ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 4 Απριλίου: Σε αστυνομική βία οφείλεται ο θάνατος του Ίαν Τόμλονσον, κατά την διάρκεια των διαδηλώσεων εναντίον του G20.
_______________________________________
Περί τις 30 χιλιάδες οι διαδηλωτές, άλλοι τόσοι οι μπάτσοι, ένα καμμένο ξενοδοχείο, αρκετοί συλληφθέντες και «ο Σέφερ φεύγει, ο ‘Φογκ’ έρχεται».
Απίστευτα μέτρα ασφαλείας και ακύρωση του Σένγκεν από τις 20 Μαρτίου ως τις 5 Απριλίου (όπερ σημαίνει παύση της ελεύθερης διακίνησης πολιτών από τα γαλλικά σύνορα και απέλαση όσων το ΝΑΤΟ θα θεωρούσε ανεπιθύμητους -ακόμα και ευρωπαίων πολιτών). Η φιλήσυχη αλσατική πρωτεύουσα ίσως και να μην είχε ξαναζήσει παρόμοια σκηνικά, ενώ πλέον σαφέστερο δεν μπορεί να είναι το γεγονός ότι οι ηγέτες προκαλούν κύμα δυσαρέσκειας όπου κι αν τολμήσουν να εμφανιστούν, ενώ τα μέτρα ασφαλείας πρέπει να είναι δρακόντεια όπου αποφασίσουν να συνεδριάσουν. Λαοπρόβλητοι!
Ιδού μερικά λινκς και βιντεάκια:
Kαι, βέβαια, επισήμως πλέον η μεγάλη οικογένεια που στόχο έχει την «διαφύλαξη της ειρήνης και τις ανθρωπιστικές αποστολές» μετρά δύο νέα μέλη: Αλβανία και Κροατία.
Εν τω μεταξύ, το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο παραδίδει μαθήματα ερμηνείας της ιστορίας κατά το δοκούν.
compassocap said:
αυτά είναι τρομερά πράγματα. Και τα ελληνικά μέσα ανέφεραν μόνο πως οι διαδηλωτές έκαψαν το ισόγειο ενός ξενοδοχείου
Y said:
Αναμένουμε το φίλο Talibremal να μας γράψει περισσότερες λεπτομέρειες.
Καταπληκτική η κάλυψη της τηλεόρασης. Πολίτες πανικοβληθείτε! Έρχονται οι αντι-καπιταλιστές! Κουβέντα για την απαράδεκτη τρομοκρατία της οποίας έχουν γίνει θύματα όσοι θέλησαν να διαδηλώσουν εδώ και μέρες. Να διαδηλώσουν ενάντια σε μια συμμαχία που σφάζει αμάχους στο Αφγανιστάν και που ψάχνει συνεχώς να μας πει ενάντια σε ποιον ακριβώς ‘αμύνεται΄… σε λίγο θα επικαλεστούν και την εξωγήινο απειλή.
Sophia said:
Όταν σε κάθε διαδηλωτή ανήκει ο σχεδόν δικός του προσωπικός μπάτσος, τότε είναι φανερό ότι ζούμε σε πολύ δημοκρατικούς καιρούς!!
;-D
renata said:
Ω, ρε πστη μου!! 😯 😯 😡 😡
patsiouri said:
Φοβάμαι πολύ.
Πλέον.
Кроткая said:
Compasso, τα ελληνικά μέσα προβάλλουν πάντα μόνο τις φωτιές. Ξέρεις τώρα, «εδώ συμβαίνουν αυτά στη Γαλλία, πάρτε τώρα μια ποινικοποίηση του φούτερ και ένα αυτεπάγγελτο της περιύβρισης να νιώσετε ασφαλείς, λαουτζίκε».
Υ, προφανώς και η γαλλική τηλεόραση τα ίδια αφεντικά εξυπηρετεί. Αλλά δεν θέλω να φαντάζομαι ποια θα ήταν η κάλυψη των γεγονότων από την Τρέμη και τον Αυτιά…
Άντε να δούμε τι θα πει κι ο «ειδικός απεσταλμένος του Γκράνμα»!
Σοφία, έτσι είναι ντε. Το κράτος στην υπηρεσία του πολίτη: μπορείς κι εσύ να έχεις ένα μπάτσο πριβέ!
Ρενάτα και Πατς, ο φόβος είναι ο στόχος τους. Και είναι και μια λογική αυτόματη αντίδραση. Όταν μετά το φόβο, έρθει και το μυαλό στα σύγκαλά του, τότε είναι η ώρα της απάντησης. 😉
tsalapeteinos said:
Να λοιπόν που συμβαίνουν και σε περισσότερο «πολιτισμένες» χώρες. Vive Grece General! Πολύ εύστοχη και η παράθεση του ψηφίσματος του ΕΚ για την εναλλακτική ερμηνεία της ιστορίας. Για να μη νομίζεις πώς μόνο εγώ είμαι φαν της εναλλακτικής ιστορίας :-p
Μαύρο πρόβατο said:
Κανείς που πήγε;;
Κάποιος που ήταν εκεί μου είπε για μια πουστιά των μπάτσων να μεγαλώσουν τελευταία στιγμή την περίμετρο ασφαλείας, που έπιασε.
Γενικώς πάντως μαχητική η διαδήλωση.
Όσο για τα εσωτερικά της Γαλλίας, σημειώστε οτι το πράγμα φουσκώνει…
παρτιζανα said:
Πλέον είναι εντελώς φανερό ότι το ΝΑΤΟ υπάρχει για να σακατευει τους λαούς και μην απορήσετε αν σε λίγο καιρό αποκαλέσουν τους απεργους σε κάποια χώρα «εξωγήινους» και αρχίζουν να τους ψεκάζουν με θανατηφόρες ουσίες!ο αντίπαλος ετοιμάζεται, εξου και το ψήφισμα του κοινοβουλίου, ξέρουν τι ειναι αυτό που τους τρομάζει και παιρνουν τα μέτρα τους. Σε λίγο το να παλευεις γι αμια δικαιη κοινωνια θα ειναι εγκλημα. Θα δουν πολλά τα μπιρμπιλωτά ματάκια μας στο μέλλον για αυτο ετοιμαστείτε!
undantag said:
Να καλωσορίσω – κάτι το οποίο λίαν αγενώς παρέλειψε η οικοδέσποινα και οι προηγούμενοι συνομιλητές – τις δημοκρατικότατες και συμμάχους Αλβανία και Κροατία στο συνασπισμό των προθύμων! ΣΙΔΕΡΕΝΙΕΣ…
Όσο για το κατάπτυστο ψήφισμα του Ευρωκοινοβουλίου, εγώ νόμιζα πως η Ιστορία γράφεται από τους νικητές. Αυτοί οι κηφήνες μόλις που μπόρεσαν να εκλεγούν με την απόλυτη πλειοψηφία επί του 40% των Ευρωπαίων ψηφοφόρων, αν δεν απατώμαι. Μετρά αυτό για νίκη;;;
Α, επίσης, ο Εσθονός ΜΕΡ να καταδικάσει ΠΡΩΤΑ το ναζισμό (ήτοι να φτύσει πρώτα τα μούτρα του) και μετά μιλάμε.
Γιατί δεν καταπιάνονται με τις Financial Services Directives, τη MiFid, και τη διαδικασία Lamfalussy, που τα «κατέχουν» και δεν αφήνουν την ιστορία ήσυχη;
Ασταδιάλα συγχύστηκα πάλι πρωινοδευτεριάτικα – καλημέρα Κρότ!
Pin Guin said:
Δείτε, εγώ έχω ένα θεματάκι με τη βία.
Step 1: Μπάτσος που σπρώχνει, βρίζει, δέρνει, πυροβολεί, σκοτώνει είτε κατόπιν παραγγέλματος, είτε εξωτερικεύοντας τα συμπλέγματα και τις ανασφάλειες που τον οδήγησαν να γίνει ‘μπάτσος’ in the first place.
Κωλοπαίδι που φερμάρει μανιασμένα το καδρόνι με τη μύτη στο παρμπριζ, στη θέση του οδηγού, είτε αγανακτισμένο από τη μονόπλευρη αδικία που (του λένε ότι) το περιβάλλει, είτε γιατί ακόμα και το σεξ το έχει πλαστικοποιήσει και βαρεθεί/αποκυρήξει σαν άλλη μία διασκέδαση.
Τα βρίσκω και τα δύο φασιστικά.
Step 2: Όσο ένας πόλεμος σαν κι αυτόν είναι ακύρηχτος, ονοματίζω τους εχθρούς μου και την ένταση της βίας που τους ασκώ σύμφωνα με ίδια κριτήρια και όρια. Άλλα, αν κάποιος είναι εχθρός μου, σίγουρα υποτιμώ τον αγώνα μου, και κάνω χάρη στους εντολείς του, ανάγοντας σε εχθρό μου τον ‘μπάτσο’.
Και όταν κάποιος άλλος από εμένα τον ίδιο κυρήξει τον πόλεμο αυτό στους εντολείς του μπάτσου, άρα με απαλλάξει από την ανασφάλεια της δημιουργικά αδιέξοδης μοναχικής δράσης μου, αρχίζουν τα alarm ότι σύντομα θα είναι ο νέος εκμεταλλευτής μου.
Step 3: Θα βγω, θα φωνάξω, θα τρέξω, αλλά δεν μπορώ να νιώσω αλληλέγγυος της βίας. Ομολογώ ότι χαίρομαι λίγο όταν καίγονται πράματα, μια άγρια χαρά ίσως αντίστοιχη του πυρομανή ή του κυνηγού. Αλλά δεν μπορώ να τα θεωρήσω ξένα, μη δικά μου, όχι μέρος του κόσμου μου. Είναι συνεπώς μια χαρά αυτοκαταστροφική που με κάνει πιο κυνικό αν την αφήσω και πιο συμβιβαστικό αν την συνειδητοποιήσω.
Την καραμέλα της ‘εκ των έσω’ αλλαγής μάλλον την έχω πιστέψει…
Кроткая said:
Τσαλ, εντάξει δεν είσαι ο μόνος αναθεωρητής σε αυτό τον πλανήτη! Υπάρχουν κι άλλοι, χε χε χε!
Πρόβατο, το άκουσα κι εγώ αυτό με την περίμετρο της περιοχής ασφαλείας, σαν bruit du couloir. Το Granma έχει έναν επί τόπου απεσταλμένο, δεν ξέρω αν κατάφερε να βγει ήδη από το γαλλικό φρούριο, αλλά τα παιδιά είπαν πως θα τον ανακρίνουν και θα μας πουν! 🙂
Έχω την εντύπωση ότι στη Γαλλία γίνεται χαμός, αλλά προσπαθούν επιμελώς (τα ΜΜΕ και ο Πετί Νικολά) να το κρύψουν, ισχύει?
Παρτιζάνα, καλά μερικοί το θεωρούν ήδη παράνομο, καλομελέτα κι έρχεται. Δες συνέντευξη Πάγκαλου στην Κυριακάτικη Τεγοπουλειάδα να φρικάρεις!
Στο Στρασβούργο πάντως τους ψέκαζαν με χημικά από τον ουρανό, με ελικόπτερα.
Δικηγόρε, α, παρντόν, ξέχασα να καλωσορίσω τα νέ αμέλη του υπηρετικού προσωπικού, μεγάλη παράλειψις.
Πολύ φοβάμαι πως ειδικά οι ΜΕΡs τίποτα δνε κατέχουν και το καλύτερο που θα είχαν να κάνουν θα ήταν να μας απαλλάξουν από τη θλιβερή τους παρουσία asap. Είναι χειρότεροι από τους κηφήνες των εθνικών κοινοβουλίων, άσε που μας κοστίζουν και πιο πολλά.
Είπες εσύ κακό για Εσθονό; Πυρετό έχεις?
PinGuin, αν και δεν τα πάω καλά με τη βία ούτε εγώ, δεν βάζω στο ίδιο καλάθι τη βία που πληρώνεται για να ασκεί ο μπάτσος με τη βία του διαδηλωτή (που συνήθως ρισκάρει).
Ο μπάτσος δεν είναι ο εχθρός, είναι το εκτελεστικό του όργανο. Δεν έχεις κάτι προσωπικό μαζί του, αλλά πρέπει να «απενεργοποιηθεί», από όπου κι αν το δεις.
Δεν χαίρομαι αόριστα με τα καμένα και σπασμένα. Απλά δε με νοιάζει. Ένα Ibis καμένο, πίστεψέ με, δεν είναι μεγάλη απώλεια για τα Accor Hotels. Μάλλον κάτι εκατοστά του ευρώ χασούρα θα είναι. Αφού δεν έπαθαν τίποτα οι υπάλληλοι που δουλεύουν εκεί μέσα, δεν με νοιάζει (όσο δεν νοιάζει και τον ιδιοκτήτη του, πιθανότατα).
Οι καμένες τράπεζες ομολογώ πως μου δίνουν μια ευχαριστήση. Αλλά, ξέρω πολύ καλά, πως δεν προκαλούν μεγάλο πόνο στους τραπεζίτες. Δεν είναι αυτή η λύση.
Όσο για την «εκ των έσω» αλλαγή, νομίζω πως αν δοκιμάσεις να αλλάξεις το σύστημα από τα μέσα, το πιθανότερο είναι να σε αλλάξει εκείνο πριν προλάβεις να το αλλάξεις εσύ.
Έχουμε μπόλικα παραδείγματα από τη σύγχρονη ιστορία, θαρρώ.
αλεπού said:
Αρκεί να σου πω ότι το Σάββατο βράδυ οι ειδήσεις εστίασαν ιδιαίτερα στη συνάντηση του «πρώην κουρασμένου» με τον Ομπάμα και πόσο του αμογέλαγε ο Ομπάμα και άλλες τέτοιες αηδίες. Για την ουσία των πραγμάτων, λέξη…
αλεπού said:
χαμογέλαγε ήθελα να πω…
Pin Guin said:
Για την κατ’επάγγελμα άσκηση βίας, να συμφωνήσω: μη συγκρίσιμη.
Η χορογραφία – παρέλαση στις διαδηλώσεις (Αθήνας και Θεσ/νίκης τουλάχιστον) με ενοχλεί λίγο:
Διαδηλωτές – 10 μέτρα – Μαλακισμένα με κράνη και καδρόνια κατευθείαν απ’το γήπεδο, μεταξύ των οποίων και προβοκάτορες – 20 μέτρα – Μπάτσοι, πιθανότατα απ’το ίδιο γήπεδο – 10 μέτρα – Αγανακτισμένοι πολίτες, επίσης κατευθείαν απ’το ίδιο γήπεδο με τους προηγούμενους.
Οι πρότεροι προφάσεις για τις αμαρτίες των επομένων, όλων πλην των πρώτων, με συνέπεια αρκούντως επαγγελματική.
Αντί λοιπόν να μαλλιοτραβιέμαι για ένα αλλοιωμένο πρωτοσέλιδο που αύριο θα είναι παρελθόν, προτιμώ να προσπαθώ να ενισχύσω την προσωπική ηθική και τη δικαιότητα των επιλογών μου ώστε να μη συνηθίσω να τα αποτιμώ όλα σε κέρδος και χασούρα. Να αρνηθώ τον καπιταλισμό στη σκέψη μου για να μην τον αναπαράγω στις σχέσεις μου με αυτούς που έχω και με έχουν ανάγκη.
Кроткая said:
Αλεπού, α, ξεκουράστηκε ο κουρασμένος; Κοιμήθηκε καλά για να φύγουν οι μαύροι κύκλοι προτού να δει τον Πλανητάρχη?
Ε, άλλα λόγια ν’αγαπιώμαστε οι ειδήσεις…
Pin Guin, και το γήπεδο πάντως (όχι το πληρωμένο από το κράτος ή το στηριζόμενο από το παρακράτος, το άλλο) ένα κοινωνικό φαινόμενο είναι. Αν απλά το αφορίσουμε, δεν πετυχαίνουμε τίποτα. Αν δοκιμάσουμε να καταλάβουμε τι έχει οδηγήσει στο φαινόμενο, μπορεί και να βρούμε τρόπους να συρρικνωθεί ή, ακόμα καλύτερα, να αποκτήσει πολιτικά χαρακτηριστικά και στόχους.
Όσο για την στάση απένταντι στον καπιταλισμό, δεν είμαι σίγουρη αν αυτή η επιλογή, όσο συνεπής και ευσυνείδητη κι αν είναι, μπορεί να αλλάξει τον κόσμο.
Α, συνέντευξη Πάγκαλου, εδώ: http://www.enet.gr/?i=issue.el.home&id=32246
Darthiir the Abban said:
Μα καλά, man to man έπαιζαν;
Που να μπει καλάθι μετά…
il trovatore said:
Κρότ
Αυτό που είπε ο πινγκουίνος είναι κάτι πολύ σοβαρό.
Θέλει να είναι κατά του καπιταλισμού ως μιά καθημερινή στάση ζωής. Προκείται για κάτι πάρα πολύ δύσκολο και δείχνει ότι κάποιος είναι στο ίδιο στρατόπεδο με εμάς.
Προφανώς και δεν αλλάζει ο κόσμος μόνον έτσι.
Μόνο που ο Πιγκουίνος δεν είπε αυτό.
il trovatore said:
Πινγκουίνε!
Μήν κάνεις την αδυναμία σου αρετή!
Σε λίγο καιρό το Στρασβούργο θα είναι μια λεπτομέρεια, ένα ασήμαντο συμβάν.
Οι κολασμένοι (της Γής) βγαίνουν ξανά στο προσκήνιο.
Είναι αρκετοί αυτοί που ονομάζουν τους πάντες προβοκάτορες, κωλόπαιδα,χούλιγκανους,υποκινούμενους απο την cia κλπ.
Σε κάθε εξέγερση υπάρχουν και τέτοιοι.
Εάν είσαι μέσα στο παιχνίδι είσαι υποχρεωμένος να τους αντιμετωπίσεις. Εάν είσαι εκτός γηπέδου (στον πάγκο) τους χρησιμοποιείς ως άλλοθι για την απραξία σου.
Το χειρότερο απ όλα είναι να είσαι όλη σου τη ζωή στον πάγκο και να θέλεις (προς το τέλος της ζωής σου) να σε αναγνωρίσουν όλοι ως το μεγαλύτερο αριστερό εξτρέμ στην ιστορία του ποδοσφαίρου.
Ξέρω πολλούς τοιούτους.
Πίστεψέ με!
Кроткая said:
Καμ, για καλάθι δεν ξέρω, πέναλτυ πάντως νομίζω πως έπαιξαν αρκετά.
Τροβατόρε, ο Πιγκουΐνος που λες, δεν είναι καινούριος στο μαγαζί! Είναι παλιός γνώριμος και το μαγαζί τον συμπαθεί πολύ και χαίρεται να τον βλέπει στα πέριξ.
Φυσικά και είναι σημαντικό αυτό που λέει, εξάλλου δε νομίζω να φάνηκε επί της ουσίας διαφωνία μεταξύ μας. Λίγο διαφορετική οπτική γωνία μάλλον.
N.Ago said:
Όλα για τη δημοκρατία γίνονται! ή όχι;…
Кроткая said:
Ω, πάνω από όλα η δημοκρατία, μην το συζητάς!
tsalapeteinos said:
Για ποια δημοκρατία τσαμπουνάτε ωρέ σύντροφοι; Την 5η ή τη… Νέα Δημοκρατία;
stratos fountoulis said:
σφίξιμο στο στομάχι.
mondouble said:
ειμαστε 2 ειμαστε 3 ειμαστε χιλιοι 13
παρτιζανα said:
Τρέμετε (όχι εσείς, οι κακοί) τις σιδερένιες μεραρχίες του προλεταριάτου!Η πιο συνεπής αντικαπιταλιστική στάση ζωής είναι να προσπαθείς να συγκροτήσεις αυτές τις μεραρχίες- για τον τρόπο το συζητάμε- και εννοείται να βάλεις και τον εαυτό σου στις γραμμές του.
Πάντως εγώ δεν κατάλαβα τι παίζει με αυτη τη Θεολογική Σχολή της Χάλκης..Γιατί δηαλδή θα πρέπει να χαρώ αν ξαναλειτουργήσει?!Δε μας φτάνει η Θεολογική του ΑΠΘ και των Αθηνών?Α επίσης ο Ομπάμα κρατούσε σημειώσεις όταν μιλούσε με τον κουρασμένο…Θεε μου!εχουν καταντήσει εντελώς γελοίοι!!!Ειναι δυνατόν πάγιο εθνικό αίτημα να είναι η επαναλειτουργία μιας θεολογικής σχολής?!Εκτός κι αν παίζει κάτι άλλο που εγώ αγνοώ. όποιος ξέρει ας το αποκαλύψει!
compasso said:
τώρα ποιος Πάγκαλος είναι αυτός? Ο παππούς ή ο εγγονός γιατί μπερδεύτηκα…
Кроткая said:
Τσαλ, είναι «La république Sarkoziste», και στέκεται στο… ύψος του Προέδρου!
Στράτο, και θυμός.
mondouble, και διπλοί!
Παρτιζάνα, προσωπικά δεν με κόφτει το ζήτημα, αλλά η αλήθεια είναι πως η σχολή έχει μια ιστορική αξία, συνδεδμένη με την Κωνσταντινούπολη, η οποία, θυμίζω, ανήκει στην Τουρκία.
Ίσως να ήταν λίγο πιο σοβαρό το αίτημα της ελληνικής κυβέρνησης να ήταν ο σεβασμός προς τη μειονότητα (όση έχει απομείνει τέλοσπάντων), αλλά βλέπεις έχουμε και τον Πατριάρχη.
(δε θα διδάσκουν αυτοί στα σχολεία, ρε συ! αυτοί είναι ανώτερου επιπέδου!).
compasso, πάντως είναι συλλεκτικό κομμάτι: το φάντασμα του παππού μπήκε στο σώμα του εγγονού και κατέλαβε το πνεύμα του!
k1 said:
Τώρα είδα συνέντευξη Πάγκαλου. Αυτή πράγματι θα μου φαινόταν πρωταπριλιάτικη, αλλά δεν κολλάει η ημερομηνία. Μα καλά, πόσο πιο γελοία, λαϊκιστικά, μη-πολιτικά μπορεί να μιλάει; Μήπως μας κάνει πλάκα; Όχι ότι στο παρελθόν ήταν σοβαρός, αλλά εδώ τα’χει χάσει τελείως…
Кроткая said:
εγώ επιμένω πως η συνέντευξη του Παγκ. είναι συλλεκτικό κομμάτι! Αν ξεπεράσεις τον σκόπελο του εκνευρισμού, είναι για γέλια! Πολλά γέλια όμως!
tsalapeteinos said:
Έχει ιστορική αξία πράγματι (η θεολογική σχολή της Χάλκης), αλλά το βρίσκω κι εγώ γελοίο να προβάλεται σαν κύρια διεκδίκηση της διπλωματίας μας, ενώ υποβαθμίζονται άλλα πιο σοβαρά ζητήματα, όπως μειωνοτικά και ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Μάλλον βρίσκεται από πίσω το – ισχυρό μεν, όχι και τόσο υποστηρικτικό των ελληνικής εξωτερικής πολιτικής δε – ελληνοαμερικανικό λόμπυ, που στην πλειοψηφία του είναι πολύ ευαίσθητο σε θέματα θρησκείας.
Μια άλλη άποψη που έχω διαβάσει κάπου και δεν μπορώ να τη διασταυρώσω, είναι ότι ο εκάστοτε οικομενικός πατριάρχης πρέπει να είναι απόφοιτος της εν λόγω σχολής. Ο Βαρθολομαίος λένε πως είναι ο τελευταίος εν ζωή απόφοιτος, και αν δεν ξανανοίξει η σχολή δε θα υπάρχει υποψήφιος διάδοχος με τα απαραίτητα τυπικά προσόντα με κίνδυνο να καταργηθεί το αξίωμα. Επαναλαμβάνω όμως ότι δεν το έχω διασταυρώσει και μπορεί και να είναι μούφα.
Στο μεταξύ οι Τούρκοι δε συμπαθούν καθόλου το πατριαρχείο, φοβούνται ότι έχει βλέψεις να γίνει «Βατικανό» μέσα στην επικράτειά τους, ισχυρός μοχλός δηλαδή προώθησης των ελληνικών θέσεων και αποδυνάμωσης του κεμαλικού κοσμικού κράτους. Πρόσφατα είχε γίνει θόρυβος με φήμες χρηματισμού αξιωματούχων της κυβέρνησης Ερντογάν μέσω του Φαναριού με αντάλλαγμα πιο μετριοπαθή στάση στην εξωτερική πολιτική (στα Θράκη ιδιαίτερα) και παραγκωνισμό φανατικών κεμαλιστών στρατιωτικών.
Кроткая said:
Τσαλ, πολύ ενδιαφέροντα όλα αυτά. Παίζει και να πρόκειται και για παιχνίδι εντυπώσεων, δλδ αν κατορθωθεί να ανοίξει η Σχολή, να παρουσιαστεί εντός Ελλάδος σαν την καταπληκτική κατάκτηση, για εσωτερική κατανάλωση, ενώ άλλα ζητήματα σημαντικότερα θα παραμένουν στις καλένδες. Και ενδεχομένως αυτό να προτιμούν να το δώσουν οι Τούρκοι κυβερνώντες, αντί για άλλα.
Δεν παύει βέβαια να αποτελεί μέρος του ανταγωγνισμού ελληνικής και τούρκικης αστικής τάξης.
undantag said:
Re του Πάγκαλο τα χρόνια, άθλιο κρότι, βρώμισες το σπιτάκι μου με λίνκι στην Τεγοπουλειάδα, σώνει και καλά να διαβάσω το σοσιαληστικό του άρθρο! Ε όχι, τα μαλλιά μου τα θέλω!
1. Σε ό,τι αφορά τη Χάλκη, θα συμφωνήσω με την Παρτιζάνα: δε πα να ρημάξει; Παπαδίστικα ΙΕΚ παραγωγής χυδευλαβών υπάρχουν πολλά.
2. Για τη φήμη ότι Οικουμενικός Γκουρού των ΕΛηθίων ΠΡΕΠΕΙ να έχει αποφοιτήσει απ’τη Χάλκη, σόρρυ Τσαλαπετεινέ, ψευδής.
Δες εδώ πχ.:
http://www.ec-patr.org/list/index.php?lang=gr&id=323
Ο Γκουρού Φώτιος ο Βου δεν πάτησε το πόδι του εκεί, σε αντίθεση με τους διαδόχους του. Αλλά και αναγκαίο να ήταν ο Πατριάρχης να είναι απόφοιτος της Χάλκης, σιγά μην δεν έβρισκαν τρόπο οι παπάδες προκειμένου να μη χάσουν την κουτάλα.
3. Το ελληνοαμερικανικό λόμπι
undantag said:
1. Σε ό,τι αφορά τη Χάλκη, θα συμφωνήσω με την Παρτιζάνα: δε πα να ρημάξει; Παπαδίστικα ΙΕΚ παραγωγής χυδευλαβών υπάρχουν πολλά – περισσότερα απ΄όσα χρειαζόμαστε.
2. Για τη φήμη ότι Οικουμενικός Γκουρού των ΕΛηθίων ΠΡΕΠΕΙ να έχει αποφοιτήσει απ’τη Χάλκη, sorry Τσαλαπετεινέ, ψευδής.
Δες εδώ πχ.:
http://www.ec-patr.org/list/index.php?lang=gr&id=323
Ο Γκουρού Φώτιος ο Βου δεν πάτησε το πόδι του εκεί, σε αντίθεση με τους διαδόχους του. Αλλά και αναγκαίο να ήταν ο Πατριάρχης να είναι απόφοιτος της Χάλκης, σιγά μη δεν έβρισκαν τρόπο οι παπάδες να παρακάμψουν τον κανόνα προκειμένου να μη χάσουν την κουτάλα…
3. Το ελληνοαμερικανικό λόμπι; Μακριά απ’εμάς! Αυτοί έχουν μείνει, από άποψη αντιλήψεων στη δεκαετία του 60 που ο Καραμανλής (ο Α’) τους πούλησε σαν φτηνό εργατικό δυναμικό όπου της γής.
4. Το ότι οι Τούρκοι δε συμπαθούν καθόλου το Πατριαρχείο μπορεί να είναι αληθές (γιατί, συμπαθούν οι Ελληνάρες το μουφτή της Ξάνθης ή τον Καθολικό Αρχιεπίσκοπο Αθηνών;) Κατά τη γνώμη μου, το ερώτημα που πρέπει να τεθεί είναι «τι έκανε το Πατριαρχείο για να το συμπαθήσουμε εμείς;» Και η απάντηση, μέχρι νεωτέρας: «Ευλόγησε την Καλομοίρα πριν την Γιουροβύζιον»…
Έρρωσθε.
Υ said:
‘Παπαδίστικα ΙΕΚ παραγωγής χυδευλαβών’ ¨:-D 😀 😀 Ζωγράφισε πάλι!
Για ποιον Μουφτη μιλάς? Τονε δικόνε μας ή τον Ψευτομουφτή?
(πάντα μ’άρεσε αυτή η λέξη ψευτομουφτής, ακούγεται κάπως σαν τη ‘παλιοκαρακαλτάκα΄)
undantag said:
Thanx Y!
Τον δικόνε μας το μουφτή βέβαια, ποιον άλλον, τον παλιοκαρακαλτάκα; (τώρα θα μου πείς, και οι δύο τη δημοκρατικότατη Σαρία εφαρμόζουνε, αλλ’αυτό είναι άλλου παπά ευαγγέλιο…)
Βρε κρότι, κάνε ένα delete στο ημιτελές σχόλιό μου, άντε μπράβο κοπέλα μου!
veteks said:
ta tromera pragmata einai to gegonos oti site san to tvxs.gr grafoune me anakrivia gia na kerdisoun tis entiposeis kai na ksesikonontai adikos oi ipoloipoi oti ‘astinomiki via prokalese to thanato tou 47xronou’ sto video pou exoune postarei polles vretanikes efimerides, fainetai ksekathara oti i astinomia esprokse ton atixo andra, alla afto den sinepagetai oti ton skotose. to na se sproxoun se poreies diadiloseis einai given, eidika ama pernas tixaios apo tin perioxi panta tin plironeis. alla den boroume na katigoroume tous astinomikous oti ton skotosan. an me sproksei enas filos kai ego pethano meta, den simainei oti me skotose kiolas. diladi afto to pragma me ta anthropina dikaiomata kai to poso gourounia einai panta oi astinomikoi prepei na stamatisei.
tsalapeteinos said:
@undantag
Επειδή μου προκαλεί αλλεργία η παπαδίστικη καθαρεύουσα (της παραπομπής του πατριαρχείου) δέχομαι αβλεπί τη διόρθωση για το απαιτούμενο βιογραφικό ενός οικ. πατριάρχη. Προφανώς και είναι περισσότερο τυπικό το ζήτημα όπως και να χει, κάτι που ταιριάζει με το βυζαντινισμό του θέσμου.
Ο δε μουφτής Κομοτηνής (ο ορίτζιναλ προφανώς) νομίζω πως πρόσφατα αποψιλώθηκε από δικαστικές δικαιοδοσίες και διατηρεί μόνο τις θρησκευτικές… κάνω λάθος;
@veteks
Εγώ άκουσα απόψε στο ΣΚΑΙ – που δε νομίζω να έχει πρόθεση να ξεσηκώνει τον κόσμο κατά της αστυνομίας – ότι μετά την ανακάλυψη του βίντεο η βρετανική δικαιοσύνη επανεξετάζει τις συνθήκες θανάτου του εφημεριδοπώλη στο Λονδίνο. Αυτό δε σημαίνει πως το σπρώξιμο ήταν αίτιο θανάατου, αλλά καλό είναι να είμαστε κριτικοί και αυστηροί απέναντι στην εξουσία, ιδιαίτερα αν έχει δώσει πολλές αφορμές για κάτι τέτοιο (αναίτιες συλλήψεις μουσουλμάνων πολιτών δήθεν υπόπτων για τρομοκρατία, δολοφονία Βραζιλιάνου στο μετρό).
compassocap said:
Την ανεβάσαμε την ανταπόκριση του «ειδικού απεσταλμένου» 😛 talibremal που ήταν στο Στρασβούργο.
sorry για το spam!
undantag said:
Καλημέρα τσαλαπετεινέ,
Από μια πρόχειρη έρευνα στη ΝΟΜΟS δε βρήκα τα ίχνη μιας τέτοιας αποψίλωσης… όπως είπα, η έρευνα ήταν πρόχειρη.
Πάντως, και αντιθέτως, ο (véritable) μουφτής επωμίζεται επιπρόσθετες ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ αρμοδιότητες. Δες εδώ:
Click to access d-mouslim-pap.pdf
(δες αρ.2 «κατά τον Ιερό Ισλαμικό Νόμο» άρθ 7.3 αλλά και αλλού γνωμοδοτήσεις και επικυρώσεις μουφτή …)
Άν όντως δεν αποψιλώθηκαν οι δικαστικές του αρμοδιότητες, με τον καινούργιο νόμο ο μουφτής οδηγείται σε καραμπινάτη σύγκρουση συμφερόντων και η χώρα σε κατάργηση της διάκρισης των εξουσιών… λεπτομέρειες
Кроткая said:
βετέξ, δλδ θεωρείς λογικό να σπρώχνει και να χτυπάει ο αστυνομικός έναν πολίτη στα καλά του καθουμένου?
Και να που αποδείχτηκε πως «ένα απλό σπρώξιμο» μπορεί και να σκοτώσει.
Θα μπορούσε απλά να είχε τραυματίσει.
Είναι επιχείρημα αυτό δλδ?
Οκ, δεν πήραν και το κουμπούρι να τον πυροβολήσουν συμφωνώ. Αθώοι οι αστυνομικοί, ένοχος ο νεκρός, λοιπόν;
Compasso, δεν είναι σπαμ, είναι μετακύλιση της πληροφορίας. Και θα έρθω να δω!
veteks said:
at krot: kai vevea einai epixeirima giati itan kathara ena atixima o thanatos tou. se tetoies periptoseis ti perimenete na kanoun oi astinomikoi? einai sinithes na sproxnoun kai na rixnoun dakrigona se diadiloseis kai oxi na mas moirazoun louloudia. mporei na min eprepe na ton sproksoun, mias kai den ekane tipota, alla kai pali na po oti den sinepagetai oti aftoi eina ipefthinoi gia ton thanato tou. to vrisko ipervoliko kai ligo afeles kai epikindino na leme oti ton esproksan kai ara ton skotosan. o anthropos borei na eixe provlima, borei na itane overexcited ekeini ti stimgi. ta siberasmata oti ton skotosan kai ftaine oi astinomikoi, einai mentality tabloid journalism. prepei na stamatisei pia afto to politically correct attitude pou exei ginei i nea karamela se evropi kai ameriki. kanenas den borei na milisei, na anapnefsi akoma kai na viksei….i dolofonia tou de menezes einai allo pragma, mia mavri stigmi stin istoria tou astinomikou somatos sti vretania, alla to ena me to allo einai diaforetika.
veteks said:
kai kati allo. ego den eipa oti einai enoxos o nekros. aplos atixos. distixos, ena atixima. min to travame apo ta mallia.
tsalapeteinos said:
Εκ πρώτης όψεως έτσι όπως τα λες φαίνεται να είναι undantag, αν και το ισλαμικό δίκαιο δεν ήταξν ποτέ το φόρτε μου… αν διαβάζει κανένας καδής ας μας διαφωτίσει, μα τον αλλάχ και τον άγιο αγιατολάχ. Έχει η κατάσταση ομολογουμένως ένα κωμικοτραγικό τριτοκοσμικό φολκλόρ, για μας τουλάχιστο που είμαστε… μακριά. Μέχρι να επιλέξουμε να πάμε για διακοπές προς τα κει ή να μας έρθει κανένα χαρτί επιστράτευσης.
Кроткая said:
βετέξ, αν ο νεκρός ήταν πατέρας μου ή αδερφός μου, είμαι βέβαιη ότι δεν θα ήμουν τόσο ψύχραιμη όσο είσαι εσύ.
Δεν είναι βέβαια, αλλά πιστεύω σε κάθε περίπτωση πως οι απώλειες των ανθρωπίνων ζωών είναι κάτι στο οποίο μοιάζει να συνηθίζουμε και να φτάνουμε να λέμε «άτυχος, τι να γίνει;». Αυτό το θεωρώ πολύ επικίνδυνο και ύπουλο.
Από την άλλη, για τον βραζιλιάνο, οι βρετανοί μπάτσοι δήλωσαν πως θα το ξανάκαν, λόγω των ειδικών συνθηκών, ακόμα κι αν επρόκειτο να καθαρίσουν πάλι έναν αθώο άσχετο. Οπότε δεν νομίζω να το θεωρούν και τόσο μαύρη σελίδα.
Τσαλ, ου μπλέξεις με τον Δικηγόρο!
undantag said:
«βετέξ, αν ο νεκρός ήταν πατέρας μου ή αδερφός μου, είμαι βέβαιη ότι δεν θα ήμουν τόσο ψύχραιμη όσο είσαι εσύ.»
Κρότι μου, όσο και αν συμφωνώ μαζί σου, δεν είναι ανάγκη να καταφεύγουμε σε συναισθηματικά επιχειρήματα! Ο νεκρός είναι νεκρός, τελεία και παύλα. Και οποιαδήποτε προσπάθεια δικαιολόγησης του εγκλήματος (και η ανθρωποκτονία από αμέλεια ΕΓΚΛΗΜΑ είναι) περιττεύει.
Α, και γιατί «ου μπλέξεις με το Δικηγόρο;»
Кроткая said:
Μα, δεν κατέφυγα στο επιχείρημα. Ο στόχος μου ήταν να το θέσω και να το ανατρέψω -δεν φάνηκε;
Η επόμενη φράση του σχολίου αυτό κάνει νομίζω. Θέτει ένα λογικό επιχείρημα.
Τι εννοείς, «γιατί»; Θες να παραθέσω όλους τους λόγους; 🙂