questionnaire.jpgΈλαβα πρόσκληση από την μεγάλη ταβλαδόρα Φουρφούριστ και ανταποκρίνομαι παρακάτω. Οι ερωτήσεις ήταν δύσκολες, αλλά νομίζω πως τα κατάφερα να απαντήσω σωστά. Τι κερδίζω; 

1. Πετάει ο γάιδαρος; Μασάει η κατσίκα ταραμά; 

2. Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί; Μια ηλίθια μελωδία που ποτέ δεν μπορώ να θυμηθώ πώς πάει -τις καθημερινές. Η πείνα, συνήθως -τα σαββατοκύριακα.      3. Η μεγαλύτερη μαλακία που έχετε πει σε κάποιον και την έχει πιστέψει;  Έχω πει άπειρες μαλακίες σε interviews για δουλειές. Σε όσες με πήραν, τις πίστεψαν όλες προφανώς. 

4. Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι; Ο παρορμητισμός μου. Οι εμμονές μου. Οι ανασφάλειές μου.  

5. Το βασικό ελάττωμά σας; Πλήρης αδυναμία να αντισταθώ στους πειρασμούς κάθε είδους. Και όταν πρόκειται για πειρασμό, φτάνω στα άκρα.   

6. Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια;Τι σημαίνει επιείκια;     7. Ποια είναι η πρωτεύουσα του Λιχτενστάιν; Η Βαντούζ, αλλά δεν θέλω να κάνω την έξυπνη. 

8. Ποιοι είναι οι ήρωές σας σήμερα; Το αφεντικό αυτού που έχω στο άβατάρ μου. Και η Μαφάλντα.   

9. Το αγαπημένο σας ταξίδι; Παρίσι, Βερολίνο, Όσλο, Ρώμη. Η διαδρομή με το τρένο από Μόναχο μέχρι Βιέννη. Το πλοίο για την Αμοργό.  

10. Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς ;Ε, καλά, άμα δεν στηρίξεις το σπίτι σου! Ο δημιουργός μου!     

11. Αγαπημένη ταινία; Όλοι οι Νονοί. Οι Ώρες. Underground. Και τέλοσπάντων, έχω γράψει σχετικό ποστ. 

12. Αγαπημένη trashιά; Αν εννοούμε από τηλεόραση, δεν βλέπω. Αν εννοούμε από μουσική -«και θέλω να’ ρθω να σ’ αρπάξω από την άλλη…» Θεά η Λαίδη! 

13. Χειρότερο τραγούδι όλων των εποχών; Διστάζω μεταξύ Olympians και Αbba. Θα πάρω τη βοήθεια του κοινού. 

14. Τι νοσταλγείτε πιο πολύ απ’ όλα; Την εποχή που ήμουν ταγαρογκόμενα. Σοβαρά.      

15. Κανένα σοκαριστικό μυστικό έχετε; Εεεε, διαβάζουν και μικρά παιδιά και δεν θέλω να μου βάλουν disclaimer «ακατάλληλον».   

16. Μόνο αυτό; Ποιο; 

17. Που αναφέρεται ο Βαν Γκογκ ως Βαν Νταμ; Και μετά λένε εμένα Βέλγα… 

18. Το αγαπημένο σας πτηνό; Με φτερά; Εκείνες τις δύσκολες μέρες η always. Τις άλλες μέρες η πάπια.     

19. Αγαπημένος τρόπος θανάτου; Δεν έχω δοκιμάσει κανέναν, οπότε δυσκολεύομαι να απαντήσω.  

20. Το αγαπημένο σας ποτό;Gin ας έχει κι ό,τι να’ναι. 

21. Το αγαπημένο σας φαγητό; Pizza Hut και παγωτό βανίλια με σιρόπι σοκολάτα.  

22. Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ’ όλα;Το κουνουπίδι.    

23. Όταν δεν γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία; Να διαβάζω αυτά που έγραψα. 

24. Ο μεγαλύτερος φόβος σας; Ό τι είναι ζωντανό και έχει πάνω από τέσσερα πόδια.  

25. Μεγαλύτερο ψέμα; Tα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα… 

26. Ποιο είναι το μότο σας; Τράάάάάβα μπρος και του κεφαλιού σου κάνε!     

27. Πώς θα επιθυμούσατε να ζήσετε; Τρώγοντας χωρίς να παχαίνω. Καπνίζοντας χωρίς τις βλαβερές συνέπειες.    

28. Εάν συνέβαινε να συναντήσετε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει; Πώς τα κατάφερε να φτιάξει κάτι τόσο υπέροχο όπως εγώ! :P 

29. Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό; Αφασία.  

Και τώρα, άμα έχουν όρεξη, ας πάρουν την σκυτάλη οι εξής: 

 

