Δεν ξέρω αν γνωρίζετε τον Φατίχ Ακίν. Πριν από τρία χρόνια πάντως αυτός ο Τούρκος -δεύτερης γενιάς μετανάστης στην Γερμανία- κατέπληξε το Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Βερολίνου και απέσπασε την Χρυσή Άρκτο, παρουσιάζοντας την ταινία «Gegen die Wand» (Κόντρα στον τοίχο -αν και δεν είμαι σίγουρη αν μεταφράστηκε έτσι στην Ελλάδα), την πρώτη από την τριλογία «Liebe, Tod und Teuffel» (Aγάπη, Θάνατος και Κόλαση). Σε εκείνη την ταινία, παρουσίαζε με πολύ γλαφυρό τρόπο πόσο καταστροφικές συνέπειες μπορεί να έχει η προσπάθεια επιβολής των ισλαμικών αρχών σε νέους που μεγαλώνουν σε ένα καθαρά δυτικό περιβάλλον -αλλά παράλληλα έπλεξε και μια πολύ όμορφη, όσο και τραγική ιστορία αγάπης, που φλερτάρει με τον θάνατο, αλλά δεν τον αγγίζει.
Εκτός από την υπέροχη -όσο και τραγική- ιστορία, σε εκείνη την ταινία όλοι είχαν θαυμάσει και την πανέμορφη και ταλαντούχα Sibel Kekilli, παρά τους παράπλευρους ψιθύρους περί συμμετοχής της σε πονηρού περιεχομένου φωτογραφίσεις.
Τρία χρόνια μετά, ο Ακίν επανέρχεται με το δεύτερο μέρος της τριλογίας του. Στο «Auf der anderer Seite» (Από την άλλη πλευρά), θίγονται τα θέματα των δυσχερειών που αντιμετωπίζουν οι Τούρκοι μετανάστες στην Γερμανία, αλλά και το πολύ μεγάλο πρόβλημα των πολιτικών και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στην Τουρκία, η υποκριτική σιωπή της επίσημης Δύσης και η αφελής άγνοια των απλών δυτικών ανθρώπων. Όλα αυτά όμως, μέσα από τις αλληλοεμπλεκόμενες τραγικές ιστορίες έξι ανθρώπων, όπως αυτές ξεδιπλώνονται σε ένα σφιχτοδεμένο και καλοδουλεμένο σενάριο.
Ένας γιος θυμώνει με τον πατέρα του και τον εγκαταλείπει. Μια μητέρα ταπεινώνεται για την κόρη της. Μια κόρη χάνει την μητέρα της. Μια άλλη μητέρα χάνει την κόρη της, όταν εκείνη ακολουθεί τον έρωτα αλλά βρίσκει τον θάνατο. Έξι άνθρωποι εγκαταλείπουν τη Βρέμη για να συναντήσουν την μοίρα και την αλήθεια στην Κωνσταντινούπολη. Μεσά από αυτό το ταξείδι, όλοι χάνουν κάτι πολύτιμο -κάποιοι κερδίζουν κάτι άλλο εξίσου πολύτιμο.
Yeter στα τούρκικα σημαίνει «αρκετά». Η Yeter ήταν το έβδομο παιδί μιας φτωχής οικογένειας στην Τουρκία και μετανάστευσε στην Γερμανία, όπου εργάζεται ως πόρνη. Τα χρήματα που κερδίζει τα στέλνει στην κόρη της, η οποία σπουδάζει στην Κωνσταντινούπολη. Εκεί, στην Βρέμη, την συναντά ο Αλί και της προτείνει να εγκαταλείψει το πεζοδρόμιο για να γίνει ουσιαστικά η προσωπική του πόρνη. Όταν εκείνη δέχεται, πυροδοτεί μια σειρά αλυσιδωτών αντιδράσεων και συνεπειών, που οδηγούν στην αλήθεια, αλλά και στο θάνατο, ανθρώπους που συνδέονται μαζί της, αλλά και άλλους που ούτε καν τους γνωρίζει. Ο γιος του Αλί, ο Nejat, είναι καθηγητής Γερμανικής φιλολογίας στο Αμβούργο, αλλά εγκαταλείπει τα πάντα για να επιστρέψει στην Κωνσταντινούπολη αναζητώντας την Ayten -την κόρη της Yeter. H Ayten κάνει το αντίστροφο ταξείδι αναζητώντας την ελευθερία και την μητέρα της, αλλά τελικά βρίσκει την Lotte. Οι δυο τους θα ξανακάνουν το ανάποδο ταξείδι προς την Κωνσταντινούπολη χωριστά. Και λίγο αργότερα, το ίδιο ταξείδι κάνει η μητέρα της Lotte -αλλά για εκείνην είναι πολύ αργά. Αυτό που θα μάθει η μητέρα της Lotte είναι πως η κόρη της επανέλαβε στην ζωή της το ίδιο μοτίβο με την ίδια.
Διστάζω να αποκαλύψω περισσότερα για την ιστορία, γιατί είναι αδύνατο να αποτυπωθεί αυτή σε ένα σύντομο κείμενο, αλλά και επειδή πρόκειται για ένα εξαιρετικά σύνθετο σενάριο, γεμάτο εκπλήξεις μέχρι και το τελευταίο λεπτό. Ο Ακίν έχει δημιουργήσει μια πολύ συνεκτική και μεστή ιστορία, γεμάτη δεύτερες αναγνώσεις, ενώ οι χαρακτήρες του είναι απόλυτα ολοκληρωμένοι, όσο και τραγικοί. Είναι αξιοσημείωτο πάντως ότι δεν υπάρχουν πρωταγωνιστικοί και δευτερεύοντες χαρακτήρες: και οι έξι κατέχουν το ίδιο ειδικό βάρος στην ταινία -και είναι όλοι αλληλένδετοι μεταξύ τους, ακόμα και αν δεν συναντιώνται ποτέ.
Η ταινία διατρέχεται από ένα σαφές πολιτικό στίγμα, αλλά παράλληλα ξεδιπλώνει κοινωνικές αναφορές, διαθέτωντας μια πολύ ανθρώπινη και προσιτή διάσταση. Σε καμία στιγμή δεν ρέπει προς τον διδακτισμό, όσο και να το θέμα εμπεριέχει αυτή την παγίδα. Σε όλη την διάρκειά της ακόμη, οι προσωπικές επιλογές παίζουν μια παρτίδα σκάκι με τις αναπόδραστες πραγματικότητες της ζωής, της κοινωνικής και πολιτικής πραγματικότητας -και δεν κερδίζει καμιά πλευρά: πρόκειται για απόλυτα αλληλεπιδρώμενους παράγοντες. Οι ήρωες επιλέγουν τις κινήσεις τους, αλλά βρίσκονται και δέσμιοι παραγόντων που αγνοούν ή δεν μπορούν να ελέγξουν.
Επιβάλλεται να σημειωθούν, τέλος, οι εξαιρετικές ερμηνείες της Nürgul Yesilçay στο ρόλο της Ayten και του Baki Davrak στο ρόλο του Nejat, ενώ η Hanna Schygulla ερμηνεύει συγκλονιστικά το ρόλο της Susanne Staub, της μητέρας της Lotte. Ειδικά η ερμηνεία της Schygulla κλέβει την παράσταση, καθώς διέπεται από μια ισορροπία εσωτερικότητας, εξάρσεων και ειρωνείας. Πρόκειται βέβαια για μια πολύ μεγάλη ηθοποιό.
Συστήνω ανεπιφύλακτα να μην την χάσετε -και να αναζητήσετε και την προηγούμενη του Ακίν, αν δεν την έχετε δει. Η ταινία διακρίθηκε στο Φεστιβάλ των Καννών, αποασπώντας το Βραβείο Σεναρίου και το Οικουμενικό Βραβείο.
Μια πολύ καλή κριτική, μπορείτε να διαβάσετε και εδώ -μόνο στα γερμανικά, δυστυχώς.
renata said:
Κροτάκι μου, ακούγεται πολύ καλή επιλογή! 😉 Πέρασες καλά?
Εδώ όλα καλά και το πιο ευχάριστο το ‘δες! 😀
Darthiir the Abban said:
για τον Ακίν έχω ξαναδιαβάσει αλλά δεν έχω δει κανένα έργο του… ακούγονται όμως πολύ ενδιαφέρουσες οι ιστοριες! οπότε… στα υπόψη 😉
Μάκια και περαστικούλια!!
alepouditsa said:
ααα…. ο απωπάνου… είμαι ΕΓΩ!! (ΜΕΤΑΜΦΙΕΣΜΕΝΗ ΩΣ ΚΑΜΗΛΙΕΡΗΣ)
Ξανά μάκια!!
KV said:
Ah le cinéma …
J’espere que tu vas mieux
smak !
μούργος said:
δεν εχω δει καμμια του ταινια.
ωραια και πληρης η κριτικη παντως!
με τη κριτικη της Danielas δεν ενθουσιαστηκα και ιδιαιτερα!
.
.
.
(δεν ξερω αν επαιξε καθολου ρολο που δεν ξερω γρυ γερμανικα! 😆 )
Кроткая said:
Ρενατάκι, καλούτσικα, αν εξαιρέσεις την χαζο-ίωση! 😦
Αλεπουδίτσα, σε χάκεψε ο Καμηλιέρης; Είπα κι εγώ, δεν έμοιαζε με ύφος Καμηλιέρη το σχόλιο!!!
Μπαρμπουνάκι, ε, όσο μπορώ!!
Μούργε, να δεις και τις δυο του ταινίες, κάτι μου λέει πως θα σου αρέσουν εσένα! (είναι που σε ψυχαναλύω τώρα και τα πιάνω).
Ε, ίσως αν ήξερες γερμανικά, να σου άρεσ επιο πολύ η κριτική της Ντανιέλας!
diastimata said:
Αχ, να και μια φορά που δε ζηλεύω! Τον προλάβαμε στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου τον Φατίχ σου! Πράγματι, πολύ καλός, συνεχίζει την παράδοση του Γιλμάζ Γκιουνέι (κι όχι μόνον). Περιμένω κι άλλες προτάσεις!
indictos said:
Thanx για τις προτάσεις Κροτ.
(καλύτερα τώρα;)
d1af said:
Ευρωπαϊκο σινεμά σε όλου του το μεγαλείο αν πιστέψουμε όσα λες, που δεν έχουμε λόγο άλλωστε 😛
Кроткая said:
Διαστηματα, και; σας άρεσε;
Ιντι, να το δεις,έστω και σε δβδ, γιατί στο φεστιβάλ σίγουρα δεν το είδες, χεχε!
(ε, καλά, πάω για ύπνο!)
d1af, ναι, ευρωπαϊκό, αλλά δεν κατάλαβα αν το λέτε ως καλό ή κακό. Εγώ πάντως, απλώς λέω την γνώμη μου και συστήνω μια ταινία που μου άρεσε!
JO said:
Καλημέρα Κροτ!!!! 🙂 Καλώς σε βρήκα και στο μπλογκ σου! Είπα μιας που έχεις θέμα…. να ‘ρθω και εγώ για λίγο – αν μου το επιτρέπεις!!!
Λοιπόν το «Auf der anderen Seite» μεταφράστηκε στην Ελλάδα ως: «Στην κόψη του παραδείσου» και εδώ έχει μια αναφορά γι’αυτό: http://www.tanea.gr//Article.aspx?d=20071204&nid=6769115&sn=&spid=221
Όσο για το «Gegen die Wand» είναι το «Μαζί Ποτέ» το οποίο μόλις πριν δυο μέρες αξιώθηκα να το πάρω για να το δω, παρόλο που η καθηγήτρια μου, μου το σύστησε ήδη από πέρυσι…Ελπίζω μέχρι το τέλος το εβδομάδας να το δω για να σας πω και εγώ μια άποψη!
Καλημέρα!
JO said:
Κροτ…..Έβαλα λάθος λινκ για την ταινία!!! 😦 Χίλια συγνώμη!!! 😳 Κάνε τον έλεγχο και αν θέλεις…βάλε αυτό!
http://www.tanea.gr/Article.aspx?d=20070524&nid=4808990
Κροτ….Πρώτη φορά στο μπλογκ σου….και τα έκανα μαντάρα!!! Χίλια συγνώμη! 😳
Кроткая said:
Α, καλώς την!
Σώπα καλέ, τίποτα δεν έκανες μαντάρα, άλλωστε κια το λάθος λινκ ηταν πολύ ενδιαφέρον!!
Α, δεν ήξερα πώς είχαν μεταφραστεί οι ταινίες, και δεν πολυταιριάζουν οι τίτλοι νομίζω, αλλά ας είναι.
Να τα δεις και τα δυο πάντως, είναι εξαιρετικά!
JO said:
Εδώ είσαι Κροτ???? Τι κάνεις πουλάκι μου??? 🙂
mamma said:
καλημέρα Κροτ,
είπα να αφήσω κι εγώ το σχολιάκι μου μιας και μου άρεσε τόσο πολύ η παρουσίαση της ταινίας.
Δεν έχω δει το προηγούμενο έργο (έχω δει και τίποτα άραγε τα τελευταία 2,5 χρόνια;) αλλά θα ψάξω να το βρω σε dvd.
Merci.
μετεωρίτης said:
Ελπίζω να πέρασε το κρύωμα!
Καλησπέρα (μπρρρ… κρύοοο!).
Πολύ ενδιαφέρουσα η ταινία, δεν τον ήξερα τον τύπο για να είμαι ειλικρινής.
Ασε, χτες βράδυ είδα σε dvd την τελέυταία του Lynch που δεν πρόλαβα να δω στον κινηματογράφο και ΦΡΙ-ΚΑ-ΡΑ!!
Μου άρεσε τρελά αλλά χάθηκε η μπάλα εντελώς μα εντελώς λέμε!!
Τον λατρεύω τον Lynch…
Καλησπέρα και να προσέχεις!
Кроткая said:
Jo, είμαι n and off βασικά, γίνεται ένας ψιλοπανικός!
Mamma, καλώς όρισες!Χαίρομαι που σου άρεσε η παρουσίασε και που σε έπεισε να ψάξεις την ταινία!
Μετεωρίτ, όλα τα αντέχω, αλλά όχι τον Lunch, γενικά εκνευρίζομαι όταν παρακαολουθώ κάτι που δεν καταλαβαίνω… 😦
(η ίωση περνάει αργά αλλά σταθερά!)
d1af said:
Όχι δεν το λέω ειρωνικά, παρακολουθώ και εγώ ευρωπαϊκό κινιματογράφο και η δομή του σεναρίου αυτή απαντάται πολύ πιο συχνά σε Ευρωπαϊκό σινεμά γιαυτό έκανα το παραπάνω σχόλιο
Καλά κάνεις και προτείνεις ταινίες, η συζήτηση για αυτό το θέμα ειναι απο τις αγαπημένες μου
μετεωρίτης said:
Eγώ, πάντα βρίσκω εξήγηση με τον Lynch!
Πέστο βίτσιο…
Αλλά με την τελευταία ΔΕΝ ΕΒΓΑΛΑ ΑΚΡΗ!
QueenElisabeth said:
Την ταινία δεν την έχω δει (surprise surprise), δεν ξέρω αν θα καταφέρω να τη δω, φαίνεται όμως εξαιρετικά ενδιαφέρουσα…
Περαστικά για την ίωση!
aeipote said:
Εξαιρετικά ενδιαφέρον και . . . καλογραμμένο. Τελικά είσαστε πολυτάλαντη. Και «ταξειδιωτικά» και «κινηματογραφικά» και «θεατρικά». Και όλα υψηλής ποιότητας. Εύγε!
Καλό Απόγευμα
Darthiir the Abban said:
TAΠ ΤΑΠ ΤΑΠ
Εμ δεν προσέχεις δεν προσέχεις….
Και μετά θα λένε ότι χακεύω, ενώ την αλεπουδιά την έχει κάνει άλλος…
alepouditsa said:
εγώ τώρα, ξεκινάω να σφυρίζω ανέμελα ;-))
ελένη said:
δεν είχα ιδέα αλλά με έπεισες να τις ψάξω.
(πέρασε η ίωση;)
αλεπού said:
θα τις δω και τις δύο οπωσδήποτε.
Кроткая said:
d1af, χαίρομαι πολύ γιατί κι εμένα είναι ο αγαπημένος μου ο ευρωπαϊκός κινηματογράφος, ειδικά στην νεώτερη εκδοχή του.
Άρα θα έχουμε μπόλικα να πούμε!!
Μετεωρίτ, δεν το λέω βότσιο! Ειδική ικανότητα θα το αποκαλούσα μάλλον!
Πρασινοτάτη, άμα τις πετύχεις, μην τις χάσεις (μερσί, κάπως καλύτερα).
Αείποτε, 😳 , ευχαριστώ πολύ!!! 🙂
Καμηλιερη, έχει απίστευτες ικανότητες η Αλεπουδίτσα τελικά, ε? Αλλά είχε και καλό δάσκαλο!!
Αλεπουδίτσα, φιρ φιρ φιρ!!
Κίβι, ναι, να τις ψάξεις! (έχω μπόλικα χαπάκια να πάρω!).
Αλεπούδιους, εσένα θα σου αρέσουν σίγουρα!
Πόντος και Αριστερά said:
Ευχαριστούμε για την παρουσίαση…
Εμφανίζεται σιγά-σιγά μια ΄νέα γενιά διανοουμένων στην Τουρκία και στη διασπορά που είναι πράγματι ελπιδοφόρα. Ακομπλεξάριστη, χωρίς τον ακραίο εθνικισμό που χαρακτηρίζει τη «μητέρα-πατρίδα» αμφισβητεί τους βασικούς μύθους της γείτονος.
Και η νέα γενιά των ιστορικών είναι πολύ ελπιδοφόρα και πολύ πιο τολμηρή από τους αντίστοιχους νεοέλληνες συναδέλφους της του «συνωσισμού». Όσο κι αν φαίνεται παράδοξο, την καταγγελία ενάντια στον τουρκικό εθνικισμό για τις γενοκτονίας των χριστιανικών λαών που πραγματοποίησε, θα την κάνει αυτή η τουρκική διανόηση!
Μ-π
fuzzy~burlesque said:
το gdw παιχθηκε ως «μαζι ποτε» και με ενθουσιασε.
οσο για το τελευταιο του ( «η ακρη του ουρανου» εδω) νομιζω πως δεν του βγηκε.
N.Ago said:
Μετά από ένα διάστημα προβλημάτων μα την υγεία μου και όχι μόνο, είμαι ξανά εδώ.
Καλός σε βρήκα !
ritsmas said:
Εχω διαβάσει πολλά για τη συγκεκριμένη ταινία, για το στόρι, την ηθοποία, τη σκηνοθεσία. Μακαρι να μου δοθεί η ευκαιρία να τη δω. Αυτά τα ηθογραφικά, ατμοσφαιρικά με ενθουσιάζουν.μέχρι στηλη μπορώ να γράψω….
Γλυκάκι από το μπλογκ μου δεν πήρες. Ηταν της Αγιας Βαρβαρας χτες και κερνουσα γιατί το ονομα μου ειναι Βαρβαρα- Μαρια. Πού να το ξέρεις κι εσύ.
φιλια, τα λεμε
JO said:
Καλημέρα Κροτ! 🙂 Κι αν συνεχίσεις τα ωραία σου αφιερώματα…πες το να ξέρουμε!!! 🙂 «Δίπλα» στου Ίντι θα είμαι! 😉
Υ.Γ. Το «Ποτέ μαζί» ακόμη στο ντουλάπι μου είναι…Μάλλον Σ/Κ θα το ‘δω τώρα…
παρτιζανα said:
πολύ βάσανο ρε παιδι μου αυτοι οι τούρκοι μετανάστες!Ε ρε τι τραβαει ο κόσμος!Η αλληλεγγύη μου στους χιλιοβασανισμένους ολου του κόσμου, δεδομένη!
Πόντος και Αριστερά said:
Ευχαριστούμε Παρτιζάνα 🙂
industrial daisies said:
Μου αρέσει τρομερά η ισορροπίες που κρατάει ανάμεσα στην υπόνοια ότι όλα είναι επιπτώσεις των επιλογώνα μας και ταυτόχρονα ότι είμαστε δεμένοι με την κουλτούρα που κουβαλάμε. Η ταυτότητά του είναι φανερή στις ταινίες κι αυτό είναι εκπλητκικό για τις μέρες μας -ταυτόχρονα είναι ανοιχτός στον υπόλοιπο κόσμο λόγω της ταυτότητάς του κι όχι κλειστός… Πέρνα κι από τα μέρη μου. Υπάρχει πρόσκληση. Καλημέρα! 🙂
Кроткая said:
Π&Α, πολύ ενδιαφέρουσα παρατήρηση. Αυτό δεν το γνωρίζω, πιστεύω όμως ότι είναι σημαντικό το γεγονός ότι πρόκειται για Τούρκο του εξωτερικού, μιας και υπάρχουν δυο κατηγορίες τέτοιων: αυτοί που δημιουργούν μικρές τούρκικες παροικίες και εγκλωβίζονται μέσα σε αυτές και αναπαράγουν τα εκ της πατρίδος χαρακτηριστικά και εκείνοι που επιλέγουν να βγουν από αυτό το μικρόκοσμο και να ζυμωθούν και με τους υπόλοιπους ανθρώπους. Όπως και οι Έλληνες του εξωτερικού δλδ. Εδώ μάλλον είμαστε στη δεύτερη περίπτωση.
fuzzy~burlesque, καλώς όρισες! εμένα το auf der anderer Seite μου άρεσε περισσότερο.
Nago, ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ! Μα τι έπαθες?! Ελπίζω να είσαι καλά τώρα!
Ριτς, ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ! Εχω εξαφανιστεί γενικότερα, γιατί έχω πήξει στην δουλειά -και σε άλλα. Δεν το ήξερα, αλλά θα έρθω να κεραστώ! Γιόρταζαν και οι ένοπλες δυνάμεις,ε?
Να την δεις την ταινία!
Jo, έτσι λέω, μόλις προλάβω! 😦 Να μου πεις εντυπώσεις!
Παρτιζάνα, γενικώς οι μετανάστες, παντού τα ίδια γίνονται.
Π&Α, ως Τούρκος μετανάστης το λέτε αυτό?! 😉
Μαργαρίτ, αυτό ισχύει σαφώς στην περίπτωσή αυτή. Και αυτό είναι που εκτίμησα περισσότερο από όλα!
Έρχομαι να δω! 🙂
Kaveiros said:
Μεχρι στιγμης,οτι εχεις πει,πεφτεις μεσα διανα!Ασφαλως και θα σε εμπιστευθω και θα τη δω!:)
Πόντος και Αριστερά said:
Кроткая
σωστή η ερώτηση!
Αλλά και μεις
«στους χιλιοβασανισμένους ολου του κόσμου» εντασσόμαστε….
Ξέρεις τώρα,,,, τούρκοι εθνικιστές, σοβιετικοί σταλινικοί, έλληνες ταγματασφαλίτες…
Και τι δεν πέρασε από πάνω μας… έθνος-κράτος (ως διαδικασία δημιουργίας στην άλλη πλευρά του Αιγαίου), κολεχτιβοποίηση (στη μαμά Ρωσία) και στο τέλος και η απίστευτη «μητέρα-πατρίδα»…
Άστα να πάνε!!!
Μ-π
Кроткая said:
Κάβειρε, ευχαριστώ πολύ!
Π&Α, το σχόλιό μου ήταν πειραχτικό, όπως καταλαβαίνετε, δεν αμφισβήτησα το υπονοούμενο! 🙂
(θα γυρίσει ο τρόχος, λέει μια παροιμία…)
chumba said:
Μερσί Κροτ. Δεν έχω δει τίποτα του μάστορα και στο φεστιβάλ είχα κόψει γι άλλα. Θα το δω μόλις πάρει διανομή. Περαστικά!
παρτιζανα said:
οχι στους Πόντιους όμως!Πόντις και αριστερέ μη χαίρεσαι!
Πόντος και Αριστερά said:
«Η αλληλεγγύη μου στους χιλιοβασανισμένους ολου του κόσμου, δεδομένη!» (Πλην Ποντίων)
Θενκς Παρτιζάνα!!!!
Γι αυτό σ’ αγαπώ [όπως η Λούξεμπουργκ τον Λένιν – (οποία αντιστροφή ρόλων;)] και σε πειράζω..
Μ-π
———————-
Кроткая
έχω αντιληφθεί ότι διαθέτεις χιούμορ,
οπότε δεν έχω ενοχές!
Кроткая said:
ελπίζω να συνεχίζουμε απλώς τις ασκήσεις χιούμορ, δεν θέλω αίματα στο τίμιο μαγαζί μου!
🙂
Chumba, de rien, voisin! καλή θέαση λοιπόν!
Πόντος και Αριστερά said:
…. εννοείται, εννοείται 🙂
maestria said:
Καλημέρα από Θεσσαλονίκη. Ναι, για την μετάφραση ήθελα να γράψω κι εγώ, αλλά με πρόλαβαν. Δεν ξέρω αν το «Μαζί ποτέ» ταίριαζε με τον αρχικό τίτλο, αλλά η ταινία ήταν καταπληκτική, την είχα δει μόλις βγήκε σε DVD στην Ελλάδα, πριν 1-2 χρόνια. Θα έχω υπόψη μου και τη συνέχεια. Ευχαριστώ για το tip.
maestria said:
Καλημέρα από Θεσσαλονίκη. Ναι, για την μετάφραση ήθελα να γράψω κι εγώ, αλλά με πρόλαβαν. Δεν ξέρω αν το «Μαζί ποτέ» ταίριαζε με τον αρχικό τίτλο, αλλά η ταινία ήταν καταπληκτική, την είχα δει μόλις βγήκε σε DVD στην Ελλάδα, πριν 1-2 χρόνια. Θα έχω υπόψη μου και τη συνέχεια. Ευχαριστώ για το tip.
JO said:
Κροτ μου την επιτέλους!!!! 🙂 (Το «Μαζί Ποτέ» εννοώ! 🙂 )
Καλή θα έλεγα…. Αλλά με τόοοσα που άκουσα, θα περίμενα περισσότερα…. Βασικά δεν είμαι και….»ειδική», την άποψή μου λέω, έτσι? Αλλά ένα συνονθύλευμα έκανε ο τύπος….Ήθελε να πει πολλά πράγματα σε μία και μόνο ταινία…. Δεν έχω δει άλλη ταινία του, οπότε είναι κρίμα και άδικο να κρίνω έτσι, γιατί η αλήθεια είναι ότι φαίνεται να έχει πολλές δυνατότητες….Αν δεν κάνω κάποιο μεγάλο λάθος αυτή είναι η πρώτη ταινία??? Είναι και πολύ νέος….Αν δεν δούμε και κάποιες ταινίες παρακάτω…
Πάντως, φυσικά, σε γενικές γραμμές, η ταινία είναι καλούτσικη…
Кроткая said:
Jo, χμ, δεν ενθουσιάστηκες, κρίμα! δώσε μια ευκαιρία και στην επόμενη ταινία του, αυτή για την οποία λέω εδώ, αλλιώς, καλά, δεν χάθηκε και ο κόσμος βρε παιδί μου!!