Είναι μερικά πράγματα που δεν τα καταλαβαίνω.

Στην δουλειά μου, έχουμε την δυνατότητα να παρακολουθούμε διάφορα σεμινάρια. Κάποια είναι υποχρεωτικά, ενώ κάποια άλλα μπορούμε να τα επιλέξουμε και αν ο προϊστάμενός μας κρίνει πως είναι προς το συμφέρον της υπηρεσίας να τα παρακολουθήσουμε, μας εγκρίνει αυτή την δυνατότητα.

Υπάρχουν δύο τρόποι να πληροφορηθούμε την διοργάνωση των σεμιναρίων. Ο πρώτος είναι η δημοσίευσή τους στην εσωτερική μας ιστοσελίδα. Επειδή δεν είναι δυνατόν να παρακολουθούμε συνεχώς την ανανέωση της ιστοσελίδας, για να τα εντοπίσουμε, υπάρχει συνάδελφος επιφορτισμένος με διοικητικά θέματα, ο οποίος πληροφορείται από την αρμόδια υπηρεσία που οργανώνει τα σεμινάρια και μετά διαχέει την πληροφορία σε εμάς.

Στην περίπτωσή μου, εκκρεμούσαν κάποια από τα υποχρεωτικά μου σεμινάρια και είχα μάθει πως επρόκειτο να οργανωθούν μέσα στους επόμενους δύο μήνες. Προχτες λοιπόν, έριξα μια ματιά στην ιστοσελίδα και διαπίστωσα ότι κάποια από αυτά είχαν ανακοινωθεί. Καθώς για τα υποχρεωτικά σεμινάρια δεν προαπαιτείται η έγκριση του προϊσταμένου, έστειλα απευθείας email στην αρμόδια υπηρεσία, εκδηλώνοντας το ενδιαφέρον μου να τα παρακολουθήσω. Το mail το κοινοποίησα και στον συνάδελφο των διοικητικών, για να ξέρει ότι έχω ήδη δηλώσει συμμετοχή (αυτό ήταν υποχρέωσή μου να το κάνω).

Χτες, λοιπόν, μου τηλεφώνησε ο συγκεκριμενος συνάδελφος για να μου πει ότι δεν έπρεπε να είχα ειδοποιήσει την υπηρεσία πριν να λάβω ειδοποίηση από εκείνον ότι τα σεμινάρια δημοσιοποιήθηκαν, γιατί, λέει, έτσι τον παρακάμπτω και φαίνεται σα να μην κάνει καλά αυτός την δουλειά του! Διότι και εκείνος προχτές είχε λάβει την ενημέρωση για την δημοσίευση αυτών των σεμιναρίων. Και πώς θα ήξερε η υπηρεσία αν με είχε ειδοποιήσει προηγουμένως εκείνος ή όχι; Δεν έλαβα απάντηση. Εξάλλου το γεγονός ότι, αν καθυστερούσα να δηλώσω συμμετοχή, υπήρχε η περίπτωση να συμπληρώνονταν οι θέσεις και να μἦν με δέχονταν, ήταν προφανώς άνευ σημασίας.

Έτσι, έμαθα ότι η γραφειοκρατία προηγείται της αποτελεσματικότητας… :S

