλώ.
Αχαχαχαχα! Λολ ρε λολ!!!!
Συνασπισμός Ζωόφιλου και Common Sence !!!!
(Θεια Κροτ κλειστο το ρημάδι το βλογ :lol:)
HappyHour, προηγούμενα σχόλιά σου, ειλικρινά, με έκαναν να εκτιμήσω την ωριμότητα και την ευθυκρισία σου. Για το λόγο αυτό, από σένα, περιμένω επιχειρήματα για όσα σημαντικά συζητάμε σε αυτό το πόστ.
Άσε χάπι,εσύ ήδη την έχεις κάνει με ελαφρά πηδηματάκια!
Απλώς τώρα το κάνεις με θόρυβο…
@Ζωόφιλος
οι εγγλέζοι λένε: “actions speaks louder than words”.
Οι επιλογές ‘μας’ αποκαλύπτουν ακριβέστερα και τις προτιμήσεις μας και τις γενικότερες κατευθυντήριες αρχές στις ζωές μας.
Π.χ. είναι ευκολότερο το ομαδικό κράξιμο του Πάγκαλου, καθώς, στοιχίζει λίγο χρόνο και τον κόπο της πληκτρολόγησης, ενώ δεν ενέχει ρίσκο. Αντίθετα, είναι πολύ δυσκολότερο να αναλάβεις π_ρ_ο_σ_ω_π_ι_κ_ά την ευθύνη για όσα στραβά και ανάποδα συμβαίνουν στον τόπο μας και να αναλάβεις δράση, προσωπικό κόστος και ρίσκο, να μελετήσεις, να ερευνήσεις και να μορφωθείς, ειδικά, για την προκοπή του.
Επίσης, ευκολότερο είναι να επικρίνεις ανέξοδα το πώς διαχειρίζονται την εξουσία οι ‘άλλοι’ και δυσκολότατο να κάνεις την αυτοεξέταση και την αυτοκριτική σου αναφορικά με τον τρόπο που εσύ ο ίδιος ασκείς την όποια μικροεξουσία διαθέτεις στον μικρόκοσμό σου.
Αγαπητέ μου Common Sense. Είσαι όχι μόνο κλινικά ηλίθιος, αλλά και τρομερά τρόμπας.
Κομματικό ενεργούμενο ε? Τράβα κάνε κάνα σεξ να λαμπικάρει το μυαλό σου και να δεις το φως το αληθινό, εκτός από το φως της οθόνης του υπολογιστή.
Θα σου έλεγα ότι δεν σου επιτρέπω να με λες «κομματικό ενεργούμενο» αλλά δεν θα είχε κανένα νόημα.
Το ίντερνετ και η δημοκρατία υπάρχει για να εκφράζονται και οι λοβοτομημένοι.
Προσπάθησα να ανοίξω διάλογο μαζί σου, αλλά δεν απάντησες σε ούτε μία ερώτηση μου, θεωρώντας ότι οι παρλαπίπες που λες επαναλαμβανόμενα είναι απαντήσεις. Μάντεψε! ΔΕΝ είναι!
Για αυτό, ΔΕΝ ΜΕ ενδιαφέρει πλέον αυτό που λες και θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμα μου να μην το ακούσω.
(ο Ζωόφιλος υπερασπίζεται τον CommonSense. Καταπληκτικός ο συμβολισμός).
(94. Ολοταχώς για την κατοστάρα Κροτ. Νομίζω ότι ο CS παίρνει μίζα από εσένα, παλιοβέλγα)
Οι ύβρεις σου προς το πρόσωπό μου αποτελούν τιμή.
Αν θες μπορώ να σε τιμήσω ακόμα περισσότερο.
Λοιπόν, για να τελειώνουμε και να είναι τα πράγματα απλά και καθαρά, μια κι έξω.
1. Σε όποιον δεν αρέσει η πρωτοβουλία των ομαδικων ποστ, δεν έχει καμία μα καμία υποχρέψση να την υποστηρίξει. Δεν βάλαμε το μαχαίρι στο λαιμό κανενός.
2. Ομοίως, όποιος διαφωνεί μπορεί να το καταστήσει σαφές με ένα, δύο, τρία, πέντε σχόλια. Τυχαία λέω πέντε. Οπωσδήποτε, πάνω από πέντε όμως, καταντά πληθωρισμός άχρηστων σχολίων. Καταλάβαμε πως διαφωνείτε., Το σεβόμαστε. ΔΕΝ προσπαθούμε να σας πείσουμε να συμφωνήσετε. Εσείς γιατί το κάνετε;
3. Ζωόφιλε, ειδικά: θεωρείς λάθος και άκομψο να χρησιμοποιεί κανείς ονομασίες ζώων για να απευθυνθεί υποτιμητικά σε ανθρώπους. Θεωρώ ομοίως αγενές να χρησιμοποιούνται ψυχοπαθολογικές ασθένειες για να χαρακτηρίσουν πράξεις ανθρώπων με τις οποίες διαφωνούμε. Η ελληνική γλώσσα είναι πολύ πλούσια: εν προκειμένω, θα μπορούσες να χρησιμοποιήσεις τη λέξη ανακόλουθος, ασύμβατος, στερούμενος συνοχής. Δεν έχεις κανένα δικαίωμα να προσβάλεις (το έκανες κι ας λες πως δεν είχες την πρόθεση. δεν κάνουμε δίκη προθέσεων εδώ πέρα) ανθρώπους που δεν γνωρίζεις, μόνο και μόνο επειδή διαφωνούν μαζί σου.
Θα μπορούσα κάλλιστα κι εγώ να πω πως κάποιοι σχολιαστές εδώ μέσα είναι κολλημένοι/λοβοτομημένοι/ηλίθιοι/κομπλεξικοί, σωστά; Δεν το κάνω, γιατί ακόμα κι αν διαφωνώ μαζί τους, ακόμα κι αν έκαναν το παν για να κάνουν το ποστ μπουρδέλο, η άποψή τους, για μένα παραμένει σεβαστή.
Ειδικά που είναι η πρώτη φορά που μπαίνεις εδώ μέσα και με το καλημέρα μας αποκαλείς «σχιζοφρενείς», σόρρυ κιόλας αλλά η αυθόρμητη αντίδραση ανθρώπου με στοιχειώδη αξιοπρέπεια είναι «άντε και γαμήσου» (χωρίς καν να διαβάσει όλα τα σχόλιά σου).
Πάει αυτό. Εγώ τα διάβασα, δεν είπα «άντε και γαμήσου» και ειλικρινά δεν καταλαβαίνω ποιο ακριβώς είναι το θέμα σου. Υποψιάζομαι πως και το δικό σου το θέμα, όπως και του common sence είναι πάση θυσία να καταδειχτεί η διαφορετική σας άποψη, να φανεί πως έχετε δίκιο και να το επιβάλετε και στους άλλους.
Θα σας έκανε ίσως να νιώσετε καλύτερα μία δήλωση μετανοίας με τη δέσμευση πως δεν θα ξαναασχοληθούμε με τον Πάγκαλο. Επειδή αυτό δεν πρόκειται να συμβεί, και για το δικό σας καλό, σας συμβουλεύω να μην ξανασχοληθήτε με το συγκεκριμένο ποστ και με όσα άλλα ακολουθήσουν έχοντας παρόμοιο θέμα.
4. Common Sence λες
«Αντίθετα, είναι πολύ δυσκολότερο να αναλάβεις π_ρ_ο_σ_ω_π_ι_κ_ά την ευθύνη για όσα στραβά και ανάποδα συμβαίνουν στον τόπο μας και να αναλάβεις δράση, προσωπικό κόστος και ρίσκο, να μελετήσεις, να ερευνήσεις και να μορφωθείς, ειδικά, για την προκοπή του.»
Mε ποιο δικαίωμα ρε φίλε κάνεις anticipate ποιοι είναι οι συνομιλητές σου και τι κάνουν στην εξωδιαδικτυακή τους ζωή; Πώς είσαι τόσο, μα τόσο σίγουρος ότι όλοι αυτοί οι άνθρωποι εδώ μέσα δεν παίρνουν ρίσκα, δεν κάνουν ακτιβισμούς, δεν αγωνίζονται με άλλους τρόπους, από το να ζυμώνονται στο διαδίκτυο με αγνωστους;
Σταματώ προσωπικά να feed the trolls.
Ομολογώ πως πέρασε από το μυαλό μου να κλείσω τα σχόλια (95 σχόλια είναι πραγματικά πάρα πολλά, ειδικά για χάρη εντελώς αδιέξοδων παράλληλων μονολόγων)*, αλλά επειδή διαφωνώ με τέτοιες πρακτικές, δεν θα το κάνω. Γαία πυρί μιχθείτω, λοιπόν.
*βρομο-αντιδρασέξ που θα με πεις και Μίζενς! 😛
Κροτκαγια,
η λεξούλα σχιζοφρένεια σε πείραξε; Καθόλα ελληνική και τόσο περιεκτική! Με μια λεξούλα τα είπες όλα! Ακόμη κι αυτά που προτείνεις! Σε δικαιολογώ που αντιδράς έτσι στο διάβασμα αυτής της λέξεως γιατί όντως η σχιζοφρένεια είναι τόσο παρεξηγημένη δυσλειτουργία και ίσως συμβαίνει και με σένα, όταν ακούς γι’αυτή, να έρχεται στο μυαλό σας κατευθείαν ο τζακ νικολσον να σπάει με το τσεκούρι την πόρτα!
Όχι, αγαπητή μου. Δεν είναι έτσι και μη φρικάρεις!
Στο θέμα μας τώρα. Μπορείς να μου πεις αν υπάρχει ανακολουθία, ασυμβατότητα, ασυμφωνία ιδεών και πράξεων (χαρακτηριστικά συμπτώματα της σχιζοφρένειας, έστω και ελαφριάς μορφής) στη ζωή σας; Αυτό ήθελα να τονίσω και πασχίζω να μου δοθεί μια σοβαρή απάντηση ήδη από το ποστ του δυτη!
Και δε θα κολλήσουμε στη λέξη σχιζοφρένεια…..κάτι άλλο θα βρούμε.
όχι δε μπορώ να σου πω, γιατί δεν έχω κανένα λόγο να εξηγώ πράγματα που αφορούν τη ζωή μου στον κάθε άσχετο.
end of conversation
Θα σου απαντήσω στο επόμενο σχόλιο, γιατί αυτό είναι το 99 και θέλω το 100.
Λοιπόν, αγαπητέ ζωόφιλε, σκέφτηκα αστραπιαία το ερώτημα σου και ομολογώ:
ΝΑΙ είμαι ένας ανακόλουθος, ασύμβατος, ασύμφωνος ιδεών και πράξεων ελαφρώς σχιζοφρενής.
Για να καταλάβεις, συμμετέχω σε μια πρωτοβουλία κραξίματος του Πάγκαλου, αλλά το βράδυ πάω και του χαιδεύω την κοιλίτσα και του κάνω πατ πατ στην πλάτη να ρευτεί, ως γνήσιος γλύφτης του συστήματος.
Ακόμα, έχω ως ψευδώνυμο το Αντίδραση και Σεξ, ενώ στην πραγματικότητα, είμαι ένας λακές που λέει σε όλα ναι ενώ σεξ δεν έχω κάνει ποτέ στη ζωή μου, ούτε καν με τη χούφτα μου, ούτε καν με μια κατσίκα βρε αδερφέ (για να σου δώσω και ένα παραπάνω δικαίωμα να με κράξεις).
Επίσης, ενώ γράφω συνέχεια για δικαιώματα εργαζομένων, για απεργίες κλπ στην πραγματικότητα είμαι ένας μεγαλοκαπιτάλας, που βάζω τον κόσμος να δουλεύει για πάρτη μου, δίνοντας του 3 και 60. Θα εξανάγκαζα και τις γυναίκες υπαλλήλους μου να μου «κάθονται» αλλά είπαμε, δεν έχω κάνει ποτέ μου σεξ.
Αυτά τα ολίγα για αρχή, πάω να κλάψω από τη συνειδητοποίηση αυτή, να χαιδέψω λίγο την κοιλίτσα του Θεόδωρου (ίσως και τα αρχίδια του -αν καταφέρω να τα βρω βέβαια κάτω από την κοιλίτσα) και μετά θα ξαναρθω με περισσότερες εξομολογήσεις.
Φτου, πρόλαβε η κοινή λογική και μου πήρε το 100στο σχόλιο. Γμτ, πάντα γκαντέμης και ανίκανος.
Λοιπόν είναι θαυμαστό αλλά καθόλου περίεργο πως ένα από αρκετά ποστ που γράφτηκαν για έναν επικίνδυνα πανηλίθιο, μικρόνοο, περιθωριοποιημένο απ΄τους πρώην συμπολίτες του αλλά εξίσου πανηλίθιους ψηφοφόρους του ανθρωποειδές, που τα κύρια προσόντα του είναι πως υπήρξε: εγγονός ενός δικτάτορα, υπουργός ενός λαοπλάνου-δημαγωγού (ΑΓΠ) πρώην προϊστάμενος του Που-νομίζει-πως-διοικεί-ΜΚΟ-πρωθυπουργού και νυν υφιστάμενός του με «άμεμπτο» ηθικό ποιόν, που τον βρίζουν κι αυτός νομίζει πως τον επευφημούν, συγκέντρωσε μάνι μάνι δυο (ως τη στιγμή που γράφω) μικρόνοες που θίχτηκαν για χάρη του. Είστε άξιοί του , δυστυχώς τον λουζόμαστε και οι υπόλοιποι!
Κροτ, μ άρεσε που επικέντρωσες θεματικά σ΄αυτά γιατί κάποιοι πιστεύουν πως είναι απλά άλλος ένας «γραφικός».
antidrasex: Μου επιτρέπεις να σου δώσω μια συμβουλή ;;; Και να μην μου … επιτρέψεις 😀 εγώ θα στην δώσω !!!
Αντί ταπ – ταπ στην πλάτη – αεροδρόμιο του Παχύδερμου, κάνε … γκάπ – γκούπ … ίσως έτσι … ρευτεί πιο εύκολα, φύγει όλο το δηλητήριο που έχει μέσα του, ξεράσει την αηδία που νιώθει για τους ανθρώπους – πρώτη φορά μου βρίσκω κάποιον να είναι τόσο μισάνθρωπος – και … και … ίσως σου μείνει και … ξερός και γλυτώσουμε ΟΛΟΙ ΜΑΣ ! 😆 😆 😆
ranata: Μόνο γραφικός δεν είναι … Εντεταλμένη (και πληρωμένη αδρά) υπηρεσία εκτελεί το άτομο !
Καλησπέρα σε όλους !
Φάρε, αυτό λέω κι εγώ. Πως δεν πρέπει ν΄αντιμετωπίζεται έτσι , απλά σα γελοίος δλδ!
Ρενάτα, έτσι είναι, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου !
Μπράβο βρε κροτκαγια, η στάση σου τα λέει όλα. Όταν δυσκολεύεσαι λες τα πιο απίθανα….
Δεν είναι δυνατό να πάρω μια καλή απάντηση , φυσικά, γιατί όλοι έχετε καταλάβει σε τι απίστευτη κατάσταση βρίσκεστε και εκτός αυτού δεν έχετε και βιβλιογραφία με το μέρος σας ώστε να με παραπέμψετε εκεί και να φύγει το ‘κακό’ από πάνω σας!
Κι αν δεν είναι σχιζοφρένεια(ελαφριάς μορφής, μη μ’έχετε και για αγενή) αυτό που σας χαρακτηρίζει σίγουρα είναι κάτι που της μοιάζει τόσο! Τι είναι; Δε γνωρίζω!
Τα συμπτώματα μιλούν…
Ρενάτα, αν νομίζεις πως θίχτηκα για χάρη του Πάγκαλου έχεις σπάσει κάθε ρεκόρ φαντασίας! Η σκέψη που σ’έκανε να φτάσεις σ’αυτό το συμπέρασμα είναι τόσο ανεξιχνίαστη που με κάνει και τρομάζω.
Εδώ που τα λέμε έχω την αίσθηση οτι κάποιοι ίσως να μη έχουν αντιληφθεί ούτε καν για τι πράγμα μιλάω και τι πασχίζω να μου εξηγήσετε! Τυχαίο;
Καθόλου τυχαίο δεν είναι που αυτοπροσδιορίστηκες , δια της απάντησής σου, πως είσαι το ένα απ΄τα δυο πρόσωπα!
Λες και τα ζώδια;
χαχαχα
Δε πιστεύω να νόμιζες πως πρέπει να σπάσει κάθε ρεκόρ ευφυΐας για να καταλάβει κάποιος ποιους δυο εννοείς;
Δε νομίζω!
Έ, όχι, το ξέραμε ότι δεν χρειάζεται κανείς να σπάσει κάθε ρεκόρ ευφυΐας! Είναι προφανές!
Αλήθεια, Ζωόφιλος είπαμε ε?
Χμ, κοίτα να δεις τι μου ρθε τώρα:
Το «φίλος» όταν είναι να προσδιορίσει κάτι θετικά, μπαίνει στην αρχή:
Φιλόζωος, Φιλάνθρωπος, Φιλέλληνας κ.ο.κ.
Αντίθετα, στο τέλος παίρνει αρνητική χροιά:
Παιδόφιλος, Νεκρόφιλος κλπ.
Ενδιαφέρον.
Τι λες για αυτό, διάδοχε του Φρόυντ;
fare,
κάποιοι θεωρούν μεγάλη ανοησία την οντολογική εξίσωση του ανθρώπου με τα ζώα. Κάτι σα μισανθρωπία! Τους βρίσκεις υπερβολικούς; Πώς βλέπεις εσύ αυτή την υπόθεση;
Ή κι εσύ σα την κροτκαγια θα κάνεις πως δε καταλαβαίνεις και θα μας πεις πως είναι αυστηρά προσωπικά δεδομένα και θα απέχεις;
Μα ούτε ένας να αρθρώσει αντίλογο;
Τέτοιο πράγμα δε το περίμενα!
Μα αφού είμαστε ισοπεδωμένοι και κολλημένοι στον τοίχο από την τιτάνια σοφία σου! Πως να τολμήσουμε να αρθρώσουμε αντίλογο στον τιτάνα της σκέψης και της φιλοσοφίας;
(κοίτα να δεις που κάποιος μου το είχε σφυρίξει, ότι κυκλοφορεί ένα τρολ που ασχολείται με το αν ο άνθρωπος είναι ίσως με τα ζώα και δεν τον πίστευα)
Ελπίζω πάντως τώρα που σε απογοητεύσαμε τόσο να σταματήσεις να μας ζαλίζεις τα παπάκια.
Ζωόφιλος: Πόθεν ορμώμενος μου κάνεις αυτήν την επίθεση ;;; Σου έκανα κάτι ;;;
Επί της ουσίας.
Όχι δεν συμφωνώ καθόλου να ταυτίζουμε ή να εξισώνουμε τα δύο … βασίλεια. Το βασίλειο των ανθρώπων με το βασίλειο των ζώων !
Όμως, έχει ας πούμε καθιερωθεί, να παρομοιάζουμε την συμπεριφορά κάποιου ανθρώπου, με την αποδεδειγμένη συμπεριφορά κάποιου ζώου, για να δώσουμε έμφαση, να καταδείξουμε καλύτερα τι εννούμε, να αποδώσουμε σωστότερα την ανθρώπινη συμπεριφορά.
Όταν παρομοιάζεις κάποιον με φίδι θέλεις να πεις πόσο ψυχρός και κακός και επικύνδυνος, είναι.
Λες κάποιον ελέφαντα για να δώσεις μεγαλύτερη έμφαση στην … χοντρίλα του μυαλού ή του σώματός του!
Δεν γίνεται σχεδόν ΠΟΤΕ το αντίθετο !
π.χ. δεν θα πεις ποτέ σε μια κότα ότι μοιάζει με κάποιον άνθρωπο.
αντίθετα θα πεις κότες τους βουλευτές που προχθές ψήφισαν το μνημόνιο για να προβάλλεις με μεγαλύτερη πιστότητα το γεγονός ότι κάτσαν οι βουλευτές του Πασοκ και ψήφισαν ομαδικά αυτό το τερατούργημα – και όχι μόνο οι πασόκοι βέβαια.
Πρέπει να είναι κάποιον ο ίδιος ανόητος για να χαραχτηρίζει ανοησία την προσπάθεια να αποδώσεις, να προσδιορίσεις, να περιγράψεις την συμπεριφορά ενός ανθρώπου χρησιμοποιώντας αντίστοιχη συμπεριφορά συγκεκριμένου ζώου !
Δεν λες π.χ. σε έναν ανόητο … παγώνι ! Αντίθετα τον λες έτσι αν είναι … ψωροϋπερήφανος !
Ελπίζω να με κατάλαβες !
Τώρα για πες μου κάτι.
Με ξέρεις κι από … χθες, για να μου αποδίδεις προθέσεις τέτοιες ;;;
Σου έδωσα ποτέ το δικαίωμα να με προσβάλλεις έτσι ;;;
Κρίμα … δεν αξίζεις τον διάλογο που επιζητάς !
Και για να τελειώνουμε, ένα τραγουδάκι αφιερωμένο εξαιρετικά:
Μιας και … λείπει η Βέλγα μας, να βάλω ακόμα ένα λινκ ;;;
Το έβαλα !
http://faros.wordpress.com/
Όχι τόσο για το κείμενο όσο για την ΦΩΤΟ, το ΣΚΙΤΣΟ …
😆
Καλημερούδια !
Φάρε, τό’χω ξαναδεί το σκίτσο, μάλιστα το είχα ανεβάσει σε site αποθήκευσης αρχείων και μου το είχαν κόψει ως «άσεμνο, προσβλητικό κλπ»… πφφφ, πού να καταλάβουν τα αμερικανάκια!
Εμένα δεν θα μου το κόψουν … να σκάσεις απ΄τη ζήλεια σου … 😆 😆 😆
καλὠς σας βρίσκω
θα μποροὐσα να έχω την τιμή της συμμετοχής του ιστολογίου μου στην Παγκαλολίστα;
http://kostaslogh.blogspot.com/2010/05/blog-post_30.html
έγινε! μετά χαράς!
Καλέ κυρία, σας παρακαλώ, προσθέστε κι εμένα στη λίστα (αν και καθυστερημένος)!
Παράθεμα: ngeor.net | blog | Ημέρα Πάγκαλου
Παράθεμα: Ημέρα Πάγκαλου | ngeor.net