Το Μπαρμπουνάκι με προσκάλεσε να μιλήσω για τις αγαπημένες μου κούπες -όσες δεν έχω σπάσει ακόμα! Και, του χαλάω εγώ χατήρι του Μπαρμπουνιού; Όόόόχι, βέβαια! Voici, λοιπόν!

Για να πω βέβαια, την αλήθεια, ποτέ δεν δέθηκα ιδιαίτερα με κούπες και άλλα kitchen gadgets. Τα βρίσκω χαριτωμένα μεν, αλλά σπάνια θα αγοράσω τα δικά μου. Οι αγαπημένες μου λοιπόν, είναι οι μόνες που έχω αγοράσει εγώ (συν μία δώρο). Και σε αυτές, έχω κυρίως ξεσπάσει την cow-mania που αποτελεί σαφέστατα μία από τις -πολλές- αδυναμίες μου.

mugsoct07-001.jpg1. Σκύλος και Αγελάδα cartoon-like: αγορασμένες στην Αγελαδοχώρα, ζευγαράκι. Μου αρέσει το design, αλλά συνέπεσαν και με την απώλεια του σκύλου μου -η αγελάδα ήταν bonus track!

mugsoct07-002.jpg2.Puzzle και Mouton: Το προβατάκι -άλλο ένα αγπημένο ζωόν- είναι της σειράς Nici, στην οποία ανήκουν επίσης μπρελόκ, χαρτικά και άλλα gadgets.  Αξιολάτρευτη η ολοστρόγγυλη μούρη. Το puzzle πάλι μου θυμίζει το black sheep concept, που πολύ μου αρέσει. Επίσης από την αγελαδοχώρα.

mugsoct07-003.jpgmugsoct07-004.jpg

3. Dog&bone: από το Στρασβούργο. Κυκλοφορεί και σε λαγός και καρότο version. Απίθανη η μούρη;

 mugsoct07-005.jpg mugsoct07-006.jpg

4. Absolut cow: το απόλυτο cow print! «Μια αγελάδα στον καφέ μου!» Όταν γεμίζω την κούπα, το αγελαδάκι μοιάζει σαν να πνίγεται (το δόλιο!), αλλά λατρέυω τα επιφωνήματα των επισκεπτών που πίνουν καφέ από αυτή την κούπα, την στιγμή που αρχίζει να ξεπροβάλλει η μουσούδα του: «Ωχ! Κάτι ροζ στον καφέ μου!». Μαντέψτε πού την αγόρασα; Ε, ναι, λοιπόν, στο Thun της Αγελαδοχώρας!

mugsoct07-007.jpg5. Cookies: μου αρέσουν τα χρώματα πολύ και μου θυμίζει γεύση από scottish cookies, κι ας είναι αγορασμένη στο Στρασβούργο.

6. Η Αθηναία: δώρο φίλης καλής, μαζί με σουβέρ και κουτί σιδερένιο για μπισκότα -όλα ασορτί. Black and white -ακριβώς, θυμίζει cow print!-, αλλά με λιονταράκια και ζέβρες!

Επειδή δεν είμαι σίγουρη ποιοι έχουν ήδη παίξει, προσκαλώ όποιον επιθυμεί, να ανταποκριθεί!

