Ζητείται Δήμαρχος

2009 Ιουνίου 29
by Кроткая

petroulakis

Η γελοιογραφία σου Ανδρέα Πετρουλάκη από την Καθημερινή είναι “δάνειο” από τον John Black, www.mementumvivere.blogspot.com

Με την παράκληση να δημοσιευθεί/μεταδοθεί/καλυφθεί δημοσιογραφικά

“Ψάχνουμε Δήμαρχο”

ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΣΩΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ

Το πρόβλημα του ιστορικού κέντρου της Αθήνας δεν είναι πρόβλημα μεταναστών – είναι πρόβλημα ανεξέλεγκτης λειτουργίας παράνομων κυκλωμάτων, με την “ύποπτη” ανοχή της πολιτείας.

Οι κάτοικοι, εργαζόμενοι και επιχειρηματίες στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας και στις γειτονικές περιοχές ψάχνουμε Δήμαρχο (και Δημοτικό Συμβούλιο) που θα έχει πολιτική προστασίας των μεταναστών, θα “μπει μπροστά” στις κινητοποιήσεις μας και θα θέσει προ των ευθυνών τους τα αρμόδια υπουργεία ΠΕΧΩΔΕ, Εσωτερικών,Υγείας και Δημόσιας Τάξης – εκπονώντας και υποβάλλοντας ολοκληρωμένο ρυθμιστικό σχέδιο για την ανάπλαση και διάσωση του ιστορικού κέντρου της Αθήνας. Ψάχνουμε Δήμαρχο (και Δημοτικό Συμβούλιο) που  θα φροντίσει την καθαριότητα του κέντρου αυτής της πόλης – μια και αυτό είναι αποκλειστικά δική του αρμοδιότητα.  Ψάχνουμε Δήμαρχο (και Δημοτικό Συμβούλιο) που θα επαναφέρει τουλάχιστον την πόλη στην κατάσταση, στην οποία την παρέλαβε.

Γι αυτό, την Τρίτη 30 Ιουνίου, στις 3μμ, κυκλώνουμε με χρωματιστές κορδέλες και μπαλόνια το Δημαρχείο στην Πλατεία Κοτζιά, σε μια συμβολική κίνηση διαμαρτυρίας.

Σύλλογος Κεραμεικού-Γκάζι-Ρουφ “Μέγας Αλέξανδρος”
Εξωραϊστικός Σύλλογος “Ο Λυκαβηττός”
Σύλλογος κατοίκων και επαγγελματιών «Τα Εξάρχεια»
Πολιτιστικός Σύλλογος “Παναθήναια”
Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία για την προστασία της φυσικής και της αρχιτεκτονικής κληρονομιάς  Ελλάδας και Κύπρου  “MOnuMENTA”  (www. monumenta.org)
Σύλλογος Καταστηματαρχών Μοναστηρακίου «Ο Ήφαιστος»
Επιτροπή Πρωτοβουλίας Κατοίκων Πλάκας
και Ξενοδοχεία του ιστορικού κέντρου

Οι σύλλογοι και ενεργοί πολίτες που συμμετέχουμε σε αυτή την κίνηση αποποιούμαστε κάθε είδους ρατσισμό προς αναξιοπαθούντες συνανθρώπους μας, αλλοδαπούς και μη και αποδεχόμαστε αυτονοήτως το παρακάτω ψήφισμα, που έγινε ομοφώνως αποδεκτό κατά την ίδρυση μας:

ΨΗΦΙΣΜΑ
– Καταγγέλλουμε τη συνειδητή υποβάθμιση του “ιστορικού τριγώνου”, που οφείλεται στις πράξεις και στις παραλείψεις της πολιτείας, με την ανοχή και την αδιαφορία της οποίας, η περιοχή μετατράπηκε από πρότυπο προσπάθειας αναβάθμισης την εποχή των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004, σε “αποθήκη ψυχών” και ανεξέλεγκτο γκέτο ανομίας και εξαθλίωσης, το 2009.
– Απαιτούμε την άμεση ενεργοποίηση όλων των φορέων της πολιτείας (Δήμος, Νομαρχία, συναρμόδια Υπουργεία) και τη μεταξύ τους συνεργασία, χωρίς τις συνήθεις δικαιολογίες “οτι αυτά είναι αρμοδιότητες άλλων”.
– Απαιτούμε την άμεση ανακοίνωση χρονοδιαγράμματος, για την εκπόνηση ενός οργανωμένου ρυθμιστικού σχεδίου (στα πρότυπα του αντιστοίχου για την Πλάκα, στις αρχές της δεκαετίας του ‘90), που θα αντιμετωπίσει τα συσσωρευμένα προβλήματα του ιστορικού κέντρου της Αθήνας, με άμεσους, μεσοπρόθεσμους και μακροπρόθεσμους στόχους.
– Απαιτούμε τη συγκρότηση ειδικού επιτελείου (task force), στελεχωμένου από τις υπηρεσίες ασφαλείας της χώρας, που θα αναλάβει να αντιμετωπίσει και να καταδιώξει συστηματικά τα κυκλώματα οργανωμένου εγκλήματος, που λυμαίνονται το “ιστορικό τρίγωνο” (ναρκωτικά, πορνεία, εκμετάλλευση λαθρομεταναστών με παράνομα “υπνωτήρια”, παρεμπόριο).
– Απαιτούμε τη διαρκή και συστηματική (βάσει σχεδίου) αστυνόμευση της περιοχής – και όχι αποσπασματικά αστυνομικά μέτρα, με τη στάθμευση μιας κλούβας, που απλώς μεταφέρει το πρόβλημα “λίγο παρακάτω”. Δεν είναι δυνατόν ο αρμόδιος αντιδήμαρχος για τη Δημοτική Αστυνομία, να δηλώνει “οτι οι υπάλληλοι της φοβούνται να μπουν στο γκέτο”, λίγες δεκάδες μέτρα από το Δημαρχείο και το  Αρχηγείο της.
– Απαιτούμε την άμεση ενεργοποίηση των υπηρεσιών πρόνοιας του κράτους και του Δήμου Αθηναίων (με τους χιλιάδες υπαλλήλους), ώστε να αντιμετωπιστεί βάσει οργανωμένου σχεδίου, η έλλειψη περίθαλψης στους αρρώστους (ναρκομανείς και άλλους) και αναξιοπαθούντες, που κατακλύζουν την περιοχή.
– Απαιτούμε την άμεση μεταφορά της μονάδας του ΟΚΑΝΑ, καθώς η περιοχή (με τη συγκέντρωση τόσων δραστηριοτήτων αλλά και μεταναστών) αποτελεί προνομιακό χώρο, για τη δράση των εμπόρων ναρκωτικών.
– Καταγγέλλουμε το σοβαρό πρόβλημα υγιεινής που έχει δημιουργηθεί. Η περιοχή έχει μετατραπεί σε δημόσιο ουρητήριο και αφοδευτήριο. Απαιτούμε την εκπόνηση σχεδίου καθαριότητας, όλες τις ώρες της ημέρας (και όχι μόνο τη νύχτα), καθώς και την ουσιαστική μελέτη για την απομάκρυνση των εστιών μόλυνσης. Ζητούμε ουσιαστική ανακύκλωση  – και όχι το απορριμματοφόρο να ρίχνει στον ίδιο κάδο σκουπίδια και ανακυκλώσιμα υλικά, που με τόσο κόπο έχουν διαχωρίσει οι δημότες.
– Απαιτούμε τον διαρκή έλεγχο των χρήσεων γης, αδειών και συνθηκών ασφαλείας και υγιεινής (άδειες καταστημάτων, ηχορύπανση, χωροταξική διευθέτηση, παράνομο παρκάρισμα και φορτοεκφόρτωση), λόγω και του συνωστισμού που παρατηρείται, σε συγκεκριμένες ώρες της ημέρας και της εβδομάδας.
– Απαιτούμε μέτρα για την επαναφορά της κοινωνικής ζωής στην περιοχή και τη διατήρηση του κοινωνικού ιστού, με τη δημιουργία σχολείων, παιδικής χαράς, ΚΑΠΗ και άλλων κοινωνικών παροχών.
– Δηλώνουμε διατεθειμένοι να συμμετάσχουμε ενεργά και εθελοντικά ως πολίτες, στην οποιαδήποτε συστηματική προσπάθεια αναβάθμισης της περιοχής.

19 σχόλια leave one →
  1. 2009 Ιουνίου 29

    To έλαβα μέσω email από τον Προκόπη (http://prokopisdoukas.blogspot.com/) και το αναπαράγτω ως έχει, με μικρή καθυστέρηση.
    Να πάτε, όσοι μπορείτε.

  2. 2009 Ιουνίου 29

    Διαβάζω στην ανακοίνωση:
    ” Ψάχνουμε Δήμαρχο (και Δημοτικό Συμβούλιο) που θα επαναφέρει τουλάχιστον την πόλη στην κατάσταση, στην οποία την παρέλαβε ” (σ.σ.: !!!)
    Εκτός, αν δεν το έχεις μεταφέρει ακριβώς, αλλιώς πραγμτικά δεν καταλαβαίνω τι εννοεί ο … ποιητής !

    Στα αιτήματα :
    Το … task force, από τον Δήμαρχο (γνωστής φασίζουσας νοοτροπίας) της Νέας Υόρκης το … ξεσήκωσαν ;;;
    Ξέρεις, αυτό οδηγεί σε καθημερινές επιχειρήσεις σκούπας !!!
    Νομίζουν κάποιοι, ότι η λύση είναι ένα αστυνομικό κράτος ;;;
    Επίσης νομίζουν ότι με το να μεταφερθεί αλλού ο ΟΚΑΝΑ (αλήθεια, που;)
    θα λυθεί το πρόβλημα (η μάστιγα) των ναρκωτικών ;

    Η λύση είναι μια Δημοτική Αρχή που έξω από τις καπιταλιστικές θεωρήσεις και πραχτικές, έξω από τις εντολές και τις οδηγίες της ΕΕ, θα φέρει πραγματική άνοιξη όχι μόνο στην Αθήνα (και το κέντρο της), αλλά σε όλη την Ελλάδα.

    Ευχαριστώ, καλησπέρα σας !

  3. 2009 Ιουνίου 29

    Φάρε, η σωστή και συστηματική εξάρθρωση των κυκλωμάτων πορνείας και ναρκωτικών (που αυτό είναι το αίτημα των κατοίκων, φαντάζομαι), πώς μπορεί να οδηγήσει σε επιχειρήσεις-σκούπα; Εσύ τι θα πρότεινες ως λύση αντ’ αυτού;

  4. 2009 Ιουνίου 29

    Φάρε, δεν ασπάζομαι όλο το κείμενο, το μετέφερα όμως αυτούσιο.
    Περιέχει πολλές γενικολογίες και αρκετά σημεία που θα μπορούσαν να δίνουν αβάντες σε νοοτροπίες και απόψεις με τις οποίες διαφωνώ και από τις οποίες αποστασιοποιούμαι. Ένα από αυτά τα στοιχεία είναι αυτό που αναφέρεις (μάλλον, δύο).
    Οι υπογράφοντες είναι αν μη τι άλλο άνθρωποι που ζουν και δρουν στην περιοχή. Αν οι υπογραφές δεν είναι “μαϊμού” και δεν κρύβουν άλλες “πρωτοβουλίες” από πίσω, τότε μια ζωντανή διαμαρτυρία μπορεί και να αποτελέσει πεδίο παρέμβασεις και για όσους έχουν άλλες αντιλήψεις.
    Γενικά θεωρώ θετικό να αντιδρά ο κόσμος, καταρχήν, σε όσα του φοριούνται καπέλο. Το αν οι αντιδράσεις θα οδηγήσουν σε κάτι πιο συγκροτημένο, σε προτάσεις με αιχμές και δραστηριότητες, είναι ένα άλο μεγάλο ζήτημα, και εκεί τίθεται θέμα “πρωτοπορίας” (με εννοείς προφανώς).
    Όπερ έδει δείξαι.

    Litanie des Saints, η “εξάρθρωση των κυκλωμάτων πορνείας και ναρκωτικών” μπορεί κάλλιστα να αποτελέσει ένα προπέτασμα καπνού, μια καλή δικαιολογία για να γίνουν επιχειρήσεις σκούπα και το πρόβλημα φυσικά να μην λυθεί, αλλά όλοι να νομίζουν πως κάτι έγινε. Είναι ένα έργο που έχουμε δει πολλές φορές. Αυθαίρετα ερμηνεύω με αυτό τον τρόπο αυτό που γράφει ο Φάρος, και αν σωστά ερμηνεύω, τότε συμφωνώ και επαυξάνω.
    Το πρόβλημα δεν είναι αν υπάρχει αστυνόμευση και πόση. Μια πλευρά του προβλήματος είναι η ίδια η αστυνομία που, είναι πασίγνωστο τι διαπλοκές έχει με αυτά τα κυκλώματα.
    Επίσης, δε νομίζω πως στο ιστορικό κέντρο υπάρχουν πλέον μόνιμοι κάτοικοι άλλοι από τους μετανάστες -και δεν το θεωρώ και κακό αυτό απαραίτητα από μόνο του. Κατά κύριο λόγο οι μη μετανάστες είναι άνθρωποι που έχουν μαγαζιά και άλλες επιχειρήσεις. Αυτό βέβαια δε σημαίνει πως δεν πρέπει και οι μεν και οι δε να ζουν ανθρώπινα.

    Σε κάθε περίπτωση νομίζω πως ο Κακλαμάνης είναι ό,τι χειρότερο έχει συμβεί σε αυτή την πόλη: ίσως χειρότερος κι από τον γνωστό Καγκελάριο.

  5. 2009 Ιουνίου 29

    Ναι, είναι γνωστές οι τακτικές της αστυνομίας (γι αυτό άλλωστε έβαλα και το «σωστή», γιατί το ιδανικό δεν είναι αυτονόητο), αλλά αυτό που ήθελα ήταν να αντιστρέψω την ερώτηση. Δηλαδή επειδή οι διεφθαρμένοι μπάτσοι μπορούν να χρησιμοποιήσουν την εξάρθρωση ως πρόφαση για επιχειρήσεις-σκούπα, προτιμότερο οι κάτοικοι να μη ζητάν την εξάλειψη των φαινομένων από την περιοχή;
    Νομίζω πως ζουν αρκετοί Έλληνες στο κέντρο, πάντως. Όχι πως αυτό έχει καμιά σημασία, όπως είπες κι εσύ. Έλληνες ή αλλοδαποί, το θέμα είναι να ζουν ανθρώπινα.

  6. 2009 Ιουνίου 29

    Litanie des Saints, μα κι εγώ αυτό που είπα είναι πως είναι δικαίωμά τους να ζητούν να ζήσουν ανθρώπινα και να δωθούν λύσεις στα προβλήματα. Φυσικά.
    Πάντως αν ελπίζουμε σε λύσεις από αυτή την αστυνομία και αυτό το κράτος, μάλλον είμαστε λίγο αφελείς.

  7. 2009 Ιουνίου 30
    Λωτοφάγος permalink

    Θα προσπαθήσω να παω, αν και δεν ζω στο κέντρο, διότι νομίζω ότι η υπόθεση αφορά και τα 4 εκατομμύρια κατοίκων. Ανεξαρτήτως αν η ανακοίνωση έχει κάποια τρωτά σημεία, το θέμα είναι να υπάρξει αντίδραση στον εκφασισμό. Διαφορετικά, θα δώσουμε το μήνυμα ότι αδιαφορούμε ή, ακόμη χειρότερα, ότι συμφωνούμε με τις “σκούπες” κι ότι θεωρούμε τους μετανάστες και τους πρόσφυγες σκουπίδια και κατσαρίδες!
    Ούτε η συγκέντρωση στο Σύνταγμα πριν από 2 χρόνια οδήγησε σε εντυπωσιακά αποτελέσματα, αλλά τάραξε λίγο το έλος.

  8. 2009 Ιουνίου 30

    Ανεξαρτήτως του κειμένου, η ανυπαρξία Δημάρχου είναι όχι μόνο γεγονός αλλά κι ενολητικό! Να προσθέσω ότι το ίδιο ανύπαρκτος είναι και ο Δήμαρχος Πειραιά. Τελικά, οι “άρχοντες” της τοπικής αυτοδιοίκησης δεν αγαπούν καθόλου τις πόλεις, αλλά τον εαυτό τους με τον τίτλο που φέρει.

  9. 2009 Ιουνίου 30

    Την Καλημέρα μου !

    Litanie des Saints: Μα, ακριβώς, τη λύση την δίνω στην τελευταία πρότασή μου … διάβαστην σε παρακαλώ !

    Krot: Είμαι σίγουρος γι αυτό …
    Για το ποιοι υπογράφουν δεν έχω ιδέα, άλλωστε ζω πολύ μακρυά από την Αθήνα … απλά γνωρίζω ποιοι ακριβώς εκμεταλλεύονται υπαρκτά προβλήματα!

    αλεπού: Μου επιτρέπεις να διαφωνήσω ;;;
    Βεβαίως και υπάρχει δήμαρχος – όπως υπάρχει και κυβέρνηση και … ΕΕ και ΝΑΤΟ και γενικά καπιταλισμός !
    Να παραφράσω την ΚΡΟΤ, με τέτοιο κράτος, τέτοια κυβέρνηση, τέτοιο Δήμαρχο, τέτοια διεθνή συγκυρία, όποιος περιμένει κάτι άλλο είναι (τουλάχιστον) αφελής !
    Και … συγνώμη … αλλά … μας δόθηκε η ευκαιρία πριν λίγες βδομάδες και την πετάξαμε κυριολεκτικά στα σκουπίδια !
    Ας μην διαμαρτυρόμαστε λοιπόν τώρα …
    Ήθελές τα και παθές τα !

  10. 2009 Ιουνίου 30

    νομιζω ειναι σημαντικο αυτο το “διεκδικουμε” και κυριως το “απαιτουμε”,”προτεινουμε”, προσφερομαστε … των πολιτων. δειχνει αν μη τι αλλο οτι πραγματικα δεν περιμενουμε τιποτα απο το κρατος. εαν δε μενει στη φαση “διακυρηξης” αποτελει ενα τροπο δρασης πολλων που θεωρουνται απολιτικ ή δυσκολευονται να παρακολουθησουν την πολιτικη σκηνη.
    ακομα και αν δεν μπορω να αναλυσω εαν και ποιοι μπορει να κρυβονται πισω απο καθε πρωτοβουλια ,νοιωθω οτι αυτες οι “ασκησεις” τονωνουν την συνειδηση του πολιτη επειδη ακριβως εντοπιζουν το προβλημα διπλα του και τη λυση να εξαρταται σε μεγαλο βαθμο απο τον ιδιο

  11. 2009 Ιουνίου 30
    κωστής permalink

    @faros:
    <>

    Αυτό που με φοβίζει και ξενερώνει είναι ότι δεν υπάρχει τέτοιο κράτος, τέτοια κυβέρνηση, τέτοιος Δήμαρχος… κ.λπ. που θα αλλάξει τα πράγματα. Επίσης με φοβίζει η ιδέα του να βγούμε από την ΕΕ ή το ΝΑΤΟ (για λόγους ασφάλειας μιλάω πάντα).

    * * * * *
    Ο άνθρωπος είναι εκ φύσεως του αυτοκαταστροφικός. Λυπάμαι που τα λέω αυτά, αλλά έτσι πιστεύω.

    Έχουν δει πολλά τα μάτια μου (κι είμαι ακόμη τόσο μικρός) σε σχέση με διεφθαρμένα δημαρχεία και κοινότητες… ακόμη και διεφθαρμένους εξωραϊστικούς συλλόγους. :? :?
    * * * * *

    Την καλησπέρα μου! :)

  12. 2009 Ιουνίου 30
    κωστής permalink

    @faros:
    “Να παραφράσω την ΚΡΟΤ, με τέτοιο κράτος, τέτοια κυβέρνηση, τέτοιο Δήμαρχο, τέτοια διεθνή συγκυρία, όποιος περιμένει κάτι άλλο είναι(τουλάχιστον) αφελής !”

    (δε ξέρω γιατί δε το εμφάνισε στο παραπάνω comment).

    Συγνώμη για το spam.

  13. 2009 Ιουνίου 30

    De les pali kala pou einai anyparktos….Ean htan yparktos 8a eixe kshlwsei ola ta dentra ths a8hnas kai 8a eixe kanei thn Akropolh parking…

  14. 2009 Ιουνίου 30

    Θα είχε ενδιαφέρον, αν κάποιος πήγε να μας πει τι έπαιξε τελικά.

  15. 2009 Ιουνίου 30

    @fare,
    σου επιτρέπω να διαφωνήσεις , αλλά αν δεν με απατά η μνήμη μου ευρωεκλογές είχαμε πριν από λίγο καιρό κι όχι δημοτικές εκλογές!

  16. 2009 Ιουλίου 1

    εγω εχω ακουσει οτι η υποβάθμιση του ιστορικού κέντρου έχει ως στόχο να πέσουν οι τιμες των ακινήτων και έτσι ο Μπόμπολας να πάρει τη γη και τα κτίρια κοψοχρονία. Δεν ξέρω αν ισχύει αυτό αλλά δε μου φαίνεται και παράλογο. Κατά τα άλλα τι περιμένετε από δημοτικές αρχές που κοιτάζουν μόνο να δώσουν εργολαβίες σε εργολάβους, να παίξουν το ρόλο του φορομπήχτη και να βάλουν κορδέλες γύρω από μια πόλη που από μέσα της σαπίζει? Δεν είναι ανύπακτος ο Δήμαρχος, μια χαρά την κάνει τηδουλειά του, αυτη τη δουλειά που το αναθέσαν να κάνει!

  17. 2009 Ιουλίου 4

    Ούτε εγώ συμφωνώ με όλα τα προτεινώμενα μέτρα, ιδιαίτερα τα περί αστυνόμευσης. Με το “Ζητείται δήμαρχος” και ΔΣ βέβαια συμφωνώ και επαυξάνω. Κάποιες άλλες χώρες λιγότερο.. “δημοκρατικές” έχουν προβλέψει τα δημόσια αξιώματα να είναι ανακλητά και να υπάρχουν θεσμοί και σε πιο μικρό επίπεδο, γειτονιάς π.χ.

    Επίσης δράττομαι της ευκαιρίας να βάλω στην ατζέντα το πάγιο και διαρκές αίτημα αυτονόμησης της Κυψέλης από το Δήμο Αθηναίων, απειλώντας με… κοσσοβοποίηση των Τουρκοβουνίων και εγκατάσταση επαναστατικής Κυβέρνησης του Βουνού (του λόφου έστω) σε παρακείμενες καφετέριες και στη μονή προφ. Ηλιού, που θα κοινωνικοποιηθούν γι’ αυτό το σκοπό. Εγώ μάλλον δε θα μπορέσω να συμμετάσχω σε αυτά, αλλά θα στηρίζω την προσπάθεια από την Ονδούρα, ή όπου αλλού με μεταθέσει η διαρκής επανάσταση :)

  18. 2009 Ιουλίου 4

    Τσαλ, ναι, ξεχνάς βέβαια πως στην Κυψέλη έχει μπόλικους χρυσαυγίες!

  19. 2009 Ιουλίου 4

    Αυτούς θα τους στείλουμε για αναμόρφωση και συμμόρφωση στο… Γκουαντάνεμο Μπέυ, όταν με το καλό ανακτηθεί και αφού φιλοξενηθεί τιμητικά ως πρώτος κρατούμενος ο Τζωρτζ Ντάμπλγιου Μπους!

Υποβολή απάντησης

Note: You can use basic XHTML in your comments. Your email address will never be published.

Subscribe to this comment feed via RSS

  • ανακοινωσεις

    Οι συνήθειες και οι ανάγκες μας αλλάζουν. Η ευαισθησία μας παραμένει και συνεχίζεται αναλλοίωτη μέσα στους καιρούς. Κι αυτήν καλείται η Τέχνη να εκπροσωπήσει καταγράφοντάς την, σε πείσμα των γεγονότων και της παντοδυναμίας των λεγόμενων "ιστορικών στιγμών". Μάνος Χατζηδάκις η τηλεόραση του Παραμυθά στο διαδίκτυο "Η λογοτεχνία είναι αναγκαία στην πολιτική πριν απ' όλα όταν αυτή δίνει φωνή σε αυτό που δεν έχει φωνή, όταν δίνει όνομα σε αυτό που δεν έχει ακόμα όνομα και ειδικά σε αυτό που η πολιτική γλώσσα αποκλείει ή προσπαθεί να αποκλείσει […]. Η λογοτεχνία είναι σαν ένα αυτί που μπορεί να ακούει πέρα από εκείνη τη γλώσσα που κατανοεί η πολιτική. Είναι σαν ένα μάτι που μπορεί να βλέπει πέρα από τη χρωματική κλίμακα που αντιλαμβάνεται η πολιτική". Κι ακόμα, η λογοτεχνία διαθέτει την ικανότητα "για δημιουργία εκείνου του είδους προτύπων-αξιών που είναι ταυτόχρονα αισθητικά και ηθικά, θεμελιώδη για κάθε σχέδιο δράσης, ειδικά στην πολιτική ζωή". Italo Calvino, από εδώ
  • Κωνσταντινα Κουνεβα

  • μια εικονα, χιλιες λεξεις

    bxl.griots.130309 Βρυξέλλες, 13 Μαρτίου 2009
  • Appélation d’origine controlée

  • radiobubble radioneverland παίζει και ο Χασοδίκης SOWAR mag SOWAR ΠΟΔΗΛΑΤισσΕΣ street panthers Για τη διασωση του Ελαιωνα stray αρκτουρος fatses Σαλατα εποχης ραδιο καταληψη Σταχτες e-zine rodia Στηλη Αλατος / Πολιτης Πιττας moby Γιαννης Ιωαννου